Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Tere.

  Vaatasin elektroonika parandajate kuulutusi ja palun - rmati@hot.ee kontakt 53435668 , väidab end soojuspumba paigaldaja + remondimees olema , aga ilmselt sellised s petsialistid trükiplaadil midagi vahetama ei hakka , ikka terve plokk läheb vahetusse .
 Seega - võiks vaadata elfa foorumisse , siis Tallinnas Tulika tänavas on üks elektrikaupade pood ( nime ei meenu ) seal küll üks patsiga härra istub laua taga jootekolb peos , ilmselt siis midagi elektroonikaga seonduvat parandab .

Pakun 99prots. et läheb kogu plaat vahetusse.
Ja mõõda kompressori otsad kah üle et seal mähistega kõik korras. Kui on jama siis juba mõttekas kogu masin vahetada.

Nõmmel üks papi kes pikalt õhksoojuspumpadega mässanud ja neid omale hunnikute viisi koju tassinud lammutamiseks ja varuosandamiseks.
Äkki saad abi.

Täna õlivahetuse käigus sai isuzul põhjakate maha katkutud ja avastasin ühe katkise asja, selle esisilla lülituskarbi , nn shift-on-the-fly juures on üks voolik lahti, pisikese plasttorujupi on juurelt maha murdnud mingi valemiga. Nii neliveo kui aeglase neliveo lülimine elektrimootoriga toimib,[b] mida see voolik seal tegema peaks[/b]? Uus jubin on saadaval kindlasti ainult denso originaal ja nõuab vist neeru loovutamist  Sad .[Pilt: large_29861273_i3X5.jpg]

(19-01-2020, 21:39 PM)MeelisV Kirjutas:  Pakun 99prots. et läheb kogu plaat vahetusse.
Ja mõõda kompressori otsad kah üle et seal mähistega kõik korras. Kui on jama siis juba mõttekas kogu masin vahetada.

Mootorid on elektroonika taga, need ehk terved. Tuha alt paistab kiri F701, mis peaks küttekehade kaitse olema, see on otse võrgu küljes.
Tundub, et seal nurgas oli dioodsild (?), mis nüüdseks on haihtunud.
Kui tuttavat elektroonikut pole, siis kvalifitseerub ilmselt plaadi vahetuseks.

[quote pid='493032' dateline='1579465666']

Mootorid on elektroonika taga, need ehk terved. Tuha alt paistab kiri F701, mis peaks küttekehade kaitse olema, see on otse võrgu küljes.
Tundub, et seal nurgas oli dioodsild (?), mis nüüdseks on haihtunud.
Kui tuttavat elektroonikut pole, siis kvalifitseerub ilmselt plaadi vahetuseks.
[/quote]

Vaatasin tahma/tuha alt, see f701 kaitse on terve välisel vaatlusel. 
Puhastan plaadi ära ja siis on paremini näha kui lootusrikas on olukord. 
 Uut plaati vist ei ole mõistlik osta, kui siis juba uus välisosa, muidu vaheta plaat ära ja selgub et veel midagi tuksis.

honkomees Kirjutas:Täna õlivahetuse käigus sai isuzul põhjakate maha katkutud ja avastasin ühe katkise asja, selle esisilla lülituskarbi , nn shift-on-the-fly juures on üks voolik lahti, pisikese plasttorujupi on juurelt maha murdnud mingi valemiga. Nii neliveo kui aeglase neliveo lülimine elektrimootoriga toimib,[b] mida see voolik seal tegema peaks[/b]? Uus jubin on saadaval kindlasti ainult denso originaal ja nõuab vist neeru loovutamist  Sad .[Pilt: large_29861273_i3X5.jpg]
Kuhu teine ots läheb? äkki silla tuulutus selle kaudu lahendatud?

(19-01-2020, 00:49 AM)Mart69x Kirjutas:  
(19-01-2020, 00:40 AM)gruppen Kirjutas:  Peale BB, kes veel polte ja kruvisid müüb? Vaja nt M3,5x35 jmt tsingitud  ja/või happekindlaid roostevabast kruve ning M6x35 tsingitud tikkpolte. Lisaks veel igasugu mudru, mida BB-s pole.
janere
https://www.janere.ee/

Isiklikult soovitaks Sanerat
https://www.sanera.ee/

(19-01-2020, 00:40 AM)gruppen Kirjutas:  Peale BB, kes veel polte ja kruvisid müüb? Vaja nt M3,5x35 jmt tsingitud  ja/või happekindlaid roostevabast kruve ning M6x35 tsingitud tikkpolte. Lisaks veel igasugu mudru, mida BB-s pole.
Võib veel uurida http://teemu.ee/ Omal kogemust seni pole, aga mitmed on kiitnud.

M3,5 saadavuse osas ühestki neist kohtadest olen tugevalt skeptiline...

Tere .

 Nõnda , selle kõrbenud trükiplaadi juurde - huvitatud isik saadab soojuspumba margi + mudeli või trükiplaadi markeeringu :
pood@lemona.ee

Edu !

Kas keegi on juba liikluses kohanud seda? https://arileht.delfi.ee/news/uudised/ee...d=88685329

(20-01-2020, 17:37 PM)edvard Kirjutas:  Tere .

 Nõnda , selle kõrbenud trükiplaadi juurde - huvitatud isik saadab soojuspumba margi + mudeli või trükiplaadi markeeringu :
pood@lemona.ee

Edu !

Tänan kaasamõtlemast, viisin just kõrbenud trükiplaadid(pärast telefonikonsultatsiooni arvati et seesmine ka viga saanud ja nii oligi) Nõmmele ühe meistrimehe juurde, kui lootust ei anna siis uurin lemonast, ennem ei hakka neid tüütama.

(19-01-2020, 12:35 PM)13piisab Kirjutas:  Ei peagi külge panema. Nende haldamine on kulu, mis pole tihti põhjendatud. Küll kauplejad ise teavad, kes on nende sihtgrupp ja mis on nende müügikanalid.
 Ok. Ei taha, ärgu pangu! A nahh seal lehel siis ostukorv on, kui sedakaudu osta ei saa?

(19-01-2020, 00:40 AM)gruppen Kirjutas:  Peale BB, kes veel polte ja kruvisid müüb? Vaja nt M3,5x35 jmt tsingitud  ja/või happekindlaid roostevabast kruve ning M6x35 tsingitud tikkpolte. Lisaks veel igasugu mudru, mida BB-s pole.
vaevalt kohapeal on, aga tellida peaks saama ja küsida võib siit: http://sauerauakaubad.ee/?page_id=6

Enne neljapäeva tellides, saab esmaspäeva õhtul kätte.

sai vist kõik öeldud

Tere. Kuidas te et 1.5 autorollerit käivitate? (zid mootoriga)  Ise keerasin sealt hoorattast nii kaua kuni raskeks läks, siis rihm külge ja käis. A nüüd sain sellise paugu vastu näppe, et enam ei taha. On selline käivitus õige?

(22-01-2020, 11:13 AM)Starter Kirjutas:  Tere. Kuidas te et 1.5 autorollerit käivitate? (zid mootoriga)  Ise keerasin sealt hoorattast nii kaua kuni raskeks läks, siis rihm külge ja käis. A nüüd sain sellise paugu vastu näppe, et enam ei taha. On selline käivitus õige?
Ma nii tugev ei ole et üle survetakti tõmmata ja keeran ikka kolvi üles või isegi pisut alla seni kui väljalaskeklapp avaneb.
Siis on terve väntvõlli pööre maad hoogu võtta ning võib ka paari näpuga tõmmata.
Igaks juhuks nööri ümber käe ei maksa mähkida vaid ikka pulk otsa.

Seda pulka nööri otsas ei võeta ka nii kätte, et sõrmed ühelt poolt ja pöial teiselt poolt. Võtad nelja sõrmega (nagu käivitusväntagi), nööri lased sõrmede vahelt välja ja pöialt ümber ei pane, siis kui tagasi lööb, jääb lootus, et tõmbab nööri käest ära, mitte käsipidi vastu metalli.

Ei mingit pulka käivitusnööri otsa. Hoiad nii nagu vanasti MTJ mehi õpetati. Nöör tuleb väikese sõrme alt peopessa ja pöidlaga surud nööri vastu nimetissõrme. Tekib U kujuline  aas kus vaba nööri ots on suunatud ülevalt mootori poole. Kõige kindlamalt kaitseb tagasilöögi puhul.

Aquila captas non muscas.

mul töntsid vanainimese näpud ja paljast nööri peos kinni ei hoia. tõmman ka pulgaga.
see mootor on seuke, et tahab konkreetsust. karta ja meelitada ei tasu.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne