Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(27-10-2019, 22:37 PM)veix__ Kirjutas:  Küsiks, et mida saab rehvide vahetamisel kehvasti teha, et selle tagajärjel mõni rehv liiga kiirelt tühjaks läheb?
...

Saab vigastada velge, saab vigastada rehvi, saab kahjustada ventiili ennast, saab ajada prahti velje ja rehvi liitepinnale, saab rikkuda ventiilisüdamiku. Velje enda kahjustamine nii, et see enam õhku ei peaks rehvipingis lihtne olema. Aga on muidugi leidlikke.

Lekkekoha saab kenasti kätte täiesti tasuta materjaliga - köögivalamu servalt tühjakssaanud nõudepesuvahendi pudelist saab õige mitme rehvi lekke otsimiseks veel asjalikku kraami. Vahutab ilusti, ka väikeste lekete korral.

Enamasti lekib ventiili ja velje ühenduskoht. Mõned aastad tagasi õnnestus erinevatest töökdoadest saada õige mitmele veljele ventiilid, mis tänaseks on olematuks pudenenud. Muutusid halliks ja lagunesid tükkideks. Ilmselt päikese mõjul.

No ok, ju ma töökojas lasen uurida kui ikka ka edaspidi ka liiga kiirelt tühjaks läheb. Mis see annab kui ise näen, et tuleb velje vahelt või tuleb ventiili vahelt, niikuinii on vaja siis rehv maha võtta ja õige töömees tahab niikunii vea ise oma silmaga tuvastada, mitte ei hakka mu õpetuste järgi tegema. Ja kui juba rehv maha läheb, siis juba ka uus ventiil. Smile

Annab selle, et kui ikka rehvi ja velje vahelt uus rehv lekib, siis seisab põhjus rehvipingi kõrval. Kas ei ole teinud istepinda puhtaks või ei ole per$es velje toonud autoomanikule selgeks teinud, et säärane utiil ei hakkagi õhku pidama! Mõlemal juhul on kasulik omada eelteadmist. Big Grin

EDIT: Siinkohal ma lihtsalt pean austet õigusenõudjatele (ei ole seotud konkreetse murega) südamele panema ka teist poolt: kui te lähete praegusel ajal rehvimehe juurde, kes kolmandata vahetust järjest nu$$ib mahakeeratud peadega "turvapoltide", käib-veel-küll SileStone rehviassortiide tasakaalustamise ja ma-vaid-korraks-laenan-tungi hädalistega, siis ärge palun nõudke jalgu trampides kuninglikku klienditeenindust. Austage töömeest, tänage teda hästitehtud töö eest ja hoiatage kaashädalisi üle nurga laskvate jobukakkude eest.Neid viimaseid leiab siis peamiselt ajutistest "rehvivahetustelkidest".

Eile õhtul pumpasin täis ja praegu veel rõhu langust ei täheldanud. Kui ikkagi mingil ajal probleem tekib, siis viin usaldusväärsesse töökotta, paigaldatud said üsna tundmatus kohas.

uus ventiil maksab karbiga ostes 12 kopikat tükist.
vabalt võiks neid vahetada kasvõi igal rehvivahetusel.
mõistlikud töökojad vast panevad minimaalselt koos uute papudega ka uued ventiilid.

(28-10-2019, 12:55 PM)veix__ Kirjutas:  Eile õhtul pumpasin täis ja praegu veel rõhu langust ei täheldanud. Kui ikkagi mingil ajal probleem tekib, siis viin usaldusväärsesse töökotta, paigaldatud said üsna tundmatus kohas.

Ma läheks samasse kohta ja lööks lamenti. Enne muidugi lekkekohad vaja leida, age neid juhendeid on juba piisavalt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Teen omal rehvivahetused ise ja ventiile vahetan ka vastavalt vajadusele. Seebivesi näitab ilusti ära. Rehvi ja velje vahelt saab pidama ka häda korras tummisema määrdega. Panevad ka liimiga.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

(28-10-2019, 13:22 PM)Marko Kirjutas:  
(28-10-2019, 12:55 PM)veix__ Kirjutas:  Eile õhtul pumpasin täis ja praegu veel rõhu langust ei täheldanud. Kui ikkagi mingil ajal probleem tekib, siis viin usaldusväärsesse töökotta, paigaldatud said üsna tundmatus kohas.

Ma läheks samasse kohta ja lööks lamenti. Enne muidugi lekkekohad vaja leida, age neid juhendeid on juba piisavalt.

Kui ma sinna juba minna plaaniks, siis olgu see nende mure need lekkekohad leida. Minul kliendina on vaja, et rehv õhku peab.

(28-10-2019, 15:46 PM)veix__ Kirjutas:  
(28-10-2019, 13:22 PM)Marko Kirjutas:  
(28-10-2019, 12:55 PM)veix__ Kirjutas:  Eile õhtul pumpasin täis ja praegu veel rõhu langust ei täheldanud. Kui ikkagi mingil ajal probleem tekib, siis viin usaldusväärsesse töökotta, paigaldatud said üsna tundmatus kohas.

Ma läheks samasse kohta ja lööks lamenti. Enne muidugi lekkekohad vaja leida, age neid juhendeid on juba piisavalt.

Kui ma sinna juba minna plaaniks, siis olgu see nende mure need lekkekohad leida. Minul kliendina on vaja, et rehv õhku peab.

Just-just: olgu olla! Nüüdsama ja kohemaid! Sest klient on kuningas ja meil on Tarbijakaitseamet.

Eks ta ongi nende mure. Sõltuvalt sellest, kui resoluutselt seda kohustust neile meelde tuletatakse, võivad nad ka väga põhjaliku otsingu ette võtta. No näiteks nädalaks rõhu alla pannaWink

Samas halba tööd ei õigusta miski. Ning see tuleb kiiresti välja tõepoolest. Normaalne koht ka parandab oma praagi kobinata.

Kui lähed rehve vahetama siis reeglina ei kontrolli keegi kas monteeritud rattad rõhku peavad (kui klient muidugi eraldi ei maini seda soovi) sest järjekord on ukse taga. Hea kui ventiili otsale tatti korraks peale pannakse. Rolleyes

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(28-10-2019, 16:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(28-10-2019, 15:46 PM)veix__ Kirjutas:  
(28-10-2019, 13:22 PM)Marko Kirjutas:  
(28-10-2019, 12:55 PM)veix__ Kirjutas:  Eile õhtul pumpasin täis ja praegu veel rõhu langust ei täheldanud. Kui ikkagi mingil ajal probleem tekib, siis viin usaldusväärsesse töökotta, paigaldatud said üsna tundmatus kohas.

Ma läheks samasse kohta ja lööks lamenti. Enne muidugi lekkekohad vaja leida, age neid juhendeid on juba piisavalt.

Kui ma sinna juba minna plaaniks, siis olgu see nende mure need lekkekohad leida. Minul kliendina on vaja, et rehv õhku peab.

Just-just: olgu olla! Nüüdsama ja kohemaid! Sest klient on kuningas ja meil on Tarbijakaitseamet.

Eks ta ongi nende mure. Sõltuvalt sellest, kui resoluutselt seda kohustust neile meelde tuletatakse, võivad nad ka väga põhjaliku otsingu ette võtta. No näiteks nädalaks rõhu alla pannaWink

Samas halba tööd ei õigusta miski. Ning see tuleb kiiresti välja tõepoolest. Normaalne koht ka parandab oma praagi kobinata.

Pangu või 2 nädalaks rõhu alla kui sellest midagi rohkem kasu peaks olema- sõidan sellega 2 nädalat ja lähen tagasi kontrolli.

(28-10-2019, 17:00 PM)Walter Kirjutas:  Kui lähed rehve vahetama siis reeglina ei kontrolli keegi kas monteeritud rattad rõhku peavad (kui klient muidugi eraldi ei maini seda soovi) sest järjekord on ukse taga. Hea kui ventiili otsale tatti korraks peale pannakse. Rolleyes

Mina kiidan siinkohal kahte kioskit: nii Prillimäe rehvikoda kui Mellson Laagris on minu rehvidel alati ventiilid ja kahtlased veljeservad fairilahuga üle valanud. Ja pärast õhusutsakaga ära kuivatanud. Käru rehvimehele tuli seda eraldi meelde tuletada...

Aga olen seal oma kokkulepitud aega oodates näinud igasuguseid kliente oma sitast saia tegemist nõudmas. Mina oleks nii mõnegi sirgelt uksest välja saatnud, eriti hooajal, aga nemad ikka üritavad...

Kõik on nii haritud siin, paluks kommentaari: 185 r14 c rehv, alt ära võetud, kruvi sees, pealinnas, keset tööpäeva. Küsimus: mis oleks mõistlik hind paranduse eest, et saaks ratta taas ise autole alla keerat? Toimumisaeg: suvel.Eesmärk:soov eluga kursis olla.Aitäh ette!

(29-10-2019, 00:14 AM)Econoline Kirjutas:  ... mis oleks mõistlik hind paranduse eest, et saaks ratta taas ise autole alla keerat? ...

Mõistlik hind sõltub sellest, kui mõistlik sa ise oled. Kui nõuad kummimeestelt teenust, siis panevad nad seene sisse ja küsivad ikke 25 ära. Kui aga ise viitsid nati nokkida, siis saad mingi 5 euroga hakkama. Ostad poest kummipaikamise vorsti komplekti ja voilaa. Neli järgmist kruviauku on juba tasuta paigatud.
Nüüd tuleb pasarahe mulle kaela, et vorst pole miski paik. Ärge siis pange vorsti ja makske teenuse eest. Mina vorstis probleemi ei näe.

https://www.osta.ee/rehvi-paikamise-komp...09313.html

(29-10-2019, 00:53 AM)motamees Kirjutas:  
(29-10-2019, 00:14 AM)Econoline Kirjutas:  ... mis oleks mõistlik hind paranduse eest, et saaks ratta taas ise autole alla keerat? ...
...
Ostad poest kummipaikamise vorsti komplekti ja voilaa. Neli järgmist kruviauku on juba tasuta paigatud.
Nüüd tuleb pasarahe mulle kaela, et vorst pole miski paik. Ärge siis pange vorsti ja makske teenuse eest. Mina vorstis probleemi ei näe.

https://www.osta.ee/rehvi-paikamise-komp...09313.html
185R14 võid ehk paigata, aga kui Saksa mobiilse rehvitöökoja meister leidis veosilla 295R22,5 rehvi seest vorsti otsad, siis lappis kenasti ka vanad  haavad ja tundis haiglast huvi ülejäänud 11 rehvi vastu... arve oli...


See vorstiga paikamine on tee pealt rehvitöökotta sõiduks. Pikemaks kasutamiseks selline meetod küll usaldust ei ärata.

Aquila captas non muscas.

(28-10-2019, 13:16 PM)diesel Kirjutas:  uus ventiil maksab karbiga ostes 12 kopikat tükist.
vabalt võiks neid vahetada kasvõi igal rehvivahetusel.
mõistlikud töökojad vast panevad minimaalselt koos uute papudega ka uued ventiilid.

Mul alati vahetatud ka ventiilid ja tänu rehvivahetajale tekkis ühele autole 3,5 jooksu velgesid, ikka leidis mees, et ei suuda roostes randiga veljele anda õhu pidamise garantiid.

(29-10-2019, 00:14 AM)Econoline Kirjutas:  Kõik on nii haritud siin, paluks kommentaari: 185 r14 c rehv, alt ära võetud, kruvi sees, pealinnas, keset tööpäeva. Küsimus: mis oleks mõistlik hind paranduse eest, et saaks ratta taas ise autole alla keerat? Toimumisaeg: suvel.Eesmärk:soov eluga kursis olla.Aitäh ette!

minul on nn. nöörikomplekt kõikides autodes olemas.maksab u 5 rutsi.esirehvi puhul ei pea isegi ratast alt ära kiskuma

(29-10-2019, 08:57 AM)sturmbannführer Kirjutas:  minul on nn. nöörikomplekt kõikides autodes olemas.maksab u 5 rutsi.esirehvi puhul ei pea isegi ratast alt ära kiskuma

sama siin ja 55L tunnis tootev kompressor kah autos.reede just sain kruvi rehvi ja laupa tegin elu esimese nööriga remondi ja asi korras.kompressor lajatab 13 tolli rehvi mõne min 2 ati peale.

see kas peab või mitte ratast eemaldama sõltub torke asukohast,mul oli vedrupoolsel serval.

(29-10-2019, 07:52 AM)Daff Kirjutas:  See vorstiga paikamine on tee pealt rehvitöökotta sõiduks. Pikemaks kasutamiseks selline meetod küll usaldust ei ärata.
Oleks hea kirja panna ka reaalseid kogemusi (ja mis firma), mille puhul nöör on ära tulnud või hakanud õhku läbi laskma?
Siin näiteks väidetakse, et 2-rattalistele mõeldud selline rehviparandusnöör olevat igavene.

Nööriga endal kogemus puudub. Küll aga võin toetada, et rehvivahu kasutamine on ajutine lahendus. Eksperimendi korras pidas R15 sõiduauto rehv esimese suvalise tanklast ostetud rehvivahuga 2 nädalat ja läbisõitu kogunes selle ajaga ca. 700 km.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne