Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Summuti tööpõhimõte on gaaside kiiruse vähendamine läbi ruumala mitte takistuse tekitamisega. Antud juhul peavad gaasid ennast läbi svammi suruma mis aga tähendab mootori võimsuse kadu ja suvel kuuma ilmaga mootori ülekuumenemist. Pikemas perspektiivis kolvigrupi surma.
Kui on soovi kindlasti summutist kostev heli vaiksemaks saada peab uue summuti ehitama ja reegli järgi mis autoehituses kehtib. Summuti maht peab olema 6x suurem kui mootori töömaht. Kambrite vahelistes seinades olevate avade üldpindala 2x suurem kui summuti toru enda läbimõõt. Vot umbes nii.

Aquila captas non muscas.

(30-10-2019, 10:41 AM)v6sa Kirjutas:  Algse küsimuse vastus oleks nii: viiekas rehvikojale vorsti sisselükkamise ja kompressori kulumise eest.  25 läheb ilmselt siis, kui rehv maha võtta ja seen seestpoolt sisse lükata. Mida mina laseks teha uuepoolse rehvi korral, millel alla poole mustrist kulunud.

Aga olgu siia kohe lisatud õrnapõrnalistele värvipimedatele, et ka teistsugused variandid on sama võimalikud ja head. Toungue

 25 küll minna ei tohiks, rahulikumal (hoo)ajal vähemalt. Lisaks seenele on mingid "plaastrid" ka aga nende jaoks tuleb rehv samuti maha võtta.
Ma eeldan et oscarrehvi 7 euri + paik ei tähenda nööri? https://www.oscarrehvid.ee/teenust%C3%B6...d/tallinn/

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(01-11-2019, 21:21 PM)Tegelane5 Kirjutas:  ...Ma eeldan et oscarrehvi 7 euri + paik ei tähenda nööri?...

Ma eeldan, et just seda see tähendab, sest ... Seen ja paik vulkaniseeritakse sisse. Juba ammu nimetatakse seda külmvulkaniseerimiseks. Kuumvulkanisaatoreid pole vist kellegil enam.

(01-11-2019, 21:59 PM)motamees Kirjutas:  Ma eeldan, et just seda see tähendab, sest ... Seen ja paik vulkaniseeritakse sisse. Juba ammu nimetatakse seda külmvulkaniseerimiseks. Kuumvulkanisaatoreid pole vist kellegil enam.

 Selge pilt, ma jälle mõtlesin et paikamine on ikka lapi peale panek Big Grin  Nagu siin videos:
 

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(01-11-2019, 21:59 PM)motamees Kirjutas:  ...
Kuumvulkanisaatoreid pole vist kellegil enam.

Mellsonil on kindlasti. Aga nad ei tee põhimõtteliselt sõiduautorehve. Veoautode haagiserehvid ja traktorid küpsevad pidevalt.

Hakkas mul sidur ära kaduma, algul oli pedaal pehme ja siis ei tulnud enam hästi üles tagasi kuni lõpuks polnud üldse sidurit enam. Autoks b4 passat. Võtsin siis töösilindri ja peasilindri lahti, vaatasin neid aga midagi aru ei saanud, oskab keegi öelda milles tavaliselt viga võib olla või kuidas seda kindlaks teha?

(02-11-2019, 22:56 PM)jussm Kirjutas:  Hakkas mul sidur ära kaduma, algul oli pedaal pehme ja siis ei tulnud enam hästi üles tagasi kuni lõpuks polnud üldse sidurit enam. Autoks b4 passat. Võtsin siis töösilindri ja peasilindri lahti, vaatasin neid aga midagi aru ei saanud, oskab keegi öelda milles tavaliselt viga võib olla või kuidas seda kindlaks teha?
.
Kui pika kummiga asi algas.Ehk korvivedrud õhtal.(või vollad ,Või peasilindri mansett)Kui peasilindri mansett lekib ,siis sama efekt.Algajale :Las keegi vajutab sidurit ,Sina samal ajal jälgi töösilindrit.Kui ära vajub ,siis peasilindri mansett peetis.

Umbes 1 päevaga läks sujuvalt kehvemaks kuni mingi hetk enam enam sidurit polnud, sai natuke harjutada sidurita käiguvahetust, muidu mingit libisemist ei olnud. Vanamehe mondeol oli samamoodi eelmine aasta olnud, vahetati töösilinder ära ja sai korda.

(02-11-2019, 23:28 PM)jussm Kirjutas:  Umbes 1 päevaga läks  sujuvalt kehvemaks kuni mingi hetk enam enam sidurit polnud, sai natuke harjutada sidurita käiguvahetust, muidu mingit libisemist ei olnud. Vanamehe mondeol oli samamoodi eelmine aasta olnud, vahetati töösilinder ära ja sai korda.

Jõudsimegi asja poindini.Mansett muidugi kopkane asi ,kui saada on.

kas lekke koht oli tuvastatav.

Kas viimas loodusõnnetuse kohta on teada kui suure pingega liinid välja lendasid või trafod maha põlesid? Et terve linn pime? Ega siin põhja pool ka nalja pole, näiteks Kloogarannas 10 kV liinil oksad vastu traati.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(02-11-2019, 23:17 PM)linnuke Kirjutas:  
(02-11-2019, 22:56 PM)jussm Kirjutas:  Hakkas mul sidur ära kaduma, algul oli pedaal pehme ja siis ei tulnud enam hästi üles tagasi kuni lõpuks polnud üldse sidurit enam. Autoks b4 passat. Võtsin siis töösilindri ja peasilindri lahti, vaatasin neid aga midagi aru ei saanud, oskab keegi öelda milles tavaliselt viga võib olla või kuidas seda kindlaks teha?
.
Kui pika kummiga asi algas.Ehk korvivedrud õhtal.(või vollad ,Või peasilindri mansett)Kui peasilindri mansett lekib ,siis sama efekt.Algajale :Las keegi vajutab sidurit ,Sina samal ajal jälgi töösilindrit.Kui ära vajub ,siis peasilindri mansett peetis.
Volkaril ei näe seal visuaalselt midagi - varras kasti sees. Viga võib olla ka pooltühjas pidurianuma paagis kuna siduriajami voolik mis sealt vedelikku saab asub üsna paagi ülaosas. Mansettide vahetusega ei tasu mässata kuna neid liigub turul igasuguses kvaliteedis (e. jäädki otsima missugune korralikult tööd teeb)- vaheta kohe kahtlane silinder välja, ei maksa nad suurt midagi.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(02-11-2019, 22:56 PM)jussm Kirjutas:  Hakkas mul sidur ära kaduma, algul oli pedaal pehme ja siis ei tulnud enam hästi üles tagasi kuni lõpuks polnud üldse sidurit enam. Autoks b4 passat. Võtsin siis töösilindri ja peasilindri lahti, vaatasin neid aga midagi aru ei saanud, oskab keegi öelda milles tavaliselt viga võib olla või kuidas seda kindlaks teha?

Üldiselt alustatakse nende masinate puhul juttu nii, et mainitakse ära läbisõit. Kui on kerimata auto siis 260 tuhat ja enam kilti läbinud VW või Audi sidur hakkab selle aja peale ära kustuma. Mõistlik on sisse laduda uus mant täis mahus muidu jäädki kasti maha kakkuma.

Aquila captas non muscas.

Usumeetril on 330 000, mingit libisemist ei olnud, selles suhtes  sõitis kenasti. Pedaali pumbates ja vahtides seda silindrit ka midagi aru ei saanud et oleks kuskilt lekkinud. Ega lihtsaim siis ongi  mõlemad silindrid ära vahetada, õhutada ja vaadata kas hakkab tööle.  Paarieurone tihend on muidugi odavam aga ma ei viitsi pärast mitu korda hakata uuesti asju tellima.

elektriteema.kuna vool võib ära minna,aga sooja nagu tahaks siis soetan geneka 1f.põleti mootor mis hetkel küljes tarbib 3f.on olemas ka 1f mootor,aga 3f sagedusmuundurid ei tunnista seda ja nüüd järgmine idee teha 1f voolust sagedusmuunduri sisendile 3f kondeka abil ja siit targematele kas muundur hakkab tööle?ja kuidas kondekas ühendatakse?kondekasse läheb 2 juhet,ühe viin olemasolevale faasile ja teise otsa jagan kahe faasi vahel või tuleb 2 kondekat panna?

(03-11-2019, 14:29 PM)muska71 Kirjutas:  idee teha 1f voolust sagedusmuunduri sisendile 3f kondeka abil

Kondekaga saab induktiivkoormusele tekitada faasinihke. Ma kipun arvama, et sagedusmuunduri sisend pole induktiivkoormus ja sellisel kujul 3f tekitamine ei õnnestu.
Kas sagedusmuundur 1f otsast ei tööta?

Otsi muundur mis töötab 1f toite pealt.

Kas meil siin mõni "rekkamees" ka on? Naisel unistus korra elus suure poolhaagisega masina sanga istuda ja kuskil platsil mõni meeter ka reaalselt liikuda. Kuna tal tulemas ümmargusem sünnipäev uuriks võimalusi. Kahjuks endal tuttavaid pole kes selle alapeal tegutseksid. Võiks asi toimuda pealinnas või lähiümbruses novembri lõpupoolel. Kui keegi oskab aidata või suunata suhtleks PS-i teel.

(01-09-2019, 19:52 PM)Kult Kirjutas:  
(01-09-2019, 13:28 PM)diesel Kirjutas:  transiit 2003, 2.4 92kw.
ei ole kellaplokki kellelgi.
vähemalt mitte töökorras asja.
pole mõtet küsidagi.
isegi tuliuued karbis asjad koolevad laoriiulil seistes.
Pole küll kiire lahendus aga, Rakveres keegi spetsialist vist jootis üle ja töötab ka üle 2 aasta juba(üks teine transit mida tean).
Maksis äkki 120euri

Arvatavasti leidsid juba lahenduse oma murele, aga kirjutan mis ise tegin, kuna mu uus vana kelladeplokk hakkas ka jebima, võtsin oma tagavara kelladeploki juppideks, mitte midagi ei saanud aru, googeldasin, vaatasin luubiga uuesti ja leidsingi 4 katkist ühendust, jootsin kinni(trükiplaadi jaoks peaks vist olema väiksem kolb), kokku tagasi ja töötab jälle.

Kas kellelgi on kogemusi ja oskab kaasa rääkida, mis tootja eelsüüteküünlaid toyota d4d-le monteerida? Valik on lai alates beru,denso,ngk,bosch....
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne