MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

ei müü mõmmigi.
aga kui selline müügimees omal leival oleks, siis paneks ta suvalist pahna müüma. pappi hakkaks koheselt ja massiivselt tulema.
Vasta

(24-09-2018, 18:36 PM)pannkook Kirjutas:  Tugevam tükk Big Grin
Haardumine parem.
Eks ta natuke kripeldama jäi jahh. Sad

Arvan et ega halvem asi pole, võibolla lihtsalt jätsid poodi natuke rohkem € kui vaja ja müügimees saab suurema preemia eest poolsuitsuvorsti asemel tüki sinki osta. Aga võibolla on ka millegi poolest reaalselt parem, raske öelda kui pole ise kasutanud. Rolleyes
Vasta

Jutud liiguvad et Viking brändina pidavat selle aastaga ära kaduma. Seepärast hinnad alla löödud. Uuest hooajast samad mudelid juba oranzi korpuse ja Stihl kirjadega. Igatahes kindlasti ennast tõestanud aparaadid. Ise võtsin husqu just jalaga edasi-tagasi pedaali pärast, Vikingil käega.
Vasta

(24-09-2018, 21:20 PM)olli Kirjutas:  Jutud liiguvad et Viking brändina pidavat selle aastaga ära kaduma. Seepärast hinnad alla löödud. Uuest hooajast samad mudelid juba oranzi korpuse ja Stihl kirjadega. Igatahes kindlasti ennast tõestanud aparaadid. Ise võtsin husqu just jalaga edasi-tagasi pedaali pärast, Vikingil käega.

Viking=stihl= made in china  Big Grin kahjuks....
Vasta

Hülgemöla  kahjuks  Big Grin
Vasta

(24-09-2018, 21:51 PM)Raigo Kirjutas:  Hülgemöla  kahjuks  Big Grin

Milline osa eelnevast?
Vasta

(24-09-2018, 21:23 PM)Inri Kirjutas:  Viking=stihl= made in china  Big Grin kahjuks....
Eks Stiga, Husqvarna võib samuti võrdlusmärkide vahele veel lisada, aga mis selle teadmisega tänasel päeval enam peale hakata.
Õigeid Made in Sweden asju ei toodeta enam ammu. Kas või see kunagine minu teema:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=37315

Selle masina alusraam tundus küll olevat igavese ehitusega. Vaheta ainult mootorit ja käigukasti vastavalt vajadusele. 
Aga eks tal olid raiderile omased veidrused, mis minu kallakutel ei õigustanud.
Praegu kasutada juba seitsmendat aastat Husqvarna LTH154. Pole kurta miskit, kuigi ka ilmselt juba hiina sugemetega.
Üldiselt ikka igasugu brändidel Briggsi, Kohleri mootor. Ja Tuff Torq kast. Stiga kasutab Hydro Gear kaste, mis ka täitsa kestavad.
Seega paarituhandese hinna juures eriti vahet polegi, kõik samaväärsed. Lihtsalt mootorite võimsuse, jalg- käsi hüdro juhtimise jms erinevused.
Ostetud Vikingit ka nüüd kuidagi kahetseda ei maksa. Hüdro küll võiks jalaga olla, aga eks seda saab ka ise ringi teha.
Vasta

(24-09-2018, 21:55 PM)meli666 Kirjutas:  
(24-09-2018, 21:23 PM)Inri Kirjutas:  Viking=stihl= made in china  Big Grin kahjuks....
Eks Stiga, Husqvarna võib samuti võrdlusmärkide vahele veel lisada, aga mis selle teadmisega tänasel päeval enam peale hakata.
Õigeid Made in Sweden asju ei toodeta enam ammu. Kas või see kunagine minu teema:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=37315

Selle masina alusraam tundus küll olevat igavese ehitusega. Vaheta ainult mootorit ja käigukasti vastavalt vajadusele. 
Aga eks tal olid raiderile omased veidrused, mis minu kallakutel ei õigustanud.
Praegu kasutada juba seitsmendat aastat Husqvarna LTH154. Pole kurta miskit, kuigi ka ilmselt juba hiina sugemetega.
Üldiselt ikka igasugu brändidel Briggsi, Kohleri mootor. Ja Tuff Torq kast. Stiga kasutab Hydro Gear kaste, mis ka täitsa kestavad.
Seega paarituhandese hinna juures eriti vahet polegi, kõik samaväärsed. Lihtsalt mootorite võimsuse, jalg- käsi hüdro juhtimise jms erinevused.
Ostetud Vikingit ka nüüd kuidagi kahetseda ei maksa. Hüdro küll võiks jalaga olla, aga eks seda saab ka ise ringi teha.

Peale seda kui stihl'i hakati tootma hiinas ( husqvarna vist siiski siiani rootsis, aga ikkagi ei kasuta Big Grin ) hakati neil kasutama ka hiina laagreid. Ja no krt......... ei kesta need asjad kuidagi enam. Ps: ma paadunud stihl'i fänn, aga nui na.....i . See pidev jebla laagrite vahetusega ei meeldi. 
 Alusraam maksab kopikaid võrreldes mootori ja käigukastiga ju  Big Grin
Vasta

(24-09-2018, 21:53 PM)Inri Kirjutas:  
(24-09-2018, 21:51 PM)Raigo Kirjutas:  Hülgemöla  kahjuks  Big Grin

Milline osa eelnevast?

Kiire guugel
https://www.stihl.co.nz/p/media/download...#r=sidebar

Nagu eelnev postitaja kirjutas, kõigil on tehased hiinas
http://www.husqvarnagroup.com/en/contact...-are/china
Vasta

(24-09-2018, 22:10 PM)Raigo Kirjutas:  
(24-09-2018, 21:53 PM)Inri Kirjutas:  
(24-09-2018, 21:51 PM)Raigo Kirjutas:  Hülgemöla  kahjuks  Big Grin

Milline osa eelnevast?

Kiire guugel
https://www.stihl.co.nz/p/media/download...#r=sidebar
ei viitsind seda piltidega reklaambukletti isegi läbi lehitseda, seda enam et inglist väga ei mõika. Raigo kahjuks konkreetset ja lühikest vastust ei andnud. 
Aga endise Stihli fännina ostsin sel aastal uue sae mitte stihli, seda viimase võsaka kogemuse ja stihli kvaliteedi kohta käiva üldise kriitika taustal.
Kas ka Dolmaril on Hiinas tootmine? Pole suutnud leida ...
Vasta

(24-09-2018, 22:10 PM)Raigo Kirjutas:  
(24-09-2018, 21:53 PM)Inri Kirjutas:  
(24-09-2018, 21:51 PM)Raigo Kirjutas:  Hülgemöla  kahjuks  Big Grin

Milline osa eelnevast?

Kiire guugel
https://www.stihl.co.nz/p/media/download...#r=sidebar

Mine võta nüüd ruttu üks stihl laiali (uuem) ja vaata kirjasid laagritel! Olen siiani olnud paadunud stihli austaja, aga..... kogemused viimaste aastatega on suht si.....d . Minu leiva toob lauale saag ja võsakas, siiani kasutusel 026 , 261 läks peale ca600tm uusi vända laagreid otsima 410 on 3aasta jooksul 6 korda reduktori laagreid uusi tahtnud (teised mehed pidanud selle aja jooksul ka reduktorid välja vahetama) . Paber kannatab kõike, kui pole veel tähele pannud.
 Meil kasutuses vana husqvarna traktor, raami olen keevitanud, aga ....ptui, ptui, ptui,  ülejäänu kestab, mida kahjuks uuemate masinate mehed ei räägi. Lõpuks oleneb ikkagi kus , kuidas ja kuipalju masinat ekspluateeritakse.
Vasta

Hüdro ongi jalaga. Suunda tuleb muuta käega jahh.
Husqvarnadel kõik käega. Pidi jube hea ja popp värk olema.
Vikingi kasuks sai seetõttu otsustatud jahh, et uuest aastatst on nad oranzid ja seetõttu anti viimane ära 1600 euriga.
Vasta

Mu husqvarnal on jalaga edasi-tagasi.
Vasta

Jalaga edasi-tagasi pedaali üheks plussiks on sujuvam koormuse muutus käigukastile ka. Käega tagurpidikäigu hooba on ju mõnus hoopealt sisse tõmmata või mäest alla kässarina kasutada  Big Grin jalaga pedaaalil edasi käigu üles laskmisega jääb traktor tavaliselt juba seisma ära enne kui pedaali teisele poole jõuab vajutada. Ise olen näinud kuidas üks uus yardman nii ühe suvega ära hukati. Kui traktori omanik ainukesena masinat roolib on siis ilmselt ei ole probleemiks.
Vasta

Vikingi tagarattad tunduvad kuidagi pisikesed. Pehmel maal ja kallakutel võib ehk hätta jääda.
Endal on juba 11 hooaega töös Husqvarna LT151. Krunt 2 hektarit.
Vahetanud olen - peale kulumaterjalide - lõikeorgani mõlemad laagripukid ja rihma. Ja seda mitte sellepärast, et need poleks kestnud, vaid et on korduvalt kivisse-kändudesse sõidetud. Rooli kinnituspolt kipub vahest lahti loksuma. Muidu ei oska midagi ette heita.
Vasta

Kel ei ole Hiinas murutrakatsite tootmist: MTD euroopa mudelid tulevad Saksamaalt ja Ungarist. Kuskohast osad jupid tulevad...  Big Grin

Aga sellest Vikingist ma küll midagi ei arva hinna/omaduste suhtena. Viking tahab olla elitaartoode, pool-profi aga??? Samas: kuniks pole sellise ülesehitust lähemalt vaadanud, oska lõppkvaliteedist essugi arvata. Äkki on kohe korralike ball-jointidrega roolisüsteem, laagritel rattad jne. Vaevalt! Ikka samasugune saast, nagu kõik odava otsa riistad. 
Lihtsalt mõned odava otsa omad on täielik saast ja nonamed, osad täiesti normaalsed töökindlad asjad OMA HINNA kohta koos mingitki laadi järelteeninduse ja garantiiga! Aga kui hind on juba 2,3-2,4K, siis ma oleks otsejoones selle CC LT1 võtnud! Esiteks on siin mootor, teiseks on siin iste ja kolmandaks NELJA tugi/kopeer-rattaga niidudekk, mis niidab laiemalt ja oluliselt madalamalt! 25 vs 35 milli on õuealal väga suur vahe. Tagaratta suuruse vahest hakka rääkimagi - selg maksab rohkem, kui roheline haip! 

See teebki vahe sisse odavaima laia deki ja hüdroveoga suurerattalisega elik sellega. Selle 600 raha eest ongi mõned natuke paremad lahendused aga kas need lõpuks seda raha ka väärt on, pole selge. Kusjuures sinna sekkub ka Stiga, mis on ka samaväärne, küll kitsa dekiga. 
PS: ma ei suuda selle Vikingi puhul üldse kopeerrattaid tuvastada??? See lihtsalt ripub ja lohiseb kõhuall... 
[Pilt: Zesp%C3%B3%C5%82-tn%C4%85cy-z-systemem-2...BCowym.jpg]
Vasta

(25-09-2018, 07:07 AM)pannkook Kirjutas:  Hüdro  ongi jalaga. Suunda tuleb muuta käega jahh.
Husqvarnadel kõik käega. Pidi jube hea ja popp värk olema.

Huvitav, millisel praegu müüdaval Husqvarna mudelil on käega hüdro, konkreetselt? 
Olen kohanud vanematel, aga nüüdisaegsetel küll poes silma jäänud ei ole.
Käega suunda ja jalaga kiirust. See tundub küll kummaline hüdro olevat. Hüdrokastil on ju ainult üks hoob. Seda liigutades emmale kummale poole saab liikumis suuna ja kiiruse.
Miks peaks suuna lülitus kang üldse sel juhul käega eraldi valitav olema, mingi ohutus?
Vasta

(24-09-2018, 22:22 PM)honkomees Kirjutas:  
(24-09-2018, 22:10 PM)Raigo Kirjutas:  
(24-09-2018, 21:53 PM)Inri Kirjutas:  
(24-09-2018, 21:51 PM)Raigo Kirjutas:  Hülgemöla  kahjuks  Big Grin

Milline osa eelnevast?

Kiire guugel
https://www.stihl.co.nz/p/media/download...#r=sidebar
ei viitsind seda piltidega reklaambukletti isegi läbi lehitseda, seda enam et inglist väga ei mõika. Raigo kahjuks konkreetset ja lühikest vastust ei andnud. 
Aga endise Stihli fännina ostsin sel aastal uue sae mitte stihli, seda viimase võsaka kogemuse ja stihli kvaliteedi kohta käiva üldise kriitika taustal.
Kas ka Dolmaril on Hiinas tootmine? Pole suutnud leida ...

Jah ka dolmarit toodetakse hiinas osadena ja koostatakse ning kvaliteedi kontroll tehakse saksamaal. Uurisin mingi aeg ja leidsin sellise info.
Kõik saed tulevad hiinast, ainult õlimäki kohta info puudub
Vasta

(25-09-2018, 18:55 PM)meli666 Kirjutas:  
(25-09-2018, 07:07 AM)pannkook Kirjutas:  Hüdro  ongi jalaga. Suunda tuleb muuta käega jahh.
Husqvarnadel kõik käega. Pidi jube hea ja popp värk olema.

Huvitav, millisel praegu müüdaval Husqvarna mudelil on käega hüdro, konkreetselt? 
Olen kohanud vanematel, aga nüüdisaegsetel küll poes silma jäänud ei ole.
Käega suunda ja jalaga kiirust. See tundub küll kummaline hüdro olevat. Hüdrokastil on ju ainult üks hoob. Seda liigutades emmale kummale poole saab liikumis suuna ja kiiruse.
Miks peaks suuna lülitus kang üldse sel juhul käega eraldi valitav olema, mingi ohutus?

Ma teisi ei vaatanud, aga see mida müügimees kiitis, sel oli. Mudelit ei mäleta, Mu arust ütles et kõigil on, kuna see on jube hea. Big Grin
EDIT: See vist oli. https://www.husqvarna.com/ee/tooted/muru...960410410/
Vasta

(25-09-2018, 19:17 PM)maisalup Kirjutas:  Jah ka dolmarit toodetakse hiinas osadena ja koostatakse ning kvaliteedi kontroll tehakse saksamaal. Uurisin mingi aeg ja leidsin sellise info. ...
miks siis ei leia hiinast dolmari juppe müügil, stihli ja husku omasid telli odavalt palju tahad, pane või terve saag kokku aga dolmarist ei miskit leida?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne