23-07-2018, 05:29 AM
Jagan ka oma kogemusi E95 kasutamisest.
1986 Honda VFR750, sel aastal sai kuu aega sai sõidetud E95'ga, masin käis aina halvemini, siis hakkasid kõik karburaatorid lekkima kui mahlakased. Põhja tihendid, o-rõngad, nõelklappide kummist otsad - kõik korraga õhtal. Tihendid siis mitte 30+ aasta vanused, paigaldatud ~5 aastat tagasi.Lapsepõlvest teada asi,et alkohol ja mootorrattad kokku ei sobi, aga ikka läksin õnge E95 vs. 98 5 sendise hinnavahega Nüüd paigaldasin Keysteri remondikomplekti, mida reklaamitakse alkoholi taluvana, kooliraha 120 EUR.
Naljaviluks sai E95'ga purki visatud K62T karbussi ülearune remondikomplekt - põhja ning kaane tihendid ja nõelklapi kummist rõngas muutusid nädalaga nätsuks.
Daniil
1986 Honda VFR750, sel aastal sai kuu aega sai sõidetud E95'ga, masin käis aina halvemini, siis hakkasid kõik karburaatorid lekkima kui mahlakased. Põhja tihendid, o-rõngad, nõelklappide kummist otsad - kõik korraga õhtal. Tihendid siis mitte 30+ aasta vanused, paigaldatud ~5 aastat tagasi.Lapsepõlvest teada asi,et alkohol ja mootorrattad kokku ei sobi, aga ikka läksin õnge E95 vs. 98 5 sendise hinnavahega Nüüd paigaldasin Keysteri remondikomplekti, mida reklaamitakse alkoholi taluvana, kooliraha 120 EUR.
Naljaviluks sai E95'ga purki visatud K62T karbussi ülearune remondikomplekt - põhja ning kaane tihendid ja nõelklapi kummist rõngas muutusid nädalaga nätsuks.
Daniil