'69 mustang Mach1 390

Jube kahju, et tüübil nii läks. Huvitav projekt oli.

(05-06-2020, 13:49 PM)ahto42 Kirjutas:  Vaata, et kadunud 60 sekundiga koopiat ei tee
Vasta

i
ervg Kirjutas:Jube kahju, et tüübil nii läks. Huvitav projekt oli.

ahto42 Kirjutas:Vaata, et kadunud 60 sekundiga koopiat ei tee
Millest jutt ?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

kuula juttu selles videos.
Vasta

Ega ta seal midagi väga täpselt lahti ei räägi, kus kala oli. Probleem oli pigem selles, et nad konkreetselt ütlesid seal videos, et teevad eleanori ja kuna tüübid teenivad selle videoga raha, siis see kala peitub ilmselt siin. Kui sa enda Mustangile tõmbad triibud peale, siis on see triipudega mustang, mitte eleanor, kui sa ise just nii ei ütle. Aga ilmselt võid ka öelda, aga sa ei tohi sellega raha teenida.
Kui sa auto ostad (ükskõik millise), siis sa omandad sellega ka mingisugused intellektuaalse omandi õigused, et sa võid seda kasutada. Kui sa tõmbad sinna 2 triipu peale nimetad ta Vanakuradiks, siis ma ei usu, et seda disaini kaitsta õnnestub, sest selle disaini oluline osa on ikkagi see auto seal triibu all. See paistab, on peenike teema.

Sa võid ise enda särgile miki-hiire joonistada ja seda kanda, aga sa ei või selle särgiga plekki teenida.

Sarnane keiss oli VW Buggy-ga. See vend kes selle disainis ja tootma hakkas ei taibanud seda ära kaitsta. Teised vennad ostsid Buggy, regasid selle disaini ära ja n.ö. kaaperdasid kogu projekti. Need Buggyd mida täna nett täis on, ongi need legaalselt varastatud ehk siis jokk buggyd.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

USA foorumis oli sellest pikemalt juttu. Aga põhimõtteliselt jah,nad ehitasid selle elenori TÄPSE koopia välimuselt ja ka nimetasid seda nii. Ja seda nagu ka Spitfire mainis juba tasulisel eesmärgil. Siis lendas asi ventilaatorisse ja suurema jama ära hoidmiseks saigi see korporatsioon selle auto omale. Ilmselt suukorporatsiooni juriidiline kahurivägi on väga võimekas ja polnud tolku ka sellest,et auto ju tegelikult ehitatud uue mustangi põhjale. Ehk just kui ju pole nagu see päris. Aga välimus on ja saates ka seda nii nimetati ja rõhutati. 

Aga mattmust kapotiluuk on ilus selle auto juures.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(07-06-2020, 00:37 AM)wagoneer Kirjutas:  ...

Aga mattmust kapotiluuk on ilus selle auto juures.

Kellele ilus, kellel ilusa auto rikkuv plärakas. Sinikollane hakkas juba looma.
 
Aga peaasi, et omanik ise rahul on. Siinkandis neid just iga nurga peal ei ole.
Vasta

(07-06-2020, 00:37 AM)wagoneer Kirjutas:  USA foorumis oli sellest pikemalt juttu. Aga põhimõtteliselt jah,nad ehitasid selle elenori TÄPSE koopia välimuselt ja ka nimetasid seda nii. Ja seda nagu ka Spitfire mainis juba tasulisel eesmärgil. Siis lendas asi ventilaatorisse ja suurema jama ära hoidmiseks saigi see korporatsioon selle auto omale. Ilmselt suukorporatsiooni juriidiline kahurivägi on väga võimekas ja polnud tolku ka sellest,et auto ju tegelikult ehitatud uue mustangi põhjale. Ehk just kui ju pole nagu see päris. Aga välimus on ja saates ka seda nii nimetati ja rõhutati. 

Jah, süvenesin kah veits sügavuti ja järjest peenemaks see teema läheb: tuleb välja, et mingit vahet ei ole mis tehnika peale see ehitatud on. Kaitstud on auto välisdisain. Väidetavalt ei ole sellel eleanoril ühtegi orig Mustangi keredetaili ja selle nipiga on loodud uus "kunstiline karakter". Ja seda eleanori bodykitti saab siis osta, litsenseeritult. Puhas pisness.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Ega ma ise seda matt musta välja ei mõelnud!


Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Käib kõva kokku ladumine. Kuigi jah, ikka ja jälle peab tõdema, et mis enne tundus hea, siis auto kõrvale tõstes on näha, et peab vähe rohkem vaeva nägema. Täna sai ka ette võetud kõigi karpide, peidetud keeviskohtade ja kõikvõimalike peidukate õlitamine.

   

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

(09-06-2020, 21:29 PM)sven1 Kirjutas:  Käib kõva kokku ladumine. Kuigi jah, ikka ja jälle peab tõdema, et mis enne tundus hea, siis auto kõrvale tõstes on näha, et peab vähe rohkem vaeva nägema. Täna sai ka ette võetud kõigi karpide, peidetud keeviskohtade ja kõikvõimalike peidukate õlitamine.

Lahe vaadata ja vahepeal tundus nagu kuskilt rooste paistab aga pildi seeria lõppus sain aru, et see ju õli Smile
Vaatasin lisaks et K750 valmimas, kas see ka Teie jagu ?
Lahe vaadata ja vahepeal tundus nagu kuskilt rooste paistab aga pildi seeria lõppus sain aru, et see ju õli Smile

Vaatasin lisaks et K750 valmimas, kas see ka Teie jagu ?
Vasta

õnneks ei ole jah rooste Wink . Aga see ei ole K750 ja ei ole ka minu oma.

Esimese nädalaga sai selgeks, et kuu ajaga autot kokku ei saa.

Rattakoopas kohtuvad neli värvi: punane, hall, must ja sinine. Sai ka proovitud originaalseid velgi rehvidega.

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Täna terve päev läks mootori peale meelitamiseks. Kuigi varemalt sai juba korra koos torukolletega proovitud, aga siis ei olnud mootor ja auto värvitud Wink. Üks kolle võis küljes olla ja teine tuli lisada hetk enne mootori maandumist.

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Suvel nii palju tegemist, et ei jõuagi tehtust piltigi teha. Soojad ilmad meelitasid ka suve nautima jne. Oli nii mitmeidki tagasilööke. Nimelt ununes käigukasti ja mootori vaheline plaat ja starter poos kinni. Pidi mootori uuesti maha võtma ja viga parandama. Nüüdseks peaks auto olema võimeline ise sõitma ja pidurdama. Proovinud veel ei ole [Pilt: smiley.gif]. Uskumatu kuidas mingi väikeste asjade peale läheb aega. Näiteks bensu korgi külgepanek võttis poolteist tundi. Samas oli vaja eelnevalt veel hobuse taga lipuke uuesti värvida ja kõik need värvid otsida. Et üle poole päeva saab vähemalt korgi kaela keerata. Harjunud juba reegliga, et ükskõik mis külge paned pead kindlasti uuesti lahti võtma.

   

   

   

sumbuti kinnipunktimine

   

   

   

Juhtmestik on 89% paigas - kõik asjad on tööle saadud

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Sellised arengud siis:

   

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Eelmise nädala märksõnaks oleks uksed.

   

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

See nädal siis esiosa kallal nokitsemine ja seda jagub ka järgmiseks nädalaks.

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Täna siis 1. testisõit. Tagasild on vist kusagilt lahti, käiguvaheti tahab reguleerimist, esirattaid tuleb veel reguleerida, rool tuleb kinni panna, spidomeetri tross on ununenud ühendada, süüdet reguleerida, karburaatorit reguleerida jne



   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Kuradi ilus on ikka küll... Toungue

Silm puhkab.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

On. Väga super!
Vasta

(13-08-2020, 21:40 PM)Sten Kirjutas:  On. Väga super!
Tõesti tehti ilusaid asju USAs... umbes 1973. aastani.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne