Kompaktne matkakas kaubikust - Iveco Daily ´18

Ma ei julgenud varem seda voodi teemat kommenteerida, aga kui sa nüüd ise selle juba ringi teed, siis ma soovitaks kasutada tööstuslike siine, mis jooksevad kuulide peal või nailon rataste peal. Siis saaks voodi ka külgsuunas jäigemaks. Vanainimese asja tegemist aga ma ikka ette ei kujutukas sellisel pilvel hõljudes, aga see on juba personaalküsimus. Wink
Vasta

Kuidas neid siine seal näed?
Vasta

Kommentaarid pole kunagi keelatud. Läbi neti ma ei hammusta  Big Grin

Lisan et voodi on ülesse tõstetud asendis u. 55cm tagapool kui alla lastud asendis. Seepärast ka selline kiige tüüpi lahendus.

Vana ma ei ole ja asja teen ikka aga seda saab ka mujal teha kui pimedas voodis ja teki all  Cool

Kindlasti on mul jäänud mingi lahendus märkamata ja olen kinni omades mõtetes seega kes oskab see pakub oma.
Vasta

Minu vaist ütleb piltide põhjal, et puudu on raami väändumist takistavad elemendid. Diagonaalid ja kolmnurgad.
Käega katsunud pole, muidu võiks targutada täpsemalt, et kuhu ja mida lisama peaks.
Vasta

(08-07-2020, 10:24 AM)MeelisV Kirjutas:  ...
plaanid on olemas, et teha voodi mitte 4 sõltumatu I kujulise varda peale nagu paregu on vaid kahe U kujulise varda peale 
see peaks voodiraami propellerisse väändumist vältima või siis vähendama minimaalseks.
...

Kui te nüüd vaevuksite lugema sissekannet, siis U-hoobade paigaldamine on kavas. Usutavasti sellest ka piisab, kui U piisavalt jäik saab.
Vasta

Ehk oleks abiks ka gaasiamordid mis lihtsustaks üleslükkamist ning annaks jäikust juurde.
Vasta

https://www.facebook.com/watch/?v=640539356813998
Vasta

Väga hea video ja tasub ära märkimist. 
Aga kahjuks minu jaoks kasutu. 

Minu voodi on auto ees otsas. 
Ülesse panduna nii ees kui saab ja alla lastuna nii ees kui saab seega on tänu lauba kaldele üles tõstetuna 52 cm taga pool kui alla lastuna. Ja alla lastuna peab ta liikuma 52 cm ette poole kuna muidu ei mahu kaks voodi pikkust bussi ära. Samal kõrgusel on tagumise nari ülemine voodi.
Kiige on hetkel ainuke mis on toimima hakanud. 
Vaja vaid stabiliseerida ja on ka mõtted kuidas võiks proovida luugi amorti abistamiseks. 
Proovime kui saame aega. 

Hetkel otsime põhja all võimalusi kuidas panna sinna paak, puhur ja boiler. Poiss soojustab oma väikeste kätega lükand-ust. 

Ühele aknale sai voldik kardin lastud teha. On kohe mugavam.
Vasta

Kiige alumine, voodi küljes olev ots joonistab kaare. Kui see kaar asendada sirge siiniga, kas ei mahu liikuma? Kaldsiinid siis.
Siinid saaks iseenesest korralikult kinnitada ennetavalt ja allasendis tilbendamine oleks eos välistatud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(18-07-2020, 20:38 PM)Marko Kirjutas:  Kiige alumine, voodi küljes olev ots joonistab kaare. Kui see kaar asendada sirge siiniga, kas ei mahu liikuma? Kaldsiinid siis.
Siinid saaks iseenesest korralikult kinnitada ennetavalt ja allasendis tilbendamine oleks eos välistatud.
Kahtlustan et antud masinal takistab mõni ukse ava, kohtkindla siini paigaldamist kerele?
Vasta

lisan, et voodi laius on 120cm kere laius voodi alumises asendis on 160 cm  
seega tuleks siini alumine ots mõlemas küljes 20 cm seinast mis on peaaegu "keset tuba" arvestades niigi kitsaid olusid 
aga jah lisaks jääb ette ka ukseaugule ning aknale,

voodi on hetkel väiksem probleem kui see kuidas põhja alla mahutada õhkkütte puhur ja veeboiler. 
igasugu vidinaid ja virbleid on seal alla piisavalt mis kõik segavad, samuti mõned talad/nurgad jms.. 
üheks häirivaks elemendiks on "vales kohas" olev adblue paak. seda tahaks vägisi nihutada 40...50 cm ette poole.
täna veel ei loobu varurattast aga see on varu võimalus asjadele koha leidmiseks.
Vasta

Varuratta riputad tagauksele. Cool

Sügavalt teoorias on AdBluepaagil ükskõik, kus olla. Praktikas peavad täiteloff ja muud ühendused ikka tarwitamiskõlblikult paiknema. Või kui pikk selle liikursuwila keregarantii oligi?
Vasta

keregarantii ei ole teema. täiteava jääks samasse kohta. või mis see küsimus oli ?
teoorias on paak liigutatav ette poole küll kuna paagist ei välju midagi taha poole. 
täitelohviga on ehk pusimine kuidas jupp vahelt välja võtta nii, et oleks viisakas ja lekkevaba.
paaki raami küljes hoidvad kronsad tuleb lihtsalt ümber paigaldada ehk puurida uued augud raami sisse ja teha veel natuke tööd aga võiks olla tehtav.

praegu on paak põhja all parempoolses servas lükandukse keskel ehk pigem natuke taga pool aga vaja oleks viia otsaga vastu kaardilugeja poolset astmelauda
siis saaks hea koha puhurile. Adblue paagi ja tagaratta vahele.

boileri paneks hetke plaanidega taha paremsse nurka s.t. dušši nurga ehk siis wc poti alla.
seal tuleb aga natuke eemaldada ehk teha sisse ja väljlõikeid kere külje seeliku ja põhja vahelisse kolmnurka 

hetkel pole neid mugavaid võimalusi kohe käepärast - selili maas vedeledes pole just kõike ergonoomilisem tegemine.
teen selgeks erinevad võimalused ja plaanid, varun materjale ja siis hakkan otsima "sõpra" tõstuki ja tööriistadega  Toungue
Vasta

Õhkkütte seadmega lahenes asi lõpuks nii, et tegin autosse juba mitu auku siia sinna aga kõik ei läinud kasutusse - veel.
Adblue paak jäi omale kohale ja mahutasin puhuri ära adblue paagi ja esiratta koopa vahele. enamasti siis kaardilugeja astmelaua kõrvale (astmelaua ja raami vahele).
Täna võtab õhku veel õuest aga tulevikus hakkab seda tegema läbi astmelaua. põlemise õhu võtab raami kõrvalt põranda alt. Gaasid puhub teisele poole autot (hetkel veel päris põhja alt välja ei jõua otsaga aga siiski lähedal). Gaas mida põletada tuleb täna balloonist auto kõrval sest paak pole veel paigas.
Sisse puhub siis kaardilugeja istme tagant läbi põranda ja toru on eelnevalt nähtud panipaigas peidus, kulgeb lisapõhja vahelt läbi ja siis sinna kuhu vaja.
Toru jaguneb puhurist väljudes 90mm siis 2*75m ja mõlemad 75sed otsad veel omakorda 2*60mm seega on toas 4*60mm avad soojale õhule. 
Juhtpult leidis omale töökojast tüki jääkvineeri ja läks sellega ajutiselt teise ajutiselt juba 2 aastat seinal oleva puldi juurde.
Ehk kuna kõik asjad alles otsivad oma kohta ja kuju ja olemust autos siis ka see süsteem aga kondikava on olemas.

Võimsus paberite järgi 4kw või gramm peale ja esimesed "külmad" ööd katsetust andsid super tulemuse.
õuest 5...6...7.C õhk sisse ja leeki võttis üles pikkade vaheaegade tagant ja töötas lühiajalislt. kõik magasid pooleldi teki alt väljas.
"sõltumatute teadlaste" katsetused koos mõõtmistega tulevad ehk külmemal ajal aga ise olen hetkel rahul.
nädalavahetusel oli naaber autos 5...6C ööl leek koguaeg ahjus omaniku sõnul.

[Pilt: t760_DSC_2633.jpg]


[Pilt: t760_DSC_2634.jpg]
Vasta

lisaks mõni pildike veel panipaikadest jms.

kööginurk

[Pilt: t760_DSC_2635.jpg]


kaardilugeja selja taga

[Pilt: t760_DSC_2630.jpg]


tõstetud põranda kavand kahe istme vahele

[Pilt: t760_DSC_2631.jpg]


juhi taga - akna ümbrus
topeltvoldik kardin.

[Pilt: t760_DSC_2629.jpg]
Vasta

Hea näha, et edeneb! Aga miks puhuri jaoks gaas ja mitte diisel?
Vasta

Mis küte ja mis masin naabril oli? meil samal platsil oli ahju süttimist kaks korda öö jooksul kuulda. Gaasiahjuga haagissuvila.
Vasta

(21-09-2020, 19:54 PM)olli Kirjutas:  Hea näha, et edeneb! Aga miks puhuri jaoks gaas ja mitte diisel?

vaiksem, puhtam, odavam.
minu jaoks loogilisem ja meeldivam
Vasta

(21-09-2020, 20:26 PM)volvo Kirjutas:  Mis küte ja mis masin naabril oli? meil samal platsil oli ahju süttimist kaks korda öö jooksul kuulda. Gaasiahjuga haagissuvila.

ei sellest ei tule teemat sest ma tean, et siga ja kägu ei saa võrrelda - see varasem ütlemine oli lihtsalt repliigi korras öeldud.

köetavad asjad on erinevad, tingimused erinevad ja kõik. 

ei hakka mina tegema võrdlusi kellel halb kellel hea 
aga teen vaid lihtsalt mõõtmised ja võrrelda saavad teised.

ütleme et nt. 0C juures õues ja toas  või (ka) mõnel teisel temperatuuril panen ahju tööle ja mõõdame tulemust sees erinevates kohtades aja jooksul 
gaasi peaks vist kah ära kaaluma üheks elemendiks.
seda kõike siis kui selleks vaim peale tuleb ja aega leiab.
Vasta

üks asjade panemise koht sai tehtud ka tagumise ukse sisse.
ja kui uks kinni panna siis vahe seinal oleva lauaga on alla cm.

pildil paistab siis koht markiisivaibale, grill/pliit, grilli jalad ja vardad, 4 tooli, laud, tulekustuti, markiisi vänt, ratta alla tõsteklotsid 2-le rattale a´4 osalised, traatvaiad 4 tk, kruvivaiad 3 tk, kirves, saag, nuga, rehvikompressor, kullinokad 2 tk., grillvõrk, pesukärnad, sulgpalli komplekt, prügikotid, gaasisüütaja, pesunöör koos kiirpingutus konksudega ja natuke veel nänni mis kohe meelde ei tule  Big Grin 

teine uks on veel tühi. ehk selle ehitus on pooleli. 

[Pilt: t760_DSC_2636.jpg]


[Pilt: t760_DSC_2637.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne