Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Vanasti parandas asjade hõõrdetegurit nende kampoliga määrimine, tänapäeval on mingeid aerosoole mida lastakse kiilrihmadele peale et haardumist parandada.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(16-09-2019, 18:46 PM)jtt Kirjutas:  Äkki kellegil on mingit head nippi?

Sellel i-needusest leitud pildil ka kõnealune plaat mis asju kokku surub pisut näha. 
https://bumper.guru/wp-content/uploads/2...e9cf16.jpg

Pane plaadi ja munaka vahele seib, siis suureneb takistuspind ja saab ka survet plaadi kruvidega peale keerata. Kui ikka ei aita, lõika seibi sisse lohvist kummirõngas või kasuta paksemat o-rõngast. Seib peab olema piisavalt väikese keskavaga, et plaat vastu munakat ei puutuks kui seib vahel on.  Seibi siseservad, kuhu vastu munakas toetub, võib veel ära faasida. Kui mängida viitsid selliste asjadega saad ka pidama peegli.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(16-09-2019, 18:46 PM)jtt Kirjutas:  Äkki kellegil head nippi varuks.
Ziguli küljepeeglitega teema aga tõenäoliselt on samalaadne lahendus veel paljudel teistelgi masinatel. Varre munakas talla sees surutakse kausi ja plekkplaadiga kokku ja ei ole just liiga jäik ja peegel kipub liikuma oma suva järgi. Olen üritanud sinna vahele toppida igasugust asja aga head lahendust ei ole leidnud. Plasttihend munaka peal samuti vahetatud uue vastu.
Äkki kellegil on mingit head nippi?

Sellel i-needusest leitud pildil ka kõnealune plaat mis asju kokku surub pisut näha. 
https://bumper.guru/wp-content/uploads/2...e9cf16.jpg

Panen ikka mõne pildi ka.
Peegel koos
Koostu
detailid

Selle kausi ja munaka vahele olen proovinud ühepoolset ja kahepoolset teipi, kummi, aga ikka jääb selline veidi vedel. Mingis asendis sellisel moel fikseerub aga mitte kunagi õiges Smile

kÜSIMUS!!! Kas võib autokasutaja lubada rooli kõrvalise isiku kui omaniku volitus puudub~?

Veel pole maha löödud

(16-09-2019, 20:42 PM)jtt Kirjutas:  Selle kausi ja munaka vahele olen proovinud ühepoolset ja kahepoolset teipi, kummi, aga ikka jääb selline veidi vedel. Mingis asendis sellisel moel fikseerub aga mitte kunagi õiges Smile

Küsimus pole hõõrdeteguris, vaid vedru jäikuses. See ilmselt tavaline pehme plekitükk? Kunagi maadlesin sama jamaga, aga lahendust kahjuks ei mäleta enam. Ju ma ikka vedruterasest jupi tegin.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(16-09-2019, 21:07 PM)JaakH Kirjutas:  kÜSIMUS!!! Kas võib autokasutaja lubada rooli kõrvalise isiku kui omaniku volitus puudub~?

Juba mitu aastat ei ole vaja auto juhtimiseks volitust, kui passis nime kirjas pole.
Välja arvatud, Eestis registreeritud sõidukiga EList väljumise puhul.
Loe liiklusseaduse paragrahvi 88.

(16-09-2019, 21:07 PM)JaakH Kirjutas:  kÜSIMUS!!! Kas võib autokasutaja lubada rooli kõrvalise isiku kui omaniku volitus puudub~?

Millest küll selline küsimus tekkis?
Teadagi - keegi andis kellegile võõrast autot näppida ja see edasiusaldatu keeras autoga mingi käki kokku ning nüüd ei saa kuidagi süüdlast leitud.
Mida siin vaielda on? Ilmselgelt on roolis olnud käkerdaja vastutav oma käkkide eest. Isegi kui puudusid igasugused volitused. Ja lakub tekitatud haavad ise ja ainuisikuliselt, mitte ei hakka vastu punnima.
Firmades, kus kunagi tööl olen olnud, tuli selliseid asju alatihti ette. Kaadri voolavus kah na suur, et vaevalt jõuad ühele volituse teha, kui järgmisel päeval teda enam tööl pole ja asemele võetud juba järgmised kolm matsi...

(16-09-2019, 22:39 PM)Janka Kirjutas:  
(16-09-2019, 21:07 PM)JaakH Kirjutas:  kÜSIMUS!!! Kas võib autokasutaja lubada rooli kõrvalise isiku kui omaniku volitus puudub~?

Millest küll selline küsimus tekkis?
...
Äkki liiisinguautost ... ma mäletan küll situatsiooni, kui mul polnud E lube, sõbral kõrval oli kogu rida täis aga omaniku ehk liisingufirma volitust/tehn.passi kantud nime polnud. Liisingu või kasko tingimustes oli siis selline punkt, et ainult omaniku loal, muidu plekid kõik võimalikud kahjud ise ... ehk edasi volitada ei tohtinud.

See on liisinguandja kitsendus, mitte LS nõue. Esineb ka praegusel ajal.

LS järgi piisab auto dokumentidest ja kui keegi dokumentidesse kantutest on autos, siis praktikas pole ka dokumentide kodusolek mingi proibleem. Lihtsalt aega kulub rohkem, kuna kogu dokumentide ehtsuse ja õiguspärasuse kontroll käib läbi e-süsteemi.

Seda muidugi eeldudsel, et kaarik pole varastatuks kuulutatud ja ülevaatuse-kindlustused ikka kehtivad.

Võimalikud kahjunõuded on auto omaniku asi senikaua, kuni ta ei suuda kedagi teist maksma panna. Mis on minu arvates loogiline ka.

Ma just möödunud suvel küsisin liisingufirmast selle volituse kohta. Nüüd piisab eesti siseselt kui annad teh passi kaasa.
Kui on passi kantud nimega kodanik autos pole ka teh passi vaja kaasas kanda 
Eestist väljaspool on asi teine.

Aquila captas non muscas.

See vist firmati ka erinev. Samas olla juuras üldpõhimõte, et volitatu edasi volitada ei saa.

Ja veel kindlustusest lisaks.
 Sõlmisin järgmise aasta kindlustused netis saksas ja ühe auto kindlustuste koopiad palusin saata meilile. Tava ja roheline.
Kui enne kojutulekut hakkasin välja printima koopiaid selgus, et oli saadetud vale auto dokud meili.  Helistasin. Ja vastus:
" Kuna olete meid informeerinud võite sõita ilma paberkandjata. Õnnetuse või paberkandja puudumisest tekkivate probleemide korral piisab meile helistamisest ja edasi tegeleb teie küsimusega meie jurist. Lisana tekkivad ebameeldivused ja kulud korvatakse. Olemas vastav kogemus."
 Digimaailm on vahel päris mugav.

Aquila captas non muscas.

Trüki roheline kaart valgele paberile ja proovi siis üle piiri minna. 
Saab nalja.

(17-09-2019, 11:47 AM)MeelisV Kirjutas:  Trüki roheline kaart valgele paberile ja proovi siis üle piiri minna. 
Saab nalja.

Mul terve pakk rohelist A-4 riiulis aga see selleks. Aktsepteerib väljamaa pollar ka valgel lehel rohelist kaarti. 
Pole enam need ajad kus tollimehe või pollari palk sõltus silmajäänud koma vigadest.

Ja veel öeldi mulle kindlustusest, et roheline kaart pole kohustuslik kaasas kanda küll aga  ta teeb elu mugavamaks kui midagi juhtub.

Aquila captas non muscas.

Jah euroopas küll. 
Aga

Roheline kaart on kohustuslik reisides järgmistesse riikidesse

Albaania, Andorra, Aserbaidžaan, Bosnia ja Hertsegoviina, Horvaatia, Iisrael, Iraan, Makedoonia, Maroko, Moldaavia, Montenegro, Serbia, Tuneesia, Türgi, Ukraina, Valgevene, Venemaa.

Oli konkreetne lugu kus kodanikud ei saanud üle piiri kuna roheline kaart oli kodus prinditud valgele paberile. 
Ei mäletagi täpselt aga vist oli Montenegro piirist jutt siis. 

MeelisVJah euroopas küll. 
A

Oli konkreetne lugu kus kodanikud ei saanud üle piiri kuna roheline kaart oli kodus prinditud valgele paberile. 
Ei mäletagi täpselt aga vist oli Montenegro piirist jutt siis. 


Minuga juhtus Bosnia-Hertsegoviina piiril möödunud aastal see. Sõitsin Serbia poolele tagasi ja paljundasin kontoritarvete poes rohelisele paberile sama asja. Roheline kaart on EU-s sõlimitud liikluskindlustuse sertifikaat kasutamiseks väljaspool EU-d.

Selle dokumendi nimi on Roheline Kaart - miks teda nõutakse rohelisel paberil? Kellegi ametniku soolo. Umbes sama nagu Punane Raamat peaks olema trükitud punasele paberile. Wink

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Kunagi kui paber veel oli väga oluline oligi Roheline kaart rohelisel paberi ja sellel oli märge "originaal" koopia oli valgel ehk siis selle dokumendi vormistus näeb iseenesest ette rohelist paberit. Minule piirivalvur toonitas ka, et tal on originaali vaja. Viimase rohelise kaardiga, mis kindlustusselts saatis, käis tegelikult kaasas juhend, et printida rohelisele paberile.

Ja lisaks tuleb trükkida välja ka peenes tekstis tagumine külg.

(17-09-2019, 11:47 AM)MeelisV Kirjutas:  Trüki roheline kaart valgele paberile ja proovi siis üle piiri minna. 
Saab nalja.

Aastaid sai väljamaa vahet käidud. Enamjaolt seesamanegi A4 valgel paberil kaasas. Ei tehtud kunagi numbrit. Aga igasugu reg.tunnistused, litsentsid jm paberid vaid originaalina, puudumisel 5k€ lõivu ja enne ei liigu, kui paber olemas. DHL näitas taset, 24h/3600km ja sai liikuma.


Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne