31-07-2019, 00:40 AM
Mul oli piinlik siis kui Helsingis u 15-20 aastat tagasi linnakaarti uurisime. Juhuslikult oli ülekäigurada lähedal. Liiklus peatus nagu nõiaväel. Mis teha, läksime üle tee kui juba neli rida seisma jäi, muudmoodi ei osanud sekundiga seda nõmedat olukorda lahendada. Mõtlesin veel, et vaesed ärahirmutatud/ajupestud juhid siin...
Praegu jalakäijaga sebral kohtudes arvutan välja, kus trajektoorid ristuvad. Kui jalakäija satub tagatule juurde, siis ei jää seisma, ta võib tiba aeglustada küll. Süsteemi toimimise eelduseks on loomulikult silmside subjektiga.
Sadulast mahatulnud jalgratturid lasen tingimusteta üle, sõites oma olematut õigust nõudvate tolgustega on vahest millimeetrite mäng olnud.
Praegu jalakäijaga sebral kohtudes arvutan välja, kus trajektoorid ristuvad. Kui jalakäija satub tagatule juurde, siis ei jää seisma, ta võib tiba aeglustada küll. Süsteemi toimimise eelduseks on loomulikult silmside subjektiga.
Sadulast mahatulnud jalgratturid lasen tingimusteta üle, sõites oma olematut õigust nõudvate tolgustega on vahest millimeetrite mäng olnud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.