23-07-2019, 13:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2019, 13:09 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(23-07-2019, 11:37 AM)ZIL 131 Kirjutas:Toornafta on hüdrofoobne ning vesi selles ei lahustu. Samasuguste omadustega on puhas toornaftast rafineeritud bensiin. Nüüd aga lisame meie bensiinile etanooli muutes selle hügroskoopseks (hakkab õhust vett neelama). See 2-4 nädalat on ka tõenäoliselt seotud ajaga, mille järel õhuniiskuse tõttu muutub vee hulk kütuses nii suureks, et tekivad probleemid põlemisomaduste ja korrosiooniga. Lisaks selle ajaga ka riknevad/lagunevad stabilisaatorained kütuses.(23-07-2019, 10:50 AM)mossepower Kirjutas:Sellepeale küsiks, kaua on seisnud toornafta, see ju stabiilne ega rikne Nüüd "tootearendusega" tehakse mingi ollus, parim enne v kõlblik kuni(23-07-2019, 01:30 AM)ivo86 Kirjutas: ...Jätke seesama töökorras masin 95ga 6 kuuks seisma ja siis räägime uuesti...Selline teguviis oleks küll ainult omaenda möödapanek kuna nüüdseks on väga laialt ja mitmetes erinevates allikates ära märgitud, et biolisandiga 95 säilib 2-4 nädalat.
Sama hea oleks hakata kõlblik kuni kuupäevast paar nädalat üle läinud piimapakki avama ning seejärel imestada et oi ongi pahaks läinud.
Nt. vastukaaluks alkülaatbensiini (väga puhas bensiin), millest ka siin foorumis palju juttu on olnud, säilivusjakas on märgitud 3 aastat. Viimast valmistatakse samuti toornafta rafineerimise protsessi osana.