23-07-2018, 19:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2018, 19:58 PM ja muutjaks oli zazik.)
(23-07-2018, 18:04 PM)Daniil Kirjutas: Just. Enam see ratas (ja ka teised karbussidega isendid majapidamises) E95 maitsta ei saa. Tegelikult kasutasin 95 bensu, kuna VFR mootoril ei ole süütenurk muudetav ja kusagilt oli meeles, et ettenähtust kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb aeglasemalt ning rikub väljalaskeklappe, kui süüdet varasemaks ei säti. On see tõsi ?
Daniil
95 vs 98 vahe on nii väike, et see kindlasti süüte sättimist ei eelda. Vaevalt VFR-ile alla 95 kütust ette on nähtud.
76 vs 95 (või 98) on küll juba märkimisväärne vahe.
(23-07-2018, 18:22 PM)veix__ Kirjutas: Pole teemaga päris kursis, aga olen vanemate vene autode kohta sama kuulnud, et kui kõrgema oktaaniga bensiini pandi, siis klapid läksid (ei teatud reguleerimise vajadusest?)
Päris vanadel (püstklappidega) mootoritel tekkis uute (pliivabade) kütustega täiendavaid probleeme veel sellest, et klapisäärte määrimine jäi puudulikuks. Selle vastu aitab pliiasendajaga kütuselisand.