21-07-2019, 18:10 PM
Kalla ja talla.
Vanemad mehed vast mäletavad kuidas 70-datel olid väga populaarsed veokate ökonoomsussõidud, rahvast oli kohal uhkelt kuigi reklaam oli ainult suust-suhu meetodil. GAZ-51 oli pandud paremale poole kapoti kõrvale vooliku otsas olev püstiasetsev klaastoru mille kaudu siis peenikese lehtriga täideti karburaator ja kütust jäi varuks niipalju kui klaastorus oli. Järvamaal oli rada maha märgitud tavaliselt Särevere mõisapargis puude ja tiigiga piiritletud pargiteel. Võitja oli see kes kõige kaugemale sõita suutis.
See oli muidugi puhtmehhaaniline kütusekulu optimeerimine, sõltus tihendist rooli ja pedaali vahel.
Vanemad mehed vast mäletavad kuidas 70-datel olid väga populaarsed veokate ökonoomsussõidud, rahvast oli kohal uhkelt kuigi reklaam oli ainult suust-suhu meetodil. GAZ-51 oli pandud paremale poole kapoti kõrvale vooliku otsas olev püstiasetsev klaastoru mille kaudu siis peenikese lehtriga täideti karburaator ja kütust jäi varuks niipalju kui klaastorus oli. Järvamaal oli rada maha märgitud tavaliselt Särevere mõisapargis puude ja tiigiga piiritletud pargiteel. Võitja oli see kes kõige kaugemale sõita suutis.
See oli muidugi puhtmehhaaniline kütusekulu optimeerimine, sõltus tihendist rooli ja pedaali vahel.