MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

(25-09-2018, 23:11 PM)honkomees Kirjutas:  
(25-09-2018, 19:17 PM)maisalup Kirjutas:  Jah ka dolmarit toodetakse hiinas osadena ja koostatakse ning kvaliteedi kontroll tehakse saksamaal. Uurisin mingi aeg ja leidsin sellise info. ...
miks siis ei leia hiinast dolmari juppe müügil, stihli ja husku omasid telli odavalt palju tahad, pane või terve saag kokku aga dolmarist ei miskit leida?

Olen Hiinast tellinud silindrikomplekte saagidele.Mõnel on ainuke erinevus see,et koht kus peaks olema kood ja tootja on siledaks käiatud.Seega...
Vasta

Muretsemiseks pole põhjust. Nii või naa enamik kaupa tuleb hiinast. Mis otse ja avalikult mis varjatult ja kaarega. See hiina kauba tuvastamine juba nagu mingi uus spordiala. Siin transpordiga tegeldes näeb väga hästi mis toimub. Lõpptarbijal jääb õnneks palju nägemata.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(26-09-2018, 10:23 AM)Daff Kirjutas:  ... See hiina kauba tuvastamine juba nagu mingi uus spordiala. ...

loomulikult on põnev. Saad uue "firma" asja kätte ja leiad sellelt mingi koodi, enamasti väikses kirjas või sulgudes, googeldad ja saadki teada, mis on selle asja nimi hiinlastel ja kus tehases seda tehakse Big Grin.

Noh kasvõi needsamad Hechtid, Tööriistamarketi tooted jne. Kui on teada asja tegelik nimi, siis on hingel rahulikum olla ..
Vasta

Räägin vahele Husqvarna 215T raiderist
Varem oli Yardmani traktor, sellel hakkas lõike organ ära surema ja otsustati midagi paremat osta.
Osteti raider - keha ~4000 ja lõikeorgan ˇ1500 juurde.

Head:
V2 on võimas
edasi tagasi liikumie on hüdraulikaga ja ei pea niidukit tagurdamise ajal "lahti ühendama"
Saab niidukiga põõsaste alla sõita
Väike pöörderaadius

Vead.
Jube fekaal (tegelikult kirjutasin s i t t  aga tsensor tõlkis ... Smile ) rool. Peenike,  kui unustad põidla valesse kohta siis saab käsi haiget (viimalel ajal olengi kinnastega niitnud) kui satud ebatasasele pinnasele, siis keskelt keeramine mõjub kohe, vbl see ongi mõeldud siledale muruplatsile.
Istmealune plekist raam lagunes ära (korra sai lapitud ja keevitatud ka ...)  , sai garantii korras uue, mis tundus olevat ka paksemast plekist, äkki kestab kauem kui 1,5 suve. Eks väänamisele aitab  kaasa ka see, et tagumine ots toetub ühele punktile - nn. vedrule
Hetkel käivitan, kaasates kruvikeerajast, kuna piduri pedaali all on mingi lüliti, mis ei lase tal käima jääda. Korra sai ka välja vahetatud ja siis ta töötas umbes aasta ilma probleemideta) aga lõpptulemusena, kui neid ahelaid mööda otsida on viga kuskil mujal (kui pedaali või istmealuses lülitis) katete all ... kui lüliti on küljes siis käima ei jää aga kui kruvikaga ahel ühendada siis välja ei sure (pedaali alusel lülitil on alumises asendis üks ahel ja ülemises teine) ... seda uurib siis kui hooaeg läbi ja saab ta linna ära tuua.

+veel see, et plastiku kinnitus klamber (ikka juhtub, et kaovad) maksis vist 8€ ja katete kruvid 3 ... 5€ tk - täpselt ei mäleta aga suurusjärgud on sellised.

Takkajärgi järeldus - tundub olevat, just rahalises mõttes, suht mõtetu ost (ise ei ostnud, kuigi sai vihjatud et üle 2500 pole mõtet kulutada), sest juba tol ajal oleks saanud Mc Culloch (võimsama mootoriga) raideri või siis mõne parema traktori (või väga odava, tollal müüs Stokker ka ~1600 eest ilma tuledeta, kõige lihtsamat (vist oli) MTD-d
Vasta

Esmamulje Vikingust küll väga hea. Vaikne, nigu õmblusmasin. Cool
Võtab, nigu siidi.
Eks elu näita, kuda pikemas perspektiivis õigustab Rolleyes
Vasta

Patsiendiks ca 100 töötundi teinud CubCadet 717, mille veoratastele kannab jõu edasi selline hüdrokast nagu HydroGear T2.
Tagurpidi suunas on masinast särts kadunud. Liigub, aga aeglaselt ja jõuetult.
Edaspidi toimib väga hästi. Masinale omaarust nagu liiga teinud pole. Käru ega muud sarnast vedanud ei ole.
Kas annab midagi lihtsamate vahenditega ravida või peab kastist kala otsima hakkama?
Vasta

Kui edaspidi töötab, siis võiks probleem olla ehk hoovastikus/liigendites mis käigukasti viib. St see ei liigu võibolla piisavalt ning hüdroklapp avatakse ainult osaliselt.
Vasta

Minu LT 171-l oli analoogiline probleem. Viga oli selles et tagasild oli plekk-kosu küljest lihtsalt irdunud. Keegi miki oli jätnud tehases paar polti kinni keeramata ja nii ta seda tagasilda lõgistas ja kinnituskronsteine väänas...
 Edasi sõites oli sild sellises asendis, et hoovastik toimis, tagasi sõites enam mitte. Väga otsida ka ei viitsinud seda edasi- tagasikäigu kiiruste erinevuse põhjust, kuni sild enam- vähem alt ära tuli Smile
Vasta

(18-10-2018, 08:46 AM)vant Kirjutas:  Minu LT 171-l oli analoogiline probleem. Viga oli selles et tagasild oli plekk-kosu küljest lihtsalt irdunud. Keegi miki oli jätnud tehases paar polti kinni keermata ja nii ta seda tagsailda lõgistas ja kinnitusrkonsteine väänas...
 Edasi sõites oli sild sellises asendis, et hoovastik toimis, tagasi sõites enam mitte. Väga otsida ka ei viitsinud seda edasi- tagasikäigu kiiruste erinevuse põhjust, kuni sild enam- vähem alt ära tuli Smile

Väga ilus kirjeldus, miks enamus meilmüüdavast kaubast nii $itt on ja kiiresti laguneb. Ning hea pakkumine ka kadunud tagasikäigu otsimiseks. Reaalsed hüdrovead peaks mõlemas suunas samaväärselt esinema.
Vasta

(18-10-2018, 12:28 PM)v6sa Kirjutas:  
(18-10-2018, 08:46 AM)vant Kirjutas:  Minu LT 171-l oli analoogiline probleem. Viga oli selles et tagasild oli plekk-kosu küljest lihtsalt irdunud. Keegi miki oli jätnud tehases paar polti kinni keermata ja nii ta seda tagsailda lõgistas ja kinnitusrkonsteine väänas...
 Edasi sõites oli sild sellises asendis, et hoovastik toimis, tagasi sõites enam mitte. Väga otsida ka ei viitsinud seda edasi- tagasikäigu kiiruste erinevuse põhjust, kuni sild enam- vähem alt ära tuli Smile

Väga ilus kirjeldus, miks enamus meilmüüdavast kaubast nii $itt on ja kiiresti laguneb. Ning hea pakkumine ka kadunud tagasikäigu otsimiseks. Reaalsed hüdrovead peaks mõlemas suunas samaväärselt esinema.

Üks asi, milles olen täiesti kindel, on see et minu Cuubicul on kõik ilma masinat väiksemateks tükkideks võtmatta ligi pääsetavad poldid/mutrid ilusti kinni. Pärast seda kui esimesel suvel murult leitud poldi asukohta sai otsitud on iga hooaja lõpu rutiini sisse kuulunud peale masina puhastamist kõigi poldikeste pinguse kontroll. Esimesel kahel aastal andis mõni järgi. See aasta mitte.
Tõstsin üles ja logistasin ka kindluse mõttes kogu masina raami/jõuülekande osa läbi. Ei liigu omavahel need osad mis omavahel paigal olema peavad.
Ainuke väljapoole transmissiooni jääv seletus oleks juhthoovastikku tekkinud lõtkud. Seal on arvestatavat kulumist kuigipalju märgata liigendites. 
Reguleerisin hoolega transmisiooni neutraalasendi paika ja nagu läks pisut paremaks. Aga tuim on endiselt võrreldes edasisuunaga... 

Uurisin netist leitud T2 hüdrodiagrammi ja seal näitab kahte kaitseklappi. Kummalegi sõidusuunale eraldi klappi. Selle klapi rike seletaks seda ühe suuna häiret. Aga erinevalt endale igapäevast leiba pakkuvalt raskemast tehnikast sel masinal mõõtepunkte vist pole. 

Kas sadakond tundi toimetanud masina kastis oleks mõttekas õli ära vahetada? Hoolduse mõttes. Sisse käib HydroGearile 20W-50?
Vasta

(18-10-2018, 13:48 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Kas sadakond tundi toimetanud masina kastis oleks mõttekas õli ära vahetada? Hoolduse mõttes. Sisse käib HydroGearile 20W-50?

Tuff Torq kastides näeb tehasejuhend ette õlivahetuse juba 50 tunni järel. Iseenesest täiesti mõistlik tegelikult, algul tekib rohkem raua sädelust ka õli sisse. Sees küll ka magnetid, mis suurema osa kinni püüavad.
Sobiv õli on 5w-50.
HydroGear kastiga kokkupuudet ei ole. Aga ilmselt samamoodi, et kui tahta ikka kõik magnetid puhtaks saada, siis tuleb käigukast poolitada.
Praeguses poolevinna seisundis oleks see nagunii mõistlik.
Vasta

HydroGeari manuaal ei räägigi õli vahetusest mingi välba tagant. Umbes selline jutt, et eluaegne õli ja probleemide korral vahetada. Õliks mootoriõli API SL 20W-50.
Muruniiduhooaeg tundub nagunii läbi olevat, nii et sügis-talvise hoolduse aeg põhimõtteliselt käes.
Eks peab garaazi koha reserveerima ja vaba aja tekkides osandama hakkama.  Remondimanuaali leidsin ka. http://www.hydro-gear.com/c64c7bf736_sit...49_P12.pdf
Vasta

Eks kast kestab ilma õli vahetamata see 2 aastat garantiiaja ikka ära. Ja peale seda juba parem, mida ennem varuosi või uut traktorit vaja. 
Lihtsalt pumba ja mootori tööpindade tööea pikendamiseks kasulikum vahel ikka õli vahetada, puhastada filter.
Vasta

Ma ka nii igaks juhuks mainin, et ega see minu trakatsi lahtine polt ka silma ei hakanud ja ligi selle kontrollimiseks väga ei pääsenud. Sillal/ülekandel on eraldi kõrv, mis poldiga kerele kinnitub ja selle lahtipääsemisel muutus jõuõlg silda raami küljes hoidvatele kronsadele üle jõu käivaks. Edasikäigul toetus too silla kõrv vastu keret nagu muiste, aga tagurpidikäigul keeras  veojõud ta pisut eemale.
 Lugu päädis silla eemaldamisega, mainitud kõrva poldiaugu taastamise ja uute silla kinnituste ehitusega raami külge
 Aga kahtlemata ei pruugi tollel cubicul üldse see häda olla, see pelgalt minu kogemus.
Vasta

Ärge tehke nende hüdrokastidega õli kestvussõidu rekordeid. Siin foorumiski on mitmeid, peale minu, kes sellega on vastu näppe, vabandust, vastu rahakoti põhja laksu saanud. TuffTorqil on tehase esimene õlivahetus peale 50 töötundi. Arvan, et HydrolGearil on sama lugu. Kindluse mõttes vaata/otsi tehase soovitusi. JohnDeeril  ei ole tänase päevani kasutaja manuaalis kasti õli vahetuse kohta sõnagi. Siis kui trakatsit ostsin kutsusid Stokkeri vennad tagant toast luksa välja, kes kinnitas, et kastidega pole elus midagi juhtunud. Peale seda kui minuomal kast jala ämbrisse pani hakkasin asja uurima. Pole seda ka ämeerika ega ka englismanide omas. Tehas ütleb aga, et kasis algselt olev mineraalõli tuleb 50 töötunni järel vahetada täissündi 5w50 vastu.
Mõned numbrid ka, et asi huvitavam oleks. TT kasti remondi komplekt maksab ämeerikas 450dollarit+siia sebimine,+toll,+käibekas jne. (pump, mootor, neid ühendav detail ja muud pudi padi) Ise ostsin sellise. 
Uus kast oli möödunud suvel JD maaletoojal laotoode maksab nats peale 700 euri.
PS! Ämeerikamaalaste juures sattusin foorumile, kus neid hüdrokasti muresid kurdeti kaheksakümnel lehel. Seal olid kärmemad mehed 80 tunniga asjast jagu saanud. Tahaks loota, et HG kast on nats vastupidavam.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

mis kast mul on?
Õlivahetus käib nii, et sild alt ära ja pooleks? Big Grin
Vasta

(19-10-2018, 08:44 AM)pannkook Kirjutas:  mis kast mul on?

Aga vaata saba alla. Kõige kindlam.
Tavaliselt silla peal kleeps. Vähemalt tavalisematel masinatel tagantpoolt nähtav.
Vikingi kohta ei tea aga küla vahel meil siin kaks Craftsmani traktorit, millel sama kiri/number kapotil. Vanuse vahe vist aasta. Ühel Hydrogear, teisel TuffTorq.
Vasta

TufTorqi vahetamiseks pooleks ei pea katkuma. Alt ära, kummuli, vana välja, uus sisse ja alla tagasi. Kui viitsid lehitseda siis põhimõtte saad siit:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54490

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

(19-10-2018, 10:01 AM)Simmerling Kirjutas:  TufTorqi vahetamiseks pooleks ei pea katkuma. Alt ära, kummuli, vana välja, uus sisse ja alla tagasi. Kui viitsid lehitseda siis põhimõtte saad siit:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54490

HydroGeari T2/T3 käib raamatu järgi samal põhimõttel. Aga magneti/filtri kätte saamiseks tuleb vist täiesti pulkadeks võtta, kui raamatut uskuda. Enne pumba välja võtmist tuleb enamus pudinaid avalikkuse ette tuua.
Vasta

TT'l on originaalis kaks magnetit. Üks kasti põhjas, teine sissevalamise avas. Rem. komplektiga lisandus kolmas koos kronsaga, mis käib ka kasti põhja. 380 tunniga ei olnud ei ülemine ega alumine väga hullud siilid. Arvan, et 500 tundi kannatab ilma poolitamata lasta küll, puhastades ainult ülemist magnetit. Seda enam, et sellest voolab üle mootorist tulev õli. 500 tunni pealt peaks ilmselt ka muud kasti kabulad üle vaatama. Kui muidugi kast niikaua kestab.  Big Grin
Kast maha, pooleks, peale - koos suitsutundidega 3 tundi.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne