17-06-2023, 14:34 PM
(03-06-2023, 07:53 AM)envi Kirjutas:(02-06-2023, 17:48 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Mul ka karburaatoriga jamad, mootoriks Kohler 18 hp...
Kui mootor näljas siis täpselt nii käitubki nagu kirjeldasid.Enne kui uusi asju hakkad juurde ostma,võta vana karpa seest düüs ja võrdle uuega võib vabalt peenem olla.Võid ka vana düüsi uude karpasse keerata ja proovida kuidas siis käitub.Sel hiinakal ujukikopsiku kohal eespool külje peal ka reguleerimiskruvi tühikäigu kanalis,seda keerates peaks pöörete lainetamise maha saama või vähemalt midagi peaks muutuma.
Uurisin iga nurga alt, aga vanal karburaatoril ei leidnud kuskil düüsi, mida ära keerata?
Täna siis plaanisin uue hiina rämpskarburaatori küljest võtta magnetklapi ja uurida, kas see sobiks vana originaal karburaatori külge.
Näpu vahele jäi juhuslikult ka vana magnetklapp ja oh imet, see toimis taas!?
Ainule loogiline järeldus on, et oli mõjunud keemia, mida kasutasin klapi liikuma saamiseks.
Nüüd on siis kõik vanad asjad omal kohal ja loodan, et töötavad "mõnda aega".
Meenus ka, kuidas sai taas tööle Ford Focuse näidikute blokk... mõnikord on lahendus lähemal kui oskad arvata!