Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(26-10-2019, 05:20 AM)ahtos Kirjutas:  
(23-10-2019, 20:03 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Täpselt samasugune too kero on nagu siin videos, ainult et ma ei saa teda tolle halli kanduri pealt kätte. 
Väljalaske toru sain kätte ja sisselaskel ei olnudki midagi. Põlvede all mõtlesin noid üleminekuid millega torud paralleeli keroga jäävad.
Siin 6:12 näha ka
Mul oli mingi silikooni või liimmassiga kinni ja jube kõvasti.
 Ma lõpuks lõikasin sissetuleva õhu põlve lühemaks, nagunii seal voolikut otsas polnudki. Sellest piisas et kero kätte saada.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

Küsiks, et mida saab rehvide vahetamisel kehvasti teha, et selle tagajärjel mõni rehv liiga kiirelt tühjaks läheb? Rehvid uued, samade velgede peal varem olnud rehvidega tühjenemise probleemi ei märganud. Rehvid pole hetkel all veel, mõni nädal tagasi velgedele pandud. 1 oli peaaegu päris tühi (alla 1 bar), 1 oli u. 1,5 bar ja ülejäänud 2 olid täis (2,3).

(27-10-2019, 22:37 PM)veix__ Kirjutas:  Küsiks, et mida saab rehvide vahetamisel kehvasti teha, et selle tagajärjel mõni rehv liiga kiirelt tühjaks läheb? Rehvid uued, samade velgede peal varem olnud rehvidega tühjenemise probleemi ei märganud. Rehvid pole hetkel all veel, mõni nädal tagasi velgedele pandud. 1 oli peaaegu päris tühi (alla 1 bar), 1 oli u. 1,5 bar ja ülejäänud 2 olid täis (2,3).

Kontrolli, kas ventiilid korralikult peavad. Vanasti juba tehti näpp suus märjaks siis väike kile ventiili otsale ja kui punnitab, siis ka lekib.
Järgmiseks võib muidugi ka velje ja rehvi vahelt immitseda, aga seda saaks paremini veevannis kontrollida, või on ka vedelikud, mis rehviservale kantakse ja mullitab, kui on leke.

Ventiilide korgid ehk peaks lekkimise kinni hoidma kui korgid on korralikult peal? Aga miks rehvi ja velje vahelt peaks immitsema kui velg korralik ja rehv uus, kas kuidagi paigaldamismeetodid mõjutavad seda?

Ega muud kui vanni või niisama seebiveega üle kallata. Nõudepesuvahend vahutab ka eeskujulikult. Huupi ennustades, võib-olla jäid korralikul veljel ventiilipostid vahetamata ?

(27-10-2019, 23:01 PM)veix__ Kirjutas:  Ventiilide korgid ehk peaks lekkimise kinni hoidma kui korgid on korralikult peal? 

Mis jutt see nüüd on

(27-10-2019, 23:01 PM)veix__ Kirjutas:  Ventiilide korgid ehk peaks lekkimise kinni hoidma kui korgid on korralikult peal? ...

Vanasti vene korgid olid kummitihendiga ja pidasid õhku. Plstikkorkide pidamises ma kindel ei oleks.

(27-10-2019, 23:14 PM)Jansa Kirjutas:  
(27-10-2019, 23:01 PM)veix__ Kirjutas:  Ventiilide korgid ehk peaks lekkimise kinni hoidma kui korgid on korralikult peal? 

Mis jutt see nüüd on

See ei olnud niisama jutt, vaid küsimus. Rolleyes

Kui need va ventiilisüdamikud ikke lekivad, oleks mõistlik teguviis uued installeerida. Korkide peale ei tasu lootma jääda, olgu nad või cccp-aegsed... Big Grin  A mul tekkis nüüd küsimus, ega need isetühjenevad rattad siselohviga juhtu olema...? Need võivad "õigete töövõtetega" küll auguliseks muutuda.

Ei, ikka kaasaegsed "lääne" auto omad. Big Grin

Kas on kellelgi toimivat kontot soov is või auto 24 .s. vms.Oleks mõnedest autujublakatest vaja lahti saada.Omale ei leia vajadust midagi juurde luua .Väike vahendustasu käib ehk kah asja juurde. Toungue

Ventiile on mitut masti. On värskelt vahetatud ja igivanad. need viimased on kõvaksläinud kummiga ja kui neid kontrollimisel või pumpamisel liigutad, on tulemuseks velje ja ventiili vahelt lekkimine. Alles mõni nädal tagasi kohatud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Talverehvides tuleb talvist õhku kasutada. Suverehvides suve oma.

(27-10-2019, 23:01 PM)veix__ Kirjutas:  Ventiilide korgid ehk peaks lekkimise kinni hoidma kui korgid on korralikult peal? Aga miks rehvi ja velje vahelt peaks immitsema kui velg korralik ja rehv uus, kas kuidagi paigaldamismeetodid mõjutavad seda?

Rehv tahab velje peal sissesõitmist. Eriti pikal teel kangeks kuivanud hiina imed. Pane alla ja tee paar kiiremat ringi, koos järsemate pidurdustega. Ehk aitab.

Ei nad hiina imed ole. Eks näeb kui alla saab, kui ikka probleem jätkub, siis ehk peaks tõesti ventiilid ära vahetama.  Veljed ise peaks olema 4 a vanad, seda ei oska öelda kas ventiilid on samast ajast või ka hiljem vahetatud. Varasemalt pole olnud probleeme ka 7 a vanade ventiilidega.

Gaz-63 siduri survelaager hakkas häälitsema. Tuletage lollile meelde kas 51 ja 52 siduri survelaagrid koos muhviga on ühesugused?

(28-10-2019, 08:45 AM)alfredo Kirjutas:  
(27-10-2019, 23:01 PM)veix__ Kirjutas:  Ventiilide korgid ehk peaks lekkimise kinni hoidma kui korgid on korralikult peal? Aga miks rehvi ja velje vahelt peaks immitsema kui velg korralik ja rehv uus, kas kuidagi paigaldamismeetodid mõjutavad seda?

Rehv tahab velje peal sissesõitmist. 
Kusjuures see vastab tõele - pigem vaja rehvidega sõita. Mul ka üks auto mis seisab talviti ja suvel sõidab. Talvel pean pidevalt 2 rattale juurde pumpama, suvel kui auto liigub seda muret ei ole.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(28-10-2019, 09:25 AM)veix__ Kirjutas:  Ei nad hiina imed ole. Eks näeb kui alla saab, kui ikka probleem jätkub, siis ehk peaks tõesti ventiilid ära vahetama.  Veljed ise peaks olema 4 a vanad, seda ei oska öelda kas ventiilid on samast ajast või ka hiljem vahetatud. Varasemalt pole olnud probleeme ka 7 a vanade ventiilidega.

Mis nüüd lihtsam on, kas rataste vahetamine või seebiveega pintseldamine?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Vahetamine kuna seda ise ei tee. Big Grin

Ilmselt 2 võimalust on läbi laskmiseks:
1. ventiil. Kas südamik, või velje ja ventiili vahelt. Kui ventiilid on vanad, siis vaikne leke velje ja ventiili vahelt on üsna tõenäoline. 
2. Velje ja rehvi vahelt. Kui velg on roostes ja ennem montaazi liitepind puhastamata, siis tõenäoline. Alumiiniumi oksiid sobib ka õhule läbi pugemiseks.

Ja triviaalsed võimalused on ka, nagu auguga rehvid ja mõraga veljed, aga need ei esineks vast kõigil ratastel korraga.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne