07-08-2019, 17:06 PM
(07-08-2019, 16:37 PM)Daff Kirjutas: Alles kui kõik hõõguma hakkas siis said tule üles. Must suits ja pikk leek torust väljas.
See on ka üks põhjus, miks kõrgeoktaaniline ei ole hea vanas mootoris, nimelt tahab näiteks 98 palju tugevamat sädet ja kuumust kui näiteks 92, et korralikult kolvi peal põlema hakkaks, mis tihtilugu viib hiljem alanud ja hiljaks jäänud põlemise klappide kaudu väljalaskesse.
Kuskil netiavarustes oli ka mingi teadustöö kütuste põlemiskiirustest aga ma ei viitsi otida seda praegu. Sealt tuli küll konkreetselt välja, et oktaanarv mõjutab põlemiskiirust ja madalama oktaanarvuga kütused on palju äkilisemad ning vajavad aurustumise jaoks vähem energiat.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!