Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Kas kusagil selliseid metallist anumaid müüakse nagu näiteks värvide puhul kasutusel on? Umbes 3 liitriseid oleks vaja.

[Pilt: kemet-rv-varvid-katusevarv-alkor-3l.png]

(30-01-2020, 11:15 AM)Meistrimees Kirjutas:  
(30-01-2020, 10:42 AM)jupiter22 Kirjutas:  Plaanis valmistada murutraktori haagise peale leheimur. Murutraktori niidukorpuse väljaviskeava külge paneks vooliku, mis on ühendatud järelkäru peal asetseva imeva ventilaatoriga. Ventilaatorit plaanin panna käitama hiina 6,5hp väikemootori. Siin üks komakoht. Kas istutada ventilaatori südamik otse väikemootori võlli otsa, või panna ventilaatori südamik keerlema 2 laagriga laagripuki võlli peale ja mootori ning ventika vahele teha rihmülekanne?
Ventilaatori üks tsenter peaks olema imipoolel vaba. Seega ei saa normaalselt panna tiivikut kahe laagripuka vahele. Pole kindel, kas mootori laagrid kannatavad tiivikuotsekinnituse võllile ära. Tiivik tuleb saada vibratsiooni vältimiseks tasakaalu. Lisaks hakkab tiivik saama piisavaid lööke(oksajupid, käbid jne)
Muruniiduki tera on otse mootori otsas ja peaaegu kogu aeg tasakaalust väljas. Lisaks saab lööke kividelt ja kändudelt, aga kestab siiski.

(30-01-2020, 11:39 AM)virks Kirjutas:  
(30-01-2020, 11:15 AM)Meistrimees Kirjutas:  
(30-01-2020, 10:42 AM)jupiter22 Kirjutas:  Plaanis valmistada murutraktori haagise peale leheimur. Murutraktori niidukorpuse väljaviskeava külge paneks vooliku, mis on ühendatud järelkäru peal asetseva imeva ventilaatoriga. Ventilaatorit plaanin panna käitama hiina 6,5hp väikemootori. Siin üks komakoht. Kas istutada ventilaatori südamik otse väikemootori võlli otsa, või panna ventilaatori südamik keerlema 2 laagriga laagripuki võlli peale ja mootori ning ventika vahele teha rihmülekanne?
Ventilaatori üks tsenter peaks olema imipoolel vaba. Seega ei saa normaalselt panna tiivikut kahe laagripuka vahele. Pole kindel, kas mootori laagrid kannatavad tiivikuotsekinnituse võllile ära. Tiivik tuleb saada vibratsiooni vältimiseks tasakaalu. Lisaks hakkab tiivik saama piisavaid lööke(oksajupid, käbid jne)
Muruniiduki tera on otse mootori otsas ja peaaegu kogu aeg tasakaalust väljas. Lisaks saab lööke kividelt ja kändudelt, aga kestab siiski.
Muruniiduki tera mass on olematu lehepuhuri ventilaatoriga.

Ventilaator on nõukaaegne tsentrifugaalventilaator. Kasutatakse näiteks kuivatites.

Kaks laagripukki on kõige parem, töökindlam. Imitoru tuleb ilmselt nagunii põlvega, võll tuleb lihtsalt läbi selle põlve välja tuua. Lihtne, elegantne.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kas on vaja eest põlvest väljatoomist? Ventivõll pikemalt tagant välja  kahele vahemaaga pukile. Või lumeta talv mängib soodsalt kätte lumepuhureid. Teo asemele hari? vedrupiid?

(30-01-2020, 13:30 PM)pen.skar Kirjutas:   Ventivõll pikemalt tagant välja  kahele vahemaaga pukile.

Ajab gabariidid suureks, muud midagi. Võll peab ka toekam olema - kaal. Lumepuhur ei sisalda selle projekti jaoks peaaegu mitte midagi, eraldi lehepuhurina võiks kaaluda. Las naaber riisub Big GrinBig GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(30-01-2020, 10:42 AM)jupiter22 Kirjutas:  Plaanis valmistada murutraktori haagise peale leheimur. Murutraktori niidukorpuse väljaviskeava külge paneks vooliku, mis on ühendatud järelkäru peal asetseva imeva ventilaatoriga. Ventilaatorit plaanin panna käitama hiina 6,5hp väikemootori. Siin üks komakoht. Kas istutada ventilaatori südamik otse väikemootori võlli otsa, või panna ventilaatori südamik keerlema 2 laagriga laagripuki võlli peale ja mootori ning ventika vahele teha rihmülekanne?
Kunagi plaanisin ka sellist asjandust ehitada emanda vaeva vähendamiseks ja nii mõnigi õhtu sai selle alaseid laia maailma tehnikasaavutusi uurides mööda saadetud. Ameerikamaal on see tavaline abivahend ja seal paistavad küll enamalt jaolt need ventikad otse mootori otsas seisvat.
 Praegusel juhul sõltub palju sellest nõukaventika konstruktsioonist. Rihmülekanne ja eraldi laagripukkidel võll kahtlema vähendab väntvõlli kõveraks laskmise riski. Juhul kui otse panna, peaks ka tegelikult mingi järeleandev lüli olema ventika ja väntvõlli vahel.
 Võimalik, et kõik on ammu läbi uuritud, aga lawn tractor cyclone rake oleks märksõna näiteks.

Viidiku peal tundub küll, et lihtne mikilik värk ja ventikas hoorattaga ühes isikus otse vända otsas. Nii jämmest rauast pealegi, et mingi oks seda küll ei koti.

Youtube- s leheimuri videoid palju vaadanud. Kasutan siiski rihmülekannet ja laagripukina kasutan elektrimootorit, mille plastikust või alumiiniumist jahutustiiviku asemele istutan rihmaseibi. Elektrimootori rootor käituks siis natuke hoorattana ka.

Ei hakanud kõvasti guugeldama kuna vast siin saab kiiremini ja täpsema vastuse. Öelge mis vahet on erinevatel T-40 mudelitel. Plaan vahetada T-25 vähe suurema vastu välja ning T40 paistab paras olema praegustele plaanide järgi. Ning veel see küss ka, et kas jumzil on nelivedu ka valikus?

(31-01-2020, 21:02 PM)Provoker23 Kirjutas:  Ei hakanud kõvasti guugeldama kuna vast siin saab kiiremini ja täpsema vastuse. Öelge mis vahet on erinevatel T-40 mudelitel. Plaan vahetada T-25 vähe suurema vastu välja ning T40 paistab paras olema praegustele plaanide järgi. Ning veel see küss ka, et kas jumzil on nelivedu ka valikus?
40 vist ainult 2 varianti tava ja esiveoga(am).esiveoga jumzi pole veel kuulnud.

Ikka natuke rohkem on neid modifikatsioone. https://en.wikipedia.org/wiki/T-40_(tractor)

Kas siin on kedagi kes jaanuaris uue ID - kaardi on tellinud? Kaua kättesaamine aega võttis? Teaks reisipikkust planeerida.
"Tavakorras ID-kaardi tegemine võtab aega maksimaalselt 30 päeva pärast taotluse menetlusse võtmist."

(01-02-2020, 12:48 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kas siin on kedagi kes jaanuaris uue ID - kaardi on tellinud? Kaua kättesaamine aega võttis? Teaks reisipikkust planeerida.
"Tavakorras ID-kaardi tegemine võtab aega maksimaalselt 30 päeva pärast taotluse menetlusse võtmist."
   Tere.

 Tallinnas , Tammsaare tee esinduses kulus 18 päeva taotluse esitamisest kuni id kaardi väljastamise kohta teate saabumiseni .

Assa raks. Siis kipub ID - kaardivahetuse reis lausa puhkusereisu mõõtu välja andma Sad

Meil on ju e-riik, ID kaardi saad ka neti teel taodelda, pilt meiliga ja konsul toob välismaa koju kätte Smile või ise järgi kui valmis on.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss

Kiirkorras ID tegemine võtab aega max kuni 5 tööpäeva, olenemata kui pikad on tavajärjekorrad.

E: mõistlik on asju ajada läbi neti ja mingi muu linna teeninduses kui Tallinna hullumajas, viimases on isegi bronni ajad kolm kuud ette kinni.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Viljandis läks 5 päeva. Et laup.pühap vahel, siis kätte saama kutsuti 7 päeval e esmaspäeval. Polnud aimugi, et ka kauem võib minna. Fotoaedikus aktsepteeritava pildi poseerimine küll vihastab lõpuks ära. See vist ongi eesmärk- et sa oleksid võimalikult vihase ja õnnetu näoga- ju massin peab seda su loomulikuks olekuks...

Uued juhiload tulid mul küll viimati jube kiiresti, tegin pühapäeval netis ja kolmapäeval olid postkastis.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne