23-07-2018, 18:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2018, 18:17 PM ja muutjaks oli Daniil.)
(23-07-2018, 17:47 PM)veix__ Kirjutas:(23-07-2018, 05:29 AM)Daniil Kirjutas: Jagan ka oma kogemusi E95 kasutamisest.
1986 Honda VFR750, sel aastal sai kuu aega sai sõidetud E95'ga, masin käis aina halvemini, siis hakkasid kõik karburaatorid lekkima kui mahlakased. Põhja tihendid, o-rõngad, nõelklappide kummist otsad - kõik korraga õhtal. Tihendid siis mitte 30+ aasta vanused, paigaldatud ~5 aastat tagasi.Lapsepõlvest teada asi,et alkohol ja mootorrattad kokku ei sobi, aga ikka läksin õnge E95 vs. 98 5 sendise hinnavahega Nüüd paigaldasin Keysteri remondikomplekti, mida reklaamitakse alkoholi taluvana, kooliraha 120 EUR.
Naljaviluks sai E95'ga purki visatud K62T karbussi ülearune remondikomplekt - põhja ning kaane tihendid ja nõelklapi kummist rõngas muutusid nädalaga nätsuks.
Daniil
Selle 120 eur eest oleksid saanud osta 2400 L 98-t 95 asemel (mootorrattal ilmselt võtab päris palju aastaid selle koguse läbi põletamine) ja samas ma ei oleks väga kindel et sul 95-ga ka edaspidi probleeme ei teki (kasvõi alkoholiga seotud vee tõttu).
Just. Enam see ratas (ja ka teised karbussidega isendid majapidamises) E95 maitsta ei saa. Tegelikult kasutasin 95 bensu, kuna VFR mootoril ei ole süütenurk muudetav ja kusagilt oli meeles, et ettenähtust kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb aeglasemalt ning rikub väljalaskeklappe, kui süüdet varasemaks ei säti. On see tõsi ?
Daniil