27-02-2020, 13:23 PM
Paagi hermeetilisusest. Tuulutusega paagid on ka hermeetilised. Töötavad läbi üle- ja alarõhuklapi aga vaba ühendus atmosfäriga puudub ning vesi sellest emulsioonist paagis ei aurustu.
Ja sellest lahjendamisest 50/60. Kunagi AB algusaastatel kannatas ka puhast vett see sistem siis ratsiti asja ja sai vaevalt ämbritäie valada 70l paagi kohta. Nüüd on kvaliteedi kontroll nii kõva, et ei kannata grammigi lahjendada. Kohe kellad löövad. Kõige hullem on see, et selle vea jätab autosse igaveseks alles kui manipuleerimine emissiooniseadmega ja võid võmmi käest vastu muhku saada mis tolmab.
Samas on see seade väga töökindel. Võrreldes autode massi ja vigade arvu.
Suured autod 6- 700 tuhhini käivad muretult. Eelmise auto panin seina äärde 960 000 pealt ja AB probleem oli ühe korra kui NOX i andur otsa sai enne 800 tuhandet.
Ja sellest lahjendamisest 50/60. Kunagi AB algusaastatel kannatas ka puhast vett see sistem siis ratsiti asja ja sai vaevalt ämbritäie valada 70l paagi kohta. Nüüd on kvaliteedi kontroll nii kõva, et ei kannata grammigi lahjendada. Kohe kellad löövad. Kõige hullem on see, et selle vea jätab autosse igaveseks alles kui manipuleerimine emissiooniseadmega ja võid võmmi käest vastu muhku saada mis tolmab.
Samas on see seade väga töökindel. Võrreldes autode massi ja vigade arvu.
Suured autod 6- 700 tuhhini käivad muretult. Eelmise auto panin seina äärde 960 000 pealt ja AB probleem oli ühe korra kui NOX i andur otsa sai enne 800 tuhandet.
Aquila captas non muscas.