'69 mustang Mach1 390
#41

Arvutused on natuke mööda, õigest kohast tellides on alla 17 kilo taala sadamasse, karbina. Ja karp siia alla kahe kilo taala. Pluss siis siinsed maksud jne.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#42

Mõned tegemised veel enne ja peale pühi! Keretöödega tahaks veebruari alguseks valmis saada.
Tuli välja veel, et see väike avarii ees on ka esiosa väänanud. Ime ka, et esisilla reguleerimine nii imelik oli.

   

   

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#43

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#44

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#45

Jah, poisi auto kohta kehtib vana Eesti mõistatus, Pealt kullakarvaline, seest siiru viiruline. Õige, vastus - sibul. Aga kui lähedalt vaadata, ajab nutma. Sad
Aga nii on see suure enamuse vanade autodega. Kõik 50+ aasta häda ja viletsus tuleb välja ja sinna see esialgne eelarve läheb. Aga eks kõik see elu on selline. Eelarve + esimene lisa eelarve + teine lisa eelarve jne.
Vasta
#46

Aga eks nende usakatega on õnneks nii,et telli jupp,pane külge ja ongi valmis,ei pea leiutama.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#47

(11-01-2020, 21:00 PM)hundu615 Kirjutas:  Aga eks nende usakatega on õnneks nii,et telli jupp,pane külge ja ongi valmis,ei pea leiutama.
Nii roosiline see nüüd ka pole - eksisteerivad mingid üksikud mudelid, mis liigituvad laiatarbehobiautodeks ja millele saab enamvähem kõike naljahinnaga, teemaalgataja õnneks on mustang üks neist mudelitest.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#48

(12-01-2020, 14:22 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(11-01-2020, 21:00 PM)hundu615 Kirjutas:  Aga eks nende usakatega on õnneks nii,et telli jupp,pane külge ja ongi valmis,ei pea leiutama.
Nii roosiline see nüüd ka pole - eksisteerivad mingid üksikud mudelid, mis liigituvad laiatarbehobiautodeks ja millele saab enamvähem kõike naljahinnaga, teemaalgataja õnneks on mustang üks neist mudelitest.

Seal on hinnad jah päris okeid, aga lõpuks siia saadetuna tuleb päris krõbe. Saatmine ja kõik kulud kokku on rohkem kui see jupp väärt. Näiteks enne jõule olin sunnitud tellima veel 460 dollari eest juppe. Saatmine oli 340 dollarit, lisaks maksin veel Eesti tolli ja käibemaksu 184 euri

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#49

Kuna suveks on vaja auto ratastele saada, siis keevitajale armu ei anta. Sai ka nüüd nina paika sikutatud.

   

   

   

   

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#50

ei viitsi teema algusesse kerida et uurida, nii et lihtsalt küsin: kas plaan 100%originaal vöi läheb külge ka mingeid kaasajastavaid lisasid? a la pidurid, veermik jms
Vasta
#51

(17-01-2020, 22:22 PM)pisipunk Kirjutas:  ei viitsi teema algusesse kerida et uurida, nii et lihtsalt küsin: kas plaan 100%originaal vöi läheb külge ka mingeid kaasajastavaid lisasid? a la pidurid, veermik jms

Nii originaalne kui võimalik!

Aga...

Kunagi sai tellitud torukolded, aga külge nad ei jõudnudki. Nüüd oleks õige aeg, aga komisjonist tuli vastus, et nad ei vaata sellele eriti rõõmsa pilguga, et kui ainult tehasest oleks sellise variandina neid saanud. Samas on nagu ajastukohane tuuning ka?

Leidsin ka siis õige originaal värvi ja sai valmis segatud proov.

   

   

seks mootoriga - korduvalt sisse välja, et mahutada uued kolded

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#52

(29-01-2020, 22:00 PM)sven1 Kirjutas:  Leidsin ka siis õige originaal värvi ja sai valmis segatud proov.
Väga maitsekas ja ajastukohane värvivalik. Edu projektiga
Vasta
#53

Torukolledega on see lihtne lugu, et mustanumbri tunnustamine tuleb läbida malmkolledega. Ja seejärel kruvida külge asjad, mis tegelikkuses ajastutruudusega vastuollu ei lähe. Labase üldistusena näeb asi välja sedamoodi, et isegi kontaktivaba süüde on saatanast. Vähemalt olukorras, kui mainid, et sinu liikurile on säherdune jumalateotus paigaldet. Päriselus muidugi pole võimalik ilma jagajakaant eemaldamata sellist andestamatut kuritegu tuvastada.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#54

(30-01-2020, 01:08 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Torukolledega on see lihtne lugu, et mustanumbri tunnustamine tuleb läbida malmkolledega. Ja seejärel kruvida külge asjad, mis tegelikkuses ajastutruudusega vastuollu ei lähe. Labase üldistusena näeb asi välja sedamoodi, et isegi kontaktivaba süüde on saatanast. Vähemalt olukorras, kui mainid, et sinu liikurile on säherdune jumalateotus paigaldet. Päriselus muidugi pole võimalik ilma jagajakaant eemaldamata sellist andestamatut kuritegu tuvastada.
Legendid vanasõidukite tunnustamise nõuete karmuse kohta on visad kaduma. Siinkohal juhin tähelepanu mõnedele asjaoludele. 
1. Sõltuvalt sõiduki vanusest on kehtestatud nõuded originaalsusele - teemaks oleva sõiduki valmistamisaasta on 1969 ning seega peab originaalsus olema vähemalt 90%. 10% ulatuses on seega lubatud kasutada mitteoriginaalseid detaile või teha järeleandmisi kvaliteedis. Loomulikult peab sõiduk olema tehniliselt korras ehk teisisõnu sumbuti päris ärajätmine lubatud ei ole. 
2. Originaalsuse ja seisukorra hindamise metoodika nõuab, et igas hindamiskategoorias peab olema saavutatud minimaalne MKM määrusega nõutav originaalsus. 
3. Väljalaskesüsteem on paikneb mootori hindamiskategoorias ning kogu väljalaskesüsteem annab sellest kategooriast 10%. Seega kui kõik muu on mootori kategoorias täiuslik, siis võib kogu väljalaskesüsteem olla täiesti mitteoriginaalne - aga peab olemas olema. Kui on juba sarnasusi originaalile, siis mingid punktid ikka saab. 

Eelnev ei ole loomulikult vanasõiduki asjatundja hinnang tegelikule olukorrale. Tuleb julgemalt suhelda hindajatega juba taastamise protsessi käigus, et leida optimaalne lahendus vajaliku originaalsuse protsendi saavutamiseks. Mõne jaoks on eesmärk 100%, mõne jaoks aga endale meeldiv ning sõitmiseks sobiv masin. Originaalsusprotsent ongi loodud selleks, et ei peaks iga autot "uhiuueks" ehitama. Ja vanuse kasvades on nõutav originaalsus ka väiksem. 

MKM määruse asjakohane lisa on - https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1221/0201/9007/MKM42_lisa4.pdf# 

Vanasõidukina tunnustamise käsiraamatu saab siit - http://unic-moto.ee/uus/wp-content/uploa...t_2012.pdf
Vasta
#55

Värv on küll kena. Kas sellel mingi värvikood ka on?
Vasta
#56

(30-01-2020, 20:02 PM)m401 Kirjutas:  
Värv on küll kena. Kas sellel mingi värvikood ka on?
See mis seal poti peal kirjas, ongi see värvikood! Wink  Standoxi andmebaasidest saime ilusti jälile '69 aasta mustangi acuapulco blue'le.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#57

Viimane võimalus veel joondumist ja juppide sobivust kontrollida!

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#58

Kas see Teie enda kerevenitus pink võik kus asub juhul kui peaks vaja minema ?
Vasta
#59

(14-02-2020, 20:37 PM)Qunts Kirjutas:  Kas see Teie enda kerevenitus pink võik kus asub juhul kui peaks vaja minema ?
Asub Võrus, aga kui väga vaja, saaks ühe teise vanaraua hinnaga Formica käest!

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#60

Jätkub liistude sobitamine

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne