30-10-2019, 10:41 AM
(29-10-2019, 07:52 AM)Daff Kirjutas: See vorstiga paikamine on tee pealt rehvitöökotta sõiduks. Pikemaks kasutamiseks selline meetod küll usaldust ei ärata.
Märkus õige.
Lisaks ei pea vorst siis, kui katki on ka karkassi traadid ja need vorsti servas elama hakkavad.
Seen peab ka sellises olukorras niikaua, kuni karkasse edasi rebeneb. Siis hakkab kõrvalt läbi andma. Korduvalt proovitud variant. Mida vanem rehv, seda lühiajalisem mõju.
Algse küsimuse vastus oleks nii: viiekas rehvikojale vorsti sisselükkamise ja kompressori kulumise eest. 25 läheb ilmselt siis, kui rehv maha võtta ja seen seestpoolt sisse lükata. Mida mina laseks teha uuepoolse rehvi korral, millel alla poole mustrist kulunud.
Aga olgu siia kohe lisatud õrnapõrnalistele värvipimedatele, et ka teistsugused variandid on sama võimalikud ja head.