Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Lasin sõbral ajaviiteks pukseerimishaagise kokku keevitada. Kasutatud on 80x80 toru, golf 3 tagumisi polditavaid võlle ja laagreid.
Keskmine osa on keerav ja seal sees on 20mm must polt tööriistamarketist.
Ise mõtlen et mis saab kui see polt peaks järgi andma kuskil maantee peal.
Mis te sellest asjast arvate ja mis võiks ringi teha? Kas tehase konnadel on plate kuidagi veel kinni raami külles?
![[Pilt: 0111594109b2e41.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/188/0111594109b2e41.jpg)
![[Pilt: 0111594111eb9d2.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/188/0111594111eb9d2.jpg)
![[Pilt: 01115941137cd3c.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/188/01115941137cd3c.jpg)
![[Pilt: 01115941177e483.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/188/01115941177e483.jpg)
![[Pilt: 011159411957dda.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/188/011159411957dda.jpg)
Pole midagi targemat teha
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Viimased isendid mida me oleme kasutanud on omanud julgestuseks kette.
Postitused: 6,997
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Poldist suurem mure on tiislile arusaamatul põhjusel tehtud jõnksud. Registrisse sellina asi vaevalt saab.
Selliste vastutusrikaste konstruktsioonide juures hoidutakse isegi lisajuppide (kolmnurga pulgad konkreetsel isendil) toruga risti õmblusest ja keevitatakse ainult alt ja ülevalt, siin on tiisel 2X läbi lõigatud ja kokku keevitatud.
Muide, see pöörav plaat on ka tegelikult "nice to have" kategooria lisavarustus. Väga edukalt saab vedada jäiga konnaga.
Kui see käru toodaks toorikuna mulle lahendada, siis ma paneksin plaadile ketid julgestuseks ja tiislile teeks jõnksude külgedele korralikud tugevduslapid AINULT pikiõmblusega. Kolmnurga pulgad peab vahepeal lahti lõikama.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Tänud vastuste eest!
Plaan selliseks punaseks seda värvida tegelikult polnud, aga kuna ta peab sellises arengustaadiumis lageda taeva all seisma siis hakkas juba kergelt rooste minema ja sai kiirelt krundiga üle võõbatud. Plaan oli teha proovitõmme ja siis muudatused mis veel vaja. Saladuskatte all võin öelda et natuke on ahvitud Amori pukseerimishaagist. Samas diisliosa on tõesti erinev. Veel on erinevuseks plate kinnitus mis on siis peatalast veidi ettepoole toodud, et vältuda tolle toru nõrgestamist.
Proovisõidul tegin parklas poognaid ning selgus et pöörderaadius on üsna suur , päris risti tirides libises üks ratas üle ääre isegi. Ma ei kujuta ette kuidas on üldse võimalik päris jäiga haagisega näiteks kitsamast tänavast välja keerata. Ilmselt polegi.
Arvelevõtmist minuteada praegu ei nõuta. Kui sõiduk on peal, siis peaks see olema seaduse silmis pukseerimine jäiga ühenduslüliga ja kiirus 50km/h. Tühjalt aga on tegu haakeseadmega mille lubatud maksimaalne kiirus on 25km/h.
Niipalju kui mina neid haagiseid kasutanud olen siis ega tühjalt väga üle 50-70 sõita saagi. Haagis on ilma vedrustuseta ja üsna jäik ning kipub taga põrkama ja hüppama hakkama. Samuti kipuvad koledasti kolisema .
Pole midagi targemat teha
Postitused: 422
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Nägin Oulus soomemaal, kuidas ristmikul kaubik keeras konna ratta veetava sõiduka külje alla ning seejärel kohe külili keeras. Lõppvaatust nägin peeglist, karm värk.
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Need tuleks töesti ära keelata, see on ulme mis selle asjandusega talvel toimuda saab
Olen korra olnud olukorras, kus veetav auto juhtis vedajat niivörd suurel määral et kui löpuks teeäärde seisma sain siis tekkis tunne et loeks nüüd paar ajalehte järjest läbi enne jätkamist...önneks ei tulnud kedagi vastu...
Hoolimata ligi kahekordsest kaaluvahest
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 377
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
6
Konn paras jumpstükk jah kui tarbida ei osata.
Ehitasin omale ise vanarauast kiirel risude vedamiseks. Jäik.
Saab vedada kui veetaval roolilukk peal ei ole.
Libedaga kipub vedava auto ära lükkama.
Postitused: 1,335
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
48
Kas libedaga on nööri otsas vedamine teie meelest ohutum? Või läheme peast euroks ja lubame ainult puksiirautosid? Äkki lubaks titeteo ka ainult kumminaistega, pärisnaistega on alatasa jamad ja ohud.
Palju nende konnadega reaalselt õnnetusi on juhtunud? Kui ei ole, siis ei tasu vast olematut probleemi lahendada.
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
20-05-2018, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2018, 13:32 PM ja muutjaks oli
90Deville.)
Ok, ärakeelamine on ülepingutatud jah
A tegelikult, kes seda junni vajavad köige rohkem? Inimesed kes ei raatsi päris haagist rentida ja kellel pigem on lubadel vaid üksik önnetu b-täht ilutsemas. Ja ma ei usu et need ongi need köige pädevamad juhid üleüldse
Ma olen ka omaarust liivimaa parim ratsutaja-autojuht ja oman lubade peal köiki tähti mis laseksid söita ka treileriga, a vat rsk see käkk suutis mind üllatada ja seda järjestikuse 600km löpumeetritel.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 10,875
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Ainult juhul, kui tampoonis on ajudega juht. Mida vist on päris julge eeldada.
Mina olen, hoolimata kärulubadest, mitmel korral hoopis konna pruukinud. Küll ei mahtunud laip lamavoisse, küll oli vaja x kohast võttes sõita läbi y koha ja lõpetada hoopsi punktis i. Vedada lamavoid pooltuhat km vaid mõnekümne km pärast on ka nagu tobe.
Seega mina kül loodan, et herr Vane ei saa sõnaõigust ja jummalast normaalne pukseerimise viis jääb lubatuks ning teemaalgatajal saab läbi loomkatse selgeks, kas kartustel keskpoldi kulumisest oli üldse alust.
Postitused: 6,997
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Tühi konn on tõesti paras peavalu. Kolinast saab muidugi lahti kui redelidja pöördalus rihmaga korralikult fikseerida, hüplemine jääb paraku alles. Olen tühjaga sõitnud Tallinn - Viljandi, rohkem ei taha. Õnneks on monteeritavad olemas.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kõik autod tuleks ära keelata. Kui palju laipasid nende kaasusest on tulnud... Ma ise nägin kuidas üks auto avarii tegi. Kus küll on hr Vane silmad... Annaks aga jumal mõistust autojuhtidele samapalju kui mind on mõistusega õnnistatud, kahjuks olen ainus siin liikluses ja siin maailmas. Eriti hull teema on konnad debiilikute sabas. Oleks siis kõik minusugused, aga ei, neid lihtsalt pole. Seega võiks konnad ju ära keelata, kuid samas kui autod ära keelata, kaotaks hoobilt ka konnade probleemi. Ära peaks keeleama ka tõukerattad, jalurid, õhupallid ning ujumise. Te ei kujuta ette kui palju on ajudeta õhupalli juhte siin maailmas. Kas te tahate et mõni õhupall teie lapsele pähe kukub või? Ei taha ju. Keelame ära!
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!