Kompaktne matkakas kaubikust - Iveco Daily ´18

vabandust, kas pesukärn on väike kirjaviga pesukäsnast või mingi muu asi?
ja milline näeb välja see kiirpingutus sisteem?
koogelmoogel kummagi küsimusega miskit asjalikku ei paku kahjuks.
Vasta

Näpukas nähh jahh
Ikka käsnad või kuidas neid nüüd nimetada 

Nööri pingutamise ehk paigaldamiseks on sellised konksud 

https://www.bauhaus.ee/koie-pinguti.html
Vasta

Mis mark/mudel see puhur on?
Vasta

Whale Heatair

https://whalepumps.com/rv/product.aspx?C...ace-Heater

samas on Whale ja Propex omadega kõik segamini mõlemad müüvad samu asju  Big Grin

ehk siit saab asju 

https://whalepumps.com/rv/home.aspx

ja siit

https://propexheatsource.co.uk/
Vasta

kõrvust tõstetuna, privileegiga lubades kajastada 21. saj. kaubikut, kasutan sõnaõigust  Toungue

nii mitmelgi päeval ja ööl on saanud juba soojapuhurit katsetada ja peab mainima, et toimib küll.
hetkel käib auto kõrvale tõstetava ajutise ballooniga aga see ei vähenda sooja tulemust salongis

voolikute/torude vahele tahan ehitada veel mürasummutid ja siis on päris hea. 
hetkel on nii, et hommikuse kergema unega hakkad õhu liikumist torus kuulma. 
võimalik, et ka tahan kuulata teadmaks, et ikka töötab ja tulevikus harjun asjaga ära ning ei pane tähele.

vahemärkus siia lõppu et sai tehtud uus "hooldus" kui kellal oli ~50450 see siis oli vist juba kolmas.
üllatsulikuna leiti mingid aimatavad loksud kuskil tagumise stabika puksides ja kontides
ja mitte põlevate tagumiste udutulede põhjus oli oksüdeerunud klemmides.

vahepeal on ehitustega olnud paus kuna aeg on defitsiit ja kasutan momendil seda aega ümerkolitud uue garaazi korrastamisele
äkki saab varsti hakata uuesti asju tegema. seisavad ka teised prjektid ju.

täpsustus järgnevateks kordadeks ja enda mäluks

1. hooldus ~15700
2. hooldus ~31000
3. hooldus ~50450
Vasta

Kevad käes saab jälle ehitada.
Midagi tehtud palju veel plaanis.
Kui tulemus puisav saab tehtust ka pilti.
Saab tehtud veel kappe wc ruumi, 
viimaseid soojustuse juppe pandud lakke ja nurkadesse siis ka lage viimistleda.
Soetatud sai osrami kaardilugemis lambid mida voodite kohale ja mõnda kohta veel panna.
https://www.osram.com/ecat/ONYX%20COPILO...P_1134469/
Ehk saab ka gaasipaagi põhja alla.
Jne.

Täna on ls. 58,5k
Ja auto näeb kole välja.
Päris mitu elementi sai küljest ära võetud.
Ehk saab varsti ilusamad asjad tagasi panna.
Küljeplastikud olid musta värvi ja kõrgusega pool meetrit no ei olnud ilus.
Saavad kerevärvi nüüd.

[Pilt: t760_DSC_3931.jpg]

[Pilt: t760_DSC_3930.jpg]
Vasta

Ma nägin sinu pilli nädalavahetusel hoovis ja mõtlesin,et mida kuradit sa plaanid? Originaal plastiku ring on läinud, kas tulevad midagi ägedamat või saavad originaalid uue värvi... Rolleyes
Vasta

Ma võin asendusi pakkuda. Originaalid ja puha  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(22-04-2021, 23:06 PM)As TroSS Kirjutas:  Ma nägin sinu pilli nädalavahetusel hoovis ja mõtlesin,et mida kuradit sa plaanid? Originaal plastiku ring on läinud, kas tulevad midagi ägedamat või saavad originaalid uue värvi... Rolleyes

Laiendid oleks ägedad  Cool
Leiad äkki  Toungue


Täna on kah laiend kasutusel. Konksu otsas on rattaraam, et sõita saaks. Number ja numbrituled peavad ju kuskil olema.
Vasta

Wagoneer kas on 22tk.?
Vasta

(23-04-2021, 07:55 AM)MeelisV Kirjutas:  Wagoneer kas on 22tk.?
On jah 22 tk neid

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

üks meeleolu pilt kah algatuseks

[Pilt: t760_DSC_4467.jpg]

mitte just kogu ulatuses aga on näha siis värvitud "alumine plasti ring"

mõni nädal tagasi viskas mingi adblue errori ekraanile ja siis kohe varsti tekis ka orants mootori tuli sinna.
see oli pm. paar päeva enne planeeritud sõitu. f-k õige aeg selliseks jamaks
esimene Iveco servis ei saanud aidata kuna polnud meest tööl kes arvuti/testri külge paneks.
viimasel päeval aga oh üllatust kadus ka märgutuli ekraanilt.
midagi ei olnud ega tulnud ja nii jäi.
adblue paak sai ka kaelani täis lastud enne ja äkki sai palju ja seetõttu mingi error - ei tea.

pakkisime auto siis täis ja tegime väikse tiiru Eesti Läti Leedu olid transiit
Poolas juba tegime midagi ja Saksas olime rohkem 

sõit sai selline siis 

[Pilt: t760_tripp2021.jpg]

lõpuks sai kellale tänaseks 66500 ja auto läks hooldusesse
s.t. siis järgmine ~15000 sai sõidetud ja pean parajaks ajaks jälle õli vahetada
lisaks siis ka kõik filtrid ja veermiku kontroll.
tagasiteel kuskil Leedus hakkas peale ühte auku teel ka piduriklotsi kontrolltuli ekraanil põlema
eks vaadatakse ka need üle koos kogu muu veermikuga

peab mainima, et Leedu teed on ühed kehvemad 

lisaks veel üks meeleolu pilt suvalisest pärapõrgusse tehtud sadamakaist  (Poolas mitte kaugel Gdanskist)
kuhu tuli sõita mööda külateed, mööda munakivi teed ja mööda kitsast rada põõsaste vahel kerge oksapesuga
aga lõpuks oli selline koht.
[Pilt: t760_paadisild.jpg]

[Pilt: t760_DSC_4464.jpg]

pilt oli nagu anektoodis
sellel ööl veetsid seal aega siis eestlane prantslane ja sakslane. prantslased jäid pildilt välja on selja taga sakslane on seal taamal siis oma bussiga
õhtul olid seal veel kohalikud kalamehed ja käisid ka hommikul aga muidu super vaikne ja rahulik tasuta öömaja

selliseid tasuta või siis odavaid platse sai sellel aastal rohkem harrastatud
nn. stellpatz kuskilt google mapsist või siis camp4night appist 

näiteks üks plats Saksas Stralsundi linnas 
sissesõit platsile 

[Pilt: t760_DSC_4404.jpg]

ja platsil mis asus tööstuse ja sadama alas- taustal paistab sild mis viib Rügeni saarele
ööpäev sellel platsil maksis 10.-
kesklinn oli kerge jalutuskäigu kaugusel.

[Pilt: t760_DSC_4406.jpg] 

eks kui buss servisest tagasi ja saab veel natuke sätitud lisan ka pilte seest mis veel tehtud
Vasta

AdBluest. VW Transporteritel, millel on AdBlue süsteem, vaatad enne menüüst järgi, milline on Max ja Min kogus, mida võid AdBlued tankida. Kui paned üle Max-i, on masin kohe erroris. Enne avariirežiimist välja ei saa, kui vähendad vedeliku kogust ja külastad pädevat tegelast arvutiga. Vähemalt niimoodi hoiatati, ise ei ole katsetanud. Seda pole eriti keeruline jälgida ja milleks mulle kõiksugu jamad ja sekeldused.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

(16-07-2021, 00:07 AM)Wiki432 Kirjutas:  AdBluest. VW Transporteritel, millel on AdBlue süsteem, vaatad enne menüüst järgi, milline on Max ja Min kogus, mida võid AdBlued tankida. ...
mitte ainult transporteril, mitmel teisel margil ka ja väidetavalt ei või enne juurde panna kui tuli põlema läheb või teise variandina näitab juurdetangitava kogust, millest siis väike +- lubatud on, nii naised saunas rääkisid (st kaasjahimehed oma masinate kohta)
Vasta

(24-12-2019, 15:19 PM)MeelisV Kirjutas:  Jõuluks ilus number. 

[Pilt: t760_DSC_1384.jpg]

seda vana pilti vaadates on näha kuidas adblue näitamine käib protsendipunkti täpsusega
ehk ei ole nii et ootad kuni tuli süttib ja siis tangid
ise oma enese tarkusest ei mäleta et nii oleks õpetatud, hiljem loen kasutusjuhendi üle mine tea aga seni pole probleemi olnud.
aga olen seni tankinud ka poole paagi pealt juurde
jama tuli nüüd viimase tankimise juures kas enne või pärast krt seda teab.
hetkel on olukord selline et kui tangid siis tase tõuseb
kui sõidad siis tase langeb 
AGA ajus on tasemeanduri rike/häire ja seda kustutada ei lase
poleks nagu muret aga ....
selle tulemusena ei põleta tahmafiltrit hetkel ja väidetavalt ei lase seda ka arvutist aktiveerida
Vasta

Tere, ilus buss ja huvitav teema. Aga küsiks hoopis reisi kohta, plaan samuti Saksamaa kandis käia. Kui iga riigi kohapealsed maskireeglid kõrvale jätta, siis kas Covidiga seoses on piiriületustel erisusi või kontrolle? Või tegelikult saab lihtsalt Saksamaale välja sõita nagu varem.
Vasta

(16-07-2021, 09:22 AM)MeelisV Kirjutas:  
(24-12-2019, 15:19 PM)MeelisV Kirjutas:  ... on näha kuidas adblue näitamine käib protsendipunkti täpsusega
ehk ei ole nii et ootad kuni tuli süttib ja siis tangid ...
eks iga tootja ja mudel on tehtud omamoodi, see variant parem kui mu L200, millel juhendi järgi viskab vaid kirja ette, et 600 km pärast ei käivitu, kui ei tangi. Aga jahikaaslane on oma pilli kirunud, millel see enam-vähem täpse kogusega tankimine ja ainult siis kui piisavalt tühi ... ei saa nt enne reisi varakult täis panna ja kogusega ei tohi eksida.
Vasta

(16-07-2021, 10:25 AM)bom Kirjutas:  Tere, ilus buss ja huvitav teema. Aga küsiks hoopis reisi kohta, plaan samuti Saksamaa kandis käia. Kui iga riigi kohapealsed maskireeglid kõrvale jätta, siis kas Covidiga seoses on piiriületustel erisusi või kontrolle? Või tegelikult saab lihtsalt Saksamaale välja sõita nagu varem.
Tegelikult kuluks siia keskkonda ka mingi reisiteema huvitavatest kohtadest ja muudest reisikogemustest. Äkki keegi modedest viitsiks alguse meisterdada, kuhu autoteema asemel nt. sellised postid sobiksid:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid515195
Mind näiteks huvitaks Lätist-Leedust laevaga Saksa saamise kasutajakogemus. Plaan Põhja Hispaaniat avastama minna suve pikendamiseks ja teeks katse Leedut-Poolat vältida. Saaks ca 900km säästu hinnaga ca 220€, kui õigesti rehkendasin.
Vasta

kuna küsijaid on rohkem siis panen siia ka kirja mõne info piiridest

info on siis 3 nädalat tagasi sinna ja nädal tagasi koju suunal

EE-LV meie poolel ei kedagi LV poolel kontroll/patrull väljas, mind maha ei võetud aga katuseboxiga soome sõiduautod mõlemad kõrvale.
mõte siis, et ehk kaubik ei näinud turisti moodi välja  Big Grin

eelnevalt vaja täita elektrooniline deklaratsioon ja selle nõuded. vaktsineerimine ja testimine kellel vaja.
meil oli 2 vaktsineeritut ja 2 testitud (lapsed) - "paberid" peavad kaasas olema ja iga kell esitatavad.
kuuldavasti nalja ei mõisteta

LV-LT piiril kontrolli patrullid mõlemal poolel aga meid ei kontrollitud aga autosid oli hambus mõlemal - k.a. veokid.

LV-LT oli transiit ühes jutis aga näha oli et TOLL on väljas üle riigi ja kontrolli võimalus on nt. Riia ringil.

LT vaja täita elektrooniline deklaratsioon kui jääd riiki aga kui transiit siis pole vaja. 

LT-POL meid jälle ei kontrollitud aga Poola poolel oli erinevate asutuste autosid kümmekond seal piiril väljas
ka Leedukaid oli rohkem kui LV piiril.

Lätis - ruumis kõik maskiga ja kui pole siis märkus
Leedus sama mis lätis.
Poolas endas - kõik oli lõdva, maske kantakse 50-50

POL-GER - ei mingit kontrolli.
aga saksas on kõige rangemad tingimused
ruumis kõigil mask, kui pole siis kohe suur jama.
AGA mask peab olema õige, 90% sakslasi käib igal pool ffp2 maskiga ja seda ka nõutakse
selle sinise meditsiinilisega visatakse rangemas poes ukse taha - joonelt.
väiksemas kohas saab sinisega hakkama 
oma suvalise riidemaskiga pole midagi teha kuskil. 

Sakslane ka reaalselt nõuab näha vaktsineerimise passi ja testimise tulemusi, kohvikus, loomaaias, kämpingus,...
testida saab igas linnas põhimõtteliselt, aegasid jagub ja tulemuse saad 20...30 min jooksul, antigeeni kiirtest kehtin 48h ja maksab 30.- per nina.

samas kuna olukord muutub iga päev hullemaks siis see mis oli eelmine nädal ei pruugi kehtida järgmine nädal.
Vasta

väike servis tehtud
õli, filtrid jne. nagu ikka
kontroll siit ja sealt - veermik OK
esimesed piduriklotsid läksid vahetusse

ja siis see adblue häire.
vaatame sõidame paar nädalat ja kas siis hakkab taseme anduri näit langema,
kas siis ka häiret näitab 
augusti alguses tagasi töökotta

väidetavalt on seda häiret ka enne olnud - ületäitmine ???
väideti ka, et on olnud doseerimise häire - tavaliselt ilmneb tühja paagiga 
samas pole ma teadlikult paaki tühjaks sõitnud, 5-10% on tavaliselt ikka alles
lisaks on käinud mõnel korral nox anduri häire aga seda hetkel ei olnud
midagi oli veel käinud läbi ja mällu jäänud aga ei midagi erilist.

hetkel siis ainuke asi oligi see sama adblue taseme anduri häire mis oli aktiivne ja seega takistab dpf´i põletamist.

soe suvi käes hakkasin talverehve valima  Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne