22-07-2019, 11:00 AM
(22-07-2019, 10:10 AM)honkomees Kirjutas: ...
Palun mulle toota vabalthingava suurelitraažilise diisliga auto, mil on väänet piisavalt madalatel/tühikäigu pööretel.
Japside "neljaliitrine" kaheksakümendate lõpust peaks kriteeriumid kenasti täitma. OM603 Stuttgardist jääb ilmselt suti lahjaks, kuna armastab pöördeid ja alla 1500 ei juhtu midagi.
Muide, see Duster pole mitte optimeeritud kiirusele 70 VI käiguga, vaid seda soovitab turundus juba mainitud põhjustel. Ma polegi selle komboga sõitnud, aga analoogne Peugeot hakkab VI käigul elama kiiruselt 95 km/h. Alla selle on mootoripiinamine. V-käigulise kastiga on piir suti madalamal ja krusa taga tiksumine ei ole ka väga kole elamus.
Küll protesteerin ma resoluutselt alatu laimu vastu, nagu russi mootor ei lõriseks juhmi juhi peale. Pane V käik sisse ja ürita 4-meetrise KC kultivaatoriga paigalt minna - lõriseb ikka küll, kuniks umbes 1400 pöörde peale (sõltuvalt töösügavusest ja mullast) normaalse töörežiimini jõuab. Üle selle on jälle jõukuse näitamine , aga naftat ju puuritakse ja diislit saab raha eest osta.