M: Moskvitš 402 dokumentidega ja suur kogus varuosi! - 1500 €
#1

Tere!

Tuleb sel kevadel raske südamega müüki panna 10 aastat kogutud projekt, et muu kosuks. Autoks on dokumentide ja spilka järgi Moskvitš 402, mis on nagu ikka minevikus 407 nägu hakanud võtma, aga varuosade toel saab kõik endale sobivasse suunda viia. Olemas nõukogudeaegsed dokumendid ja reg. numbrid. Sõlmitud ostu-müügileping algse omanikuga, mees elab ja toimetab siiani ja pikka iga talle!

Hakkan otsast kraamima ja asju tuleb kindlasti välja veelgi. Aga loen ühe suure osa mälu järgi siia üles. 

Kaasa:

Uus kardaan, värviga markeering peal 402 ja otsad tavotis
Kasutatud kardaan, peaks olema 407 
Pooleldi taastatud kõvad ja sirged esitiivad
Uus kasutamata punase krundi all esitiib (hetkel jään võlgu, kas vasak või parem)
Uus kasutamata klaasplast tiib (samuti jään võlgu, kas vasak või parem)
Kõvad tagatiivad
Uksi 5-10 ümber, kõik kõvad, paar tükki on ilma sisuta ja keevitatud, valmis toorikud. Muist klaaside ja kogu kaadervärgiga. Kaasa ka ring taastatavaid mustmetall aknaliiste (402 evis mustmetall liiste, 407 juba alumiinliiste), peaks olema ka alumiinliiste. Terve usteringi jagu klaase ja trosse, väntasid ja muud.
Kaks allkäinud esisilda
Originaal varane sirgete hammastega ülekandega kasutatud viisakas tagasild
allkäinud amordid juurde
Vanatüübi roolikarp roolivardaga (küljes olnud)
402 mootor, kõike küljes pole (täpsustan üle, mis agregaadid on)
Orto tiivatihendit 5-6 karpi, peaks autojagu olemas olema
Varased kolmeosalised tagatuled, klaasid enamvähem, ühe sektsiooni klaasid on olemas ka mint konditsoonis uutena lisaks
Esitulede nn "luubiga" varased klaasid
Esituled, üks võru lõhikuga, teine uuem, reflektorid vajavad vahetamist, ees uuemat tüüpi klaasid
Gabariitide klaase ja võrusid on kindlasti, võrud olid väga kenad mälu järgi
Tagumiste uste alumised "kõrged" iluliistud, varased, heas korras //autol küljes madalad
Kihvadega esimene ja tagumine põrkeraud, heas taastamiskorras, pinnaroostet siin ja seal
Esimese põrkeraua alla käiv "põll", ehk see suur plekivann //autol ka peal
Lisakapott, korralik aga peal olnud
Sirge ilus armatuuriplekk lisaks
Pagasniku lahtitõmbamise link //autol endal katki
Autoringi jagu taastatavaid ilukilpe, mõni kehvem lisaks
Korralikud "vuntsid" ette, tahavad üle teha muidugi, et ideaali saaks, täpp ikka peal, teised ka, millel juba nurgad läbi
Üks 407 esikannel on
402 õiget marki kojamehemäng
//peenemat pudi nagu siduri survelaagrid ja muu selline, see tuleb üle vaadata, peab olema üks uus hüpoid differ (tigu ja taldrik) ja igasugu muud pudi, pensupumpasid, jagajaid jm.

Auto nõrk koht on põhi, mis tahab kõva keevitust. Aga ma soovisin, et just see masin säiliks ja sooviksin seda tegelikult siiani. Põhjustest täpsemini ostjaga. Ehk õnnestub asi nii teha, et ei läheks asi ainult varuosadeks. Ümber on tehtud ka esisild, mis alla pandud toonasele kombele vastavalt 408 sild. Poolraami keevitust tahab ta niikuinii, seega pole viga, sild minema ja väga korralikud originaalsed poolraamid alla, mis on autoga kaasa anda. Vahel on väga korralik 407 mootor ja käigukast, all hüpoid sild. Kapoti all nn "kõrge" kaelusega varane õhupuhasti, mis sobib nii 402 kui varase 407 ilmega. Katus on sirge ja mõlgivaba. Tagavaratas koos hoidjaga ilusti komplektsena pagassis. Esiistmed kobedamad, tagaiste üsna kehva. Autol on eemaldatud kõik tiivad ja esikannel. Tiibade alt tahab keevitust, on pehmeid kohti. Põrkerauad on peal ilma kihvadeta 407 tüüpi. 

/edit: suvi peal ja näen, et rahval kitsas. Teen hinda tunduvalt paremaks - 1500./
Tahaks selle projekti eest 4000.-, aga võib teha ka omapoolse mõistliku pakkumise, kaalun läbi. Kokkukogumise peale on läinud oma aeg ja vaev. Katsun teemat täiendama hakata nüüd lähiajal, kui on huvilisi, siis võib varakult märku anda, hetkel on kõik garaažinurkadesse pakitud ja hakkan tegelema komplekteerimisega, et saada ülevaade ja oleks võimalik kompaktselt vaatama tulla. Vaatama saab tulla ehk nii kahe nädala jooksul. Asub Tartus. Nagu ikka on parem autojuures kaubelda, aga kui kellelgi on mingil põhjusel antud info põhjal mingi oma hinnanägemuse raamistik tekkinud, võite selle mulle edastada. 
--
Eraldi saab veel rääkida juurde kapotilippe, korralik kapotimärk ja kaks komplektset autoraadiot, millest üks algupäraselt ka peal olnud. Teine sai nuppude pärast osetetud, sest originaalil olid nupud kadunud, aga selgus et suurepärases korras. 


Kontakt oleks parim PS, võib ka kirjutada: moshbookings(ät)gmail.com

Tänan tähelepanu eest!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne