Kompaktne matkakas kaubikust - Iveco Daily ´18

Hoolduses lase kindlasti eraldi hooldada tagumised pirdurid( käsipiduri osa) muidu on 10 tuhande pärast käsipidur peal. Ja algab jama. Meil läks asi nii hulluks sellega  et vahetasime 60 tuh pealt  supordid. 

Muusosas toimib see buss väga hästi.
Vasta

tänan tähelepanu eest
hetkel küll nii, et käsipidurit pole kasutanud üldse
aga jah pidurite hooldus on ikka kindlasti alati kavas - puhastamine ja määrimine peab olema tehtud !

60 tuhat peaks veel ju igatpidi ka garantii alla kuuluma
Vasta

väike facelift
stange sai värvitud ja alla lisatud väike lisand

[Pilt: t760_Untitled_-_0.jpg]
Vasta

buss käis vahepeal ka hoolduses
ei mäletagi nüüd mis see päris välp oli aga ma lasin nüüd teha natuke peale 15000 km esimese hoolduse
Mai kuus oleks pidanud nii kui nii minema sest siis saab täis aasta

aga siiski ei meeldi mulle need 30...40....50tuh. km õlivahetused
esimese lasin oluliselt varem teha
lisaks läksid siis kütuse õli õhu ja salongifiltrid vahetusse
pidurite kontroll/hooldus
sillaõli vahetus oli komplektis
suverehvid said alla pandud Toungue

lisaks vahetati garantiikorras ära ninas plastik mis asub stange ja iluvõre vahel ja mis läks külmaga katki

järgmise õli laseb ehk 20 peal vahetusse.
Vasta

kevad tuleb liikumine tiheneb või on vähemalt plaanis
pikka aega praadinud projekt saada bussi taha paigaldada jalgrattad hakkab kah liikuma

hetkel sai soetatud konksu otsa käiv jalgrataste hoidja mis algselt on 3-le aga võimaldab paigaldada lisa siini ja seega saab kasutada 4-le rattale mis on ka meie pere vajadus
selleks, et aga kasutada ka tagumisi uksi ja nende taga olevat varustust peab see raam koos ratastega eest ära liikuma
ei ole mõeldav alati rattaid maha kiskuda raami pealt kui tahad tagant tooli või lauda kätte saada.

selleks on plaan valmistada hingega vahetükk mida mujal maailmas nimetatakse näiteks "swing away hitch"
https://www.google.ee/search?q=swing+awa...78&bih=812

leidsin omast külast ühe meistri kelle tööd ma tunnen ja leppisime kokku, et ta mulle sellise asjanduse valmistab
hetkel on bussi ja konksu ja raami möödud võetud ning ootan esimesi eskiise.

seni saab kasutada siiski rattaraami rataste vedamiseks aga lihtsalt ebamugavam on.

vahepeal oli igasuguseid mõtteid kuidas asja lahendada ja leidsin väga ägedaid lahendusi suure lombi tagant aga seal on kõik asjad mitte kuulile aga nelikant avale
ja olin sellega ka peaaegu nõus kuid siiski võimalus kasutada raami ka teisel autol ja vajadusel naabrimehele laenata unustasid selle USA tüüpi ühenduse ära.
läheme edasi tavalise euro kuuliga.

[Pilt: t760_Untitled_-_2.jpg]
Vasta

Vaatasin eestpoolt bussi pepust pilte. Tagauste hinged tunduvad visuaalsel vaatlusel sellised suht kabedad ja vist isegi mingil määral kere küljes kinni Big GrinBig GrinBig Grin
Kas sinna ei saa midagi aretada? See ühe kuuli otsas rippuv arvestatavat koormat kandev lisapagass on selline, no krt kuda nüüd öelgagi? Ma igatahes ei kasutaks Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Säärane korraliku valmistaja "lisapagass" on üllatavalt tummine tükk.

Ma ei oleks kindel, et uksehinged lisanduvate kohustustega nõus on. Pigem talub konks lisakilosid

Samas pole staatiline koormus seisul kuigi suur. Ning kui panna rattaraam suletud ukse korral toetuma ka haagisekonksu kuulile, ei tohiks sõidu ajal uksel rippuva rattaraami pealt palju kilosid tullagi. Millimeetrite mäng on, aga teemapealikul on see asi käpasWink

Huvitav, kas tootja sellele bussilisele hevi djuuti hingi ei paku?
Vasta

Thule on üks neist kelle puhul mul on veel kvaliteedi usaldus
hetkel proovisin korra külge ja loksutasin raami tagumisest otsast ülesse ja alla vasakule ja paremale
ainuke asi mis liikus oli terve buss - munaka ühendus oli paigal

hinged pole seda nägu et sinna midagi veel külge pookida
varuratta hoidja ehk küll
Vasta

(15-03-2019, 17:14 PM)MeelisV Kirjutas:  ...
hinged pole seda nägu et sinna midagi veel külge pookida
varuratta hoidja ehk küll

Renault Master´i (ürgvana) ja mingi VW LT (veelgi vanem) uksehinged on tehtud p--k tüüpi alumiiniumi sulamist. Kerge kõks avatud ukse pihta ja pooleks. Kui soovida sinna stabiilselt lisakilod riputada, siis mina tutvuks enne varuosade hinnakirjaga. Renoo puhul oli samas suurusjärgus auto jääkväärtusega.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne