Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

ET neil on 37 mis passatile sobib. Homme uurin põhja alt kas seal on kõik korrektne, aga kui uued rehvid kätte saan siis vb oleks kindlam need õigete volkari velgede peale panna.

(01-10-2019, 20:32 PM)jussm Kirjutas:  ET neil on 37 mis passatile sobib. 
ET pole jumal. Erinevatel velgedel on erinev profiil ja üllatused on võimalikud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Tõstsin rattad üles, keerutasin ja uurisin aga midagi kuskil vastu ei käinud, ju need manipuleeritud veljed ikka kehvad on ja vahetan välja. Seega kui kellegil on pakkuda vastavaid 15 tolli vw plekke siis võib anda teada.

Jah.. meenutab seda, kuidas ma kunagi ühe Pežoolisega mässasin. Tõstuki ja tungraua otsas oli kõik ilus aga ratastele lastes läks tagant ratta sisekülg koopa sisekülje vastu. Täpselt niipalju, et tõmbles sealt plastikuga ning tegi päris koledat häält. Aitas ainult õigete velgede otsimine. Või noh, justkui õigemate velgede otsimine, kuigi kirjanduse järgi olidki korrektsed all.

(02-10-2019, 20:22 PM)jussm Kirjutas:  Tõstsin rattad üles, keerutasin ja uurisin aga midagi kuskil vastu ei käinud, ju need manipuleeritud veljed ikka kehvad on ja vahetan välja. Seega kui kellegil on pakkuda vastavaid 15 tolli vw plekke siis võib anda teada.

On olnud juhuseid, kus valud vahetatakse plekkide vastu aga poldid jäävad valude omad, mis on tavaliselt pikemad, ja need siis hakkavad teiselt poolt kuhugile vastu tiksuma.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(02-10-2019, 22:12 PM)viplala Kirjutas:  ...need siis hakkavad teiselt poolt kuhugile vastu tiksuma.

Käsipiduri hooba...

Või velje sisepinnale liimitud raskus vastu piduri suportit.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss

(02-10-2019, 21:36 PM)gruppen Kirjutas:  Jah.. meenutab seda, kuidas ma kunagi ühe Pežoolisega mässasin. Tõstuki ja tungraua otsas oli kõik ilus aga ratastele lastes läks tagant ratta sisekülg koopa sisekülje vastu. Täpselt niipalju, et tõmbles sealt plastikuga ning tegi päris koledat häält. Aitas ainult õigete velgede otsimine. Või noh, justkui õigemate velgede otsimine, kuigi kirjanduse järgi olidki korrektsed all.

 Ma ei tea kes Põhukotis see geenius oli et midagi sellist välja mõtles aga:
206 ja 306 veljed on erineva offsetiga, kõik muu sama. Originaal plekkveljed on täiesti ühesugused, peale offseti. Ehk siis 206 velg läheb 306/Partnerile ilusti alla. Ainult et jääb natuke sissepoole. Vastu koobast hakkab aga siis käima kui auto vastu maad lasta ja sõitma hakata.
 Kui endaga ei juhtu, siis lahe trollimine Põhukoti poolt, eriti kui rehvivahetus hooaeg peaks olema  Big Grin Sad

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(17-09-2019, 18:25 PM)13piisab Kirjutas:  Mis on valesti tehtud, kui õhuke pabertapeet on end seinas "voldiliseks" tõmmanud?
polnudki tegelikult õhuke see paber. Aga ksf-de viited, et paberil tuleb lasta liimi sisse imada olid õiged: tapeet võeti maha ja sama tapeet läks "teeme liimiseks ja laseme 5min seista"-meetodil seina ning tulem on perfektne!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

On aga teine asi, mille osas on mõistus otsas. Nelikveo-oopelil lärmab juba mitme paagitäie jagu (pigem rohkem) midagi tagasillas. Enda poolt täheldatav just linnas akent avades - kui on heli peegeldav plank vms, siis kostub tagant "kõuhv-kõuhv-kõuhv".
midagi kuumaks ei lähe jne. Ainult heli. Tõstsin rattaid üles ja otsisin. No ei leia. Ei leidnud isegi ratast ülestõstetuna (nelikvedu, seega tegelikult kaks ratast õhku. Difrite "rõõmuks" Smile ) kolmanda käiguga käitades.
Nüüd leidsin õige ratta, aga jätkuvalt on ülestõstetuna loksu ja lärmita. Kui aga auto raskus istub rattal, on isegi autot vaikselt lükates korralik käuks. Lindistasin (lindistus on natuke hirmsam, kui päris-elu):
http://teet.luarvik.org/d/7664-1/3_+okt+...c60e959997

kas tõesti saab laager nii käituda? Ning miks ta seda teeb - katki ju ei ole?
(laagrid on kõik ca 20Mm tagasi kõik uued viisaka pakendaja omad pandud. Tagumisi on päris tüütu vahetada. Kõik on kinnised kaherealised kuulid. Eelmistest läks üks esimene lausa pilbasteks...)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Veovõlli ots liialt pinges, määrimata (lase HHS2000 kõrrega sisse). 
Mingi pragu kuskil, näiteks veljes.

https://lounapostimees.postimees.ee/6793...-haaletama

Palju neid Võrumaa mehi on, kellel sellised liikurid?

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

(04-10-2019, 01:33 AM)indrek1000 Kirjutas:  https://lounapostimees.postimees.ee/6793...-haaletama

Palju neid Võrumaa mehi on, kellel sellised liikurid?
no on üks austet ksf, kes oma projektidega meid pidevalt rõõmustab, vaadake tema poole

Kõuhh kõuhh tähendab ka käbivõlli kõverust.

(04-10-2019, 08:25 AM)honkomees Kirjutas:  
(04-10-2019, 01:33 AM)indrek1000 Kirjutas:  https://lounapostimees.postimees.ee/6793...-haaletama

Palju neid Võrumaa mehi on, kellel sellised liikurid?
no on üks austet ksf, kes oma projektidega meid pidevalt rõõmustab, vaadake tema poole

Nii ma ka arvasin.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

Küsimus selline, et sooviks metallist veljed pulbervärviga üle käia, kuid hetkel olen kahe vahel - kas lasta kroomiläikelise värviga või mingit sorti hõbedasega. Kuidas kroomiläikeline muidu ka vastu peab, kas tuhmub kiiresti? Autoks berlingo 2.0 hdi , kui kedagi huvitab.

(04-10-2019, 18:32 PM)raulp Kirjutas:  Küsimus selline, et sooviks metallist veljed pulbervärviga üle käia, kuid hetkel olen kahe vahel - kas lasta kroomiläikelise värviga või mingit sorti hõbedasega. Kuidas kroomiläikeline muidu ka vastu peab, kas tuhmub kiiresti? Autoks berlingo 2.0 hdi , kui kedagi huvitab.

 Vabandage mind palun minu õeluse pärast, aga ma ei suuda end tagasi ka hoida:
Kas keegi kasutab veel ka puidust kodaratega velgi? Neile tuleks võibolla Pinotexiga läheneda hoopis.
Ja metallegi on erinevaid!

(04-10-2019, 18:58 PM)tcumen Kirjutas:  
(04-10-2019, 18:32 PM)raulp Kirjutas:  Küsimus selline, et sooviks metallist veljed pulbervärviga üle käia, kuid hetkel olen kahe vahel - kas lasta kroomiläikelise värviga või mingit sorti hõbedasega. Kuidas kroomiläikeline muidu ka vastu peab, kas tuhmub kiiresti? Autoks berlingo 2.0 hdi , kui kedagi huvitab.

 Vabandage mind palun minu õeluse pärast, aga ma ei suuda end tagasi ka hoida:
Kas keegi kasutab veel ka puidust kodaratega velgi? Neile tuleks võibolla Pinotexiga läheneda hoopis.
Ja metallegi on erinevaid!

mõtlesin plekkvelgi muidugi, keel vääratas Smile

NN.plekile jääbki pulber paremini peale .ALu jaoks omad reeglid.Samas ,kas klants või matt pole mingit vahet.Sama nagu muudegi värvidega.Kettatolm rikub esimesed ikka ennem ,kui mitte aegajalt puhastada.

(04-10-2019, 20:05 PM)linnuke Kirjutas:  NN.plekile jääbki pulber paremini peale .ALu jaoks omad reeglid.Samas ,kas klants või matt pole mingit vahet.Sama nagu muudegi värvidega.Kettatolm rikub esimesed ikka ennem ,kui mitte aegajalt puhastada.

Selge, ma kardan natuke, et kroomläige jääb veidi liiga "bling". Samas leidsin jällegi google abiga , et saab teha ka " shadow crome", mis vähemalt piltide põhjal täitsa maheda mulje jättis.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne