03-04-2019, 23:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2019, 23:12 PM ja muutjaks oli meli666.)
(03-04-2019, 22:00 PM)veix__ Kirjutas: Suurema etanoolisisaldusega jutt muutub varsti.
Ilmselt oleneb ka hoiustamistingimustest. Kui etanoolisisaldusega bensiin seob õhuniiskust, mis omakorda oksüdeerimist põhjustab.
Siis, mida vähem rõskemas ruumis seisab masin, seda vähem probleeme.
See on loogiline, et miski masina paagis võib bensiin ruttu hapuks minna, kuna paagituulutus laseb õhu juurde.
Aga kinnises kanistris 30 päevaga hapuks ilmselt asi ei lähe.
Eks see teema on mõneti üle võlli aetud ka.
Selle artikli lõpus, et 98 võib neljataktilise väikemootori hoopiski üle kuumutada:
https://www.err.ee/923689/paljud-eeskatt...ule-minema
Ühesõnaga, paaki nagu miskit ei kõlbakski panna peale Aspeni.
Endal on ka vist trehvanud, aia ja metsatehnika on põhiliselt 95 peal senimaani veatult toiminud ja ei kipu ka rabelema Aspeni kanistrite järgi. Kui tuleb reaalne vajadus, eks siis mõtleb edasi.
Tutvusringkonnas ka ei tea kedagi, kes oleks pidanud tanklabensiini kahjustustega võimlema. On olnud ainult nii, et jah liiga kauaks seisma jäänud bensiiniga ei ole seda õiget pööret ega käivitumist olnud. Värskemat paaki ja kõik ok. Pole keegi mingeid karburaatori puhastusi teinud.
Tuttava mootorsae parandaja sõnul on ikka põhiprobleemiks mitte tanklabensiin, vaid rokane kanistrimajandus, millega filtrid umbe aetakse. Ja sealt see kehv käivitumine ja käimine tuleb.