Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(18-11-2019, 15:20 PM)v6sa Kirjutas:  ...Ja mitte kunagi ei saa me teada, kas seesinanae sodi oleks äkki läinud liikvele ka õlilaadse toote kasutamise jätkamisel.

Vat-vat, sinna tahtsingi jõuda. Ja veel me ikkagi ei tea nüansse. Äkki jättis tuttav sulle mõne pisiasja rääkimata, mis võiski saatuslikuks saada.
Ma olen ka palju "legende" kuulnud, aga näpuga otseselt näidata ei saagi. Ja tegelikult nii kipubki olema.
Ma olen elus pannud sisse vähemalt 50le mootorile uuemat sorti õli ja ei saa legendi kinnitada. Võiks öelda rohkematelegi, aga igaks juhuks ei taha üle pingutada. Seegi juba küllalt suur number.

(18-11-2019, 01:02 AM)diselist Kirjutas:  See nn. Ikaruse hais tekib ka siis kui kuskilt filtri vôi tagasivoolu vooliku vahelt õhku saab.Üldiselt on volkarite diislitel pragunenud tagasivoolu voolikud mõrased suht tavaline  teema.Aga siis peaks ta ka külma mootoriga sama moodi sinist ajama.Pihusti vea välistaks,sest külmalt on just pihusti viga kõige paremini aru saada.
Peab uurima neid voolikuid, ühe korra juba tagasivoolud filtrini uued pandud, eelmised olid kivist.
Täna ajasin külma mootoriga espetsjaalselt 5. käiguga 1600-1900rpm, vahepeal pedaal põhjas. Mootori sai peaaegu töösoojaks, suitsust mitte jälgegi. . mingi temp.andur, külmkäivituse sisteem vm paneb segast?


Kas kuskilt leiab mingeid andmeid või teab keegi, kui palju erinevad traktorid kütet võtavad tühikäigul tiksudes? Ehk on võimalik seda kulu kuidagi mootori kw siduda?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Kuidas konserveerida puitu? Niiskes pikalt seisnud puitdetailid (noapideme põsed), kuivamise järel pude nagu vahvel. Eesmärk, et püsiks ühes tükis ja ei kukuks puudutamisel laiali. Koormust ei saa, jääb riiulisse seisma. Mõte läks nt õlis leotamise peale.

(18-11-2019, 19:20 PM)viplala Kirjutas:  Kas kuskilt leiab mingeid andmeid või teab keegi, kui palju erinevad traktorid kütet võtavad tühikäigul tiksudes? Ehk on võimalik seda kulu kuidagi mootori kw siduda?

https://www.pubs.ext.vt.edu/content/dam/...73_pdf.pdf
Valemid ja asjad, konkreetne arvutus ühe John Deere kohta.

võhikuna arvaks, et õli ei seo.
pigem mingi lakk või sisse imbuv liim.

Tsitaat:Kuidas konserveerida puitu?
Muuseumides spetsid teavad.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(19-11-2019, 11:29 AM)diesel Kirjutas:  võhikuna arvaks, et õli ei seo.
pigem mingi lakk või sisse imbuv liim.
sama siin,õli teeb ilmselt kenaks,aga selleks et siduda peab jah miski kivistuv ollus olema ja lakk äkki.

(19-11-2019, 11:26 AM)bom Kirjutas:  Kuidas konserveerida puitu? Niiskes pikalt seisnud puitdetailid (noapideme põsed), kuivamise järel pude nagu vahvel. Eesmärk, et püsiks ühes tükis ja ei kukuks puudutamisel laiali. Koormust ei saa, jääb riiulisse seisma. Mõte läks nt õlis leotamise peale.
immutada paraloidiga kõdu materjal
https://www.researchgate.net/publication..._Materials

Suur tänu, Paraloid tundub olevat väga õige suund, ise ei oleks osanud leida. Eestis saadaval ja pealegi väga mõistliku hinnaga.

(19-11-2019, 12:17 PM)muska71 Kirjutas:  
(19-11-2019, 11:29 AM)diesel Kirjutas:  võhikuna arvaks, et õli ei seo.
pigem mingi lakk või sisse imbuv liim.
sama siin,õli teeb ilmselt kenaks,aga selleks et siduda peab jah miski kivistuv ollus olema ja lakk äkki.
Oleneb õlist, tavaline linaseemne õli kuivab (kaua) ja kui korralikult tehtud, siis on suht kõva pind lõppeks. Laki vastu muidugi ei saa. Igasugused spets õlid liberon, osmo, amello veel paremad, aga jah, pudeda materjali sidumisvõimet pole neist ühelgi. Variant on veel epo jm vaiguteemad, mis hetkel popid. Nendega saab ka saepuru kokku liimida.
[Pilt: 75485211_114132583362243_504711143498344...e=5E43648D]
Üks vana ja pehkinud kasepahk näiteks EpoArt´lt vaigu sisse istutatud


Ikka veel pakub huvi Pärnu-Lihula piirkonnas sarniiride ja rooliotste taastamine, ei ole hullu kui ka kaugemal. Igasugune info teretulnud.

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes

Ainuke koht mis teeb kvaliteetst kaupa minu kogemustest on Elvas,Tartu meeste tehtut ei kiideta(oma kogemus puudub)olen kasutanud Elvakate teenust,nad needivad ka siduri kettaid.Saadavad ka postiga asju kui ise ei viitsi käia.

(20-11-2019, 11:54 AM)ahtos Kirjutas:  Ainuke koht mis teeb kvaliteetst kaupa minu kogemustest on Elvas,Tartu meeste tehtut ei kiideta(oma kogemus puudub)olen kasutanud Elvakate teenust,nad needivad ka siduri keetaid.Saadavad ka postiga asju kui ise ei viitsi käia.

Tänud. On sul mõni kontakt või nimevihje anda mida otsida?

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes

Keegi pakkus siit mulle mingi aeg tagasi vanaaegset treipinki Tartust. Kui märkad siis võta uuesti ühendust.

tel.56956013

(21-11-2019, 11:01 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Keegi pakkus siit mulle mingi aeg tagasi vanaaegset treipinki Tartust. Kui märkad siis võta uuesti ühendust.

tel.56956013
Ümarlihvpink läheks äkki loosi?

(21-11-2019, 00:45 AM)rbr999 Kirjutas:  
(20-11-2019, 11:54 AM)ahtos Kirjutas:  Ainuke koht mis teeb kvaliteetst kaupa minu kogemustest on Elvas,Tartu meeste tehtut ei kiideta(oma kogemus puudub)olen kasutanud Elvakate teenust,nad needivad ka siduri kettaid.Saadavad ka postiga asju kui ise ei viitsi käia.

Tänud. On sul mõni kontakt või nimevihje anda mida otsida?
Elva Järve tn 5 tel 7456307.

Kuskil Tallinnas custom põrandamatte tehakse(riidest matid)? Originaalid halvast materjalist, aga tahaks teisest materjalist(sarnast nagu uuematel Audidel)

(18-11-2019, 19:20 PM)viplala Kirjutas:  Kas kuskilt leiab mingeid andmeid või teab keegi, kui palju erinevad traktorid kütet võtavad tühikäigul tiksudes? Ehk on võimalik seda kulu kuidagi mootori kw siduda?
Minul läbi elatud eksperiment JUMZiga: tühikäigul toksudes 2 l/h. Taustaks: kolvid-hülsid vändavolli ja saaled uued, toiteaparatuuril kah vajalikud asjad vahetatud ja pump stendis reguleeritud. Tõsi, tegelik katse vältas 30 min (rohkem ei viitsinud, selle ajaga neelas liitri). Toitus kanistrist, kogus täpselt mõõdetud.

Kas keegi on oma laiska ihu liigutanud VAGi kolmepütase 1,2l 47kW mootori toel (Polo, Fabia, Ibiza)?

Kas peabki nii olema, et -5 õhutemperatuuri puhul kulub mootori töötemperatuuri saavutamiseks 10 km maanteesõitu, või tahab termostaat vahetamist? Möödunud talvel tahtis seier õigesse asendisse jõudmiseks 7..9 km.

Võrdluseks selle sajandi VAZ-tüüpi auto, mis samades oludes saavutab 90 kraadi 4 km jooksul ja peale käivitamist hakkab temperatuur kiirelt tõusma nagu noore mehe vemb Big Grin
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne