Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(23-10-2019, 15:47 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Küsimus ühe vana Webasto kohta. Oskab keegi öelda kuidas need sisse ja väljalaske torude põlved kinnitatud on? Oleks vaja Webasto kätte saada, nö vooliku klamber on lahti aga ei liigu ikkagi.

mis autoga tegemist.peale toru kinnituse on ka kindlasti sumpsi kinnitus.pead kõik lahti laskma,kuna toru sunnik ei taha painduda eriti hästi

(23-10-2019, 15:47 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Küsimus ühe vana Webasto kohta. Oskab keegi öelda kuidas need sisse ja väljalaske torude põlved kinnitatud on? Oleks vaja Webasto kätte saada, nö vooliku klamber on lahti aga ei liigu ikkagi.

kui vana on vana?voolikuklambritega on neid hää kinnitada.mingil vanemal oli ka eraldi kronse all kuhu peale ahi kinnitus ja seal kronse küljes kah ilmselt voolikuklambriga,aga need klambrid ei pruugi enam toimida.

(23-10-2019, 15:47 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Küsimus ühe vana Webasto kohta. Oskab keegi öelda kuidas need sisse ja väljalaske torude põlved kinnitatud on?...

   

Sisselase on kummivoolikuga, klamber peal.

Täpselt samasugune too kero on nagu siin videos, ainult et ma ei saa teda tolle halli kanduri pealt kätte. 
Väljalaske toru sain kätte ja sisselaskel ei olnudki midagi. Põlvede all mõtlesin noid üleminekuid millega torud paralleeli keroga jäävad.
Siin 6:12 näha ka

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

   

(22-10-2019, 09:32 AM)juri73 Kirjutas:  Kas on kellelgi pakkuda vasara ukselukule sellist tuuleriivi. Võib ka tervet lukku pakkuda.

Kahjuks ei ole, uuemaid komplektseid on, aga need juba teised.


(22-10-2019, 16:46 PM)maaks Kirjutas:  Kas keegi teab milline keere on taolisel (isasel) manomeetril?
[Pilt: 1_1_57236873.jpg]
Õllevinkule tahaks manomeetri alla kolmiku paigaldada kraaniga, et saaks CO2-e lisada. Vinku aga maal ja ei saa mõõta.
Vihjed kust sellise keermega kolmikut ja kraani leida (Tallinn) oleks kah teretulnud.

Minu käest on neid traktori mehhaanilisi manomeetreid läbi käinud ja mõnedel on pidurivoolikud jadasse pandud et pikalt mootorisse ulataks. Järelikult keere sobib. Mis margi voolikud olid ei tea.  Kasti on kogutud nõukaaegseid kõiksugu stutsereid  kindlasti leiab sealt ka midagi.   
  Küsin aga, et miks sealt samast kraanist vurtsu lisada ei saa, kust märjuke välja tuleb? Ruum on ju üks ja see sama.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Miks ei saa? Ikka saab. Eeldusel, et sellel vurtsul on suurem trukk taga kui see, mis seal sinu poolt mainitud ruumis on. Autokummil käib ka õhk sisse-välja ühe ja sama augu ehk ventiili kaudu. Suuga paraku teda täis ei puhu, ei ole lihtsalt piisavalt jõudu. Aga kui juba pump appi võtta, siis õnnestub küll ja kui liiga agar (või ogar) olla, võib lõhkigi pumbata.

Puruks ja pool pööret tagasi!

(23-10-2019, 23:05 PM)h2rra Kirjutas:  ... mõnedel on pidurivoolikud jadasse pandud et pikalt mootorisse ulataks. Järelikult keere sobib...

Sakslase öltrukile pandi ka pidurivoolikud sappa, aga ennem pidi vindi üle treima.

(22-10-2019, 16:46 PM)maaks Kirjutas:  Kas keegi teab milline keere on taolisel (isasel) manomeetril?
[Pilt: 1_1_57236873.jpg]
Õllevinkule tahaks manomeetri alla kolmiku paigaldada kraaniga, et saaks CO2-e lisada. Vinku aga maal ja ei saa mõõta.
Vihjed kust sellise keermega kolmikut ja kraani leida (Tallinn) oleks kah teretulnud.
Võib-olla veel kedagi huvitab. Leidsin internetist omaaegse GOST standardi ja seal oli selle otsa keermeks toodud M10x1
http://docs.cntd.ru/document/1200001405

On olemas keermekammid keerme mõõtmiseks. Üks tehnikahuviline ksf saab sellise omandamisel oluliselt targemaks ja foorumis jääb kettaruumi ka üle...

(25-10-2019, 15:23 PM)vant Kirjutas:  On olemas keermekammid keerme mõõtmiseks. Üks tehnikahuviline ksf saab sellise omandamisel oluliselt targemaks ja foorumis jääb kettaruumi ka üle...

Üks tehnikahuviline kaasfoorumlane võtab kolikastist standardse M6, M8 ja M10 poldi ja teab, et neil on sammud vastavalt 1,0 1,25 ja 1,5. Selle teadmisega saab ka ilma keermekammita tavaelus palju asju tehtud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(23-10-2019, 20:03 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Täpselt samasugune too kero on nagu siin videos, ainult et ma ei saa teda tolle halli kanduri pealt kätte. 
Väljalaske toru sain kätte ja sisselaskel ei olnudki midagi. Põlvede all mõtlesin noid üleminekuid millega torud paralleeli keroga jäävad.
Siin 6:12 näha ka
Mul oli mingi silikooni või liimmassiga kinni ja jube kõvasti.

Kas keegi on suutnud omal murutraktorit vaiksemaks/vähem müra tekitavaks teha? Pean silmas summutist väljuvat müra, mitte mehaanilisest liikumisest tekitatud müra. Naljakas lihtsalt, et tõstan autokapoti lahti töötava mootoriga ning saan vabalt ka sosistades selle kõrval suhelda, aga murutraktor on ikka väga lärmakas selle kõrval. Mootoriks Kohler 15hp.

(26-10-2019, 21:38 PM)Provoker23 Kirjutas:  Kas keegi on suutnud omal murutraktorit vaiksemaks/vähem müra tekitavaks teha? Pean silmas summutist väljuvat müra, mitte mehaanilisest liikumisest tekitatud müra. Naljakas lihtsalt, et tõstan autokapoti lahti töötava mootoriga ning saan vabalt ka sosistades selle kõrval suhelda, aga murutraktor on ikka väga lärmakas selle kõrval. Mootoriks Kohler 15hp.

Summuti ei päästa. Mootori konstruktsioon ehk sisemine ilu on juba selline, et see ei saagi vaikselt töötada.

Aquila captas non muscas.

Kus kohast Tartus on kõige soodsam osta metalli (nelikattoru, nurkraud jne.) ?

(26-10-2019, 21:52 PM)jupiter22 Kirjutas:  Kus kohast Tartus on kõige soodsam osta metalli (nelikattoru, nurkraud jne.) ?

Hinnad on suht samasse auku kõigil suurtel müüjatel. Kane, Elme, RGR jne. Loeb rohkem see, et kus müüakse ka lõigatud juppi, kus saab kaartiga maksta, kus suheldakse sinuga viisakalt ja eesti keeles jne. Ehk kes mida parasjagu eelistab.

(26-10-2019, 21:38 PM)Provoker23 Kirjutas:  .... Naljakas lihtsalt, et tõstan autokapoti lahti töötava mootoriga ning saan vabalt ka sosistades selle kõrval suhelda....

Kas sul on õhkjahutusega auto?

(26-10-2019, 21:38 PM)Provoker23 Kirjutas:  Kas keegi on suutnud omal murutraktorit vaiksemaks/vähem müra tekitavaks teha? Pean silmas summutist väljuvat müra, mitte mehaanilisest liikumisest tekitatud müra.

Proovimiseks võid ju summutist tuleva pika toruga kuhugi lehehunnikusse saata, saad pildi ette. Korra sai siin ühte 2taktilist generaatorit samas stiilis testitud, üsna vaikseks jäi. Oma Stiga lisasummutiks on jupp mingi mersu kõhu alt olemas, aga paika pole läinud veel, igapäevaelu nõuab oma osa ja kõrvaklapid olemas Smile
Testimiseks kõlbab ka ükskõik mis toru, tihendamiseks lihtsalt kaltsud, mõne minuti jooksul ei juhtu juhusliku materjaliga mitte midagi. See tähendab, et kui olemasoleva sumpsi ümber saab plasttoru panna, siis ei pea seda võimalust välistama.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(26-10-2019, 23:18 PM)olli Kirjutas:  
(26-10-2019, 21:52 PM)jupiter22 Kirjutas:  Kus kohast Tartus on kõige soodsam osta metalli (nelikattoru, nurkraud jne.) ?

Hinnad on suht samasse auku kõigil suurtel müüjatel. Kane, Elme, RGR jne. Loeb rohkem see, et kus müüakse ka lõigatud juppi, kus saab kaartiga maksta, kus suheldakse sinuga viisakalt ja eesti keeles jne. Ehk kes mida parasjagu eelistab.

RGRi teenindus on küll väga jõhker. Samas odav hind kompenseerib Big Grin
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne