Uued kütused!!!

Eileõhtune leid D-21 filtrist: kevadel paigaldatud Venemaal valmistatud filtri kummitihend oli kleepunud keskpoldi külge ja filter ise täiesti puder. Kusjuures prahti oli nii settepotis kui filtris üllatavalt vähe aastaid seisnud masina kohta. Ime siis, et kütus etteandepumbast KSP-sse ei pääsenud. Samas kütus oli puhas ja väga ei haisenud. Kuigi kerge hapukas lebra oli tunda. Kütus oli kollakasroheline. Seda tooni pole varem täheldanud... Päritolu: Alexela Tammemäe tankla umbes märtsi lõpp. Täpset päeva ei mäleta enam.

Avastuse põhjuseks oli nälgajäänud KSP.

Loomulikult lokib ka filtrikopsiku tihend, mis tuleb samuti vahetada.

Ma kohe huvi pärast katsetan, kas saan selle kopalise originaalfiltritega käima. Pikemas perspektiivis tekib ka sinna MB element. Või 296 topeltfilter, kui seda mõistliku hinnaga saama juhtun kuskilt.
Vasta

Uus bensiiniõgard. Eestis ostad circli seda 98blä-blä...Püüad hoida hetkekulu 5 liitri peal ja siledal maal hoog raugeb. Sõidad eu-st välja ja ostad 95-te ja tõuse võtad hetkekuluga 4,5 liitrit sajale. Kõige madalam kulu on tulnud (täispaagi meetodil) just väljapool euliitu ostetud bensiiniga. Lisaks see tuli talvel ja naastrehvidega. 
Eesti bensiin vastab kõigile standarditele Sad
Vasta

(10-09-2019, 10:37 AM)v6sa Kirjutas:  ...
Ma kohe huvi pärast katsetan, kas saan selle kopalise originaalfiltritega käima.
...

Ja käib. Näis, kaua seekordne filter siis kestab.

Kolmapäeval Saue Olerexist ostetud valget diislit paaki valades mõtlesin tükk aega, mis kõrvalaroomi ma tajusin. Ning jõudsin lõpuks tõdemuseni, et kõige lähemal on hapukurk. Lambivalgel (jah, palgasaaja nokitsemisaeg on praegu juba pimedas) oli kütus selgelt sinaka tooniga. Aga tõenäoliselt on serdid OK...
Vasta

saksas on müügil nn. normal bensiin e-10,järgmine valik on super e-5 ja kõige kangem on superplus 98 e-5.hinnad hetkel vastavalt 1,33,1,38,1,43. diisel 1,18  Rolleyes  eestis jäetakse millegipärast normaalne 95 ära ja müüakse seda kõige hullemat solki  Sad
Vasta

(13-09-2019, 14:50 PM)v6sa Kirjutas:  
(10-09-2019, 10:37 AM)v6sa Kirjutas:  ...
Ma kohe huvi pärast katsetan, kas saan selle kopalise originaalfiltritega käima.
...

Ja käib. Näis, kaua seekordne filter siis kestab.

Kolmapäeval Saue Olerexist ostetud valget diislit paaki valades mõtlesin tükk aega, mis kõrvalaroomi ma tajusin. Ning jõudsin lõpuks tõdemuseni, et kõige lähemal on hapukurk. Lambivalgel (jah, palgasaaja nokitsemisaeg on praegu juba pimedas) oli kütus selgelt sinaka tooniga. Aga tõenäoliselt on serdid OK...
Ise saab seda diislit paaki valada nii siin kui sealpool Riiat ja lõhna- ning värvibukett on ikka väga laia skaalaga. Hakkab pihta läbipaistvast nagu Värska vesi ja lõppeb tumepruuniga nagu oksool. Kõige sagedasem on muidugi kollakas võitükkidega emulsioon. 
Vahel vaatad küll, et no kaua see masin niimoodi kestab aga kestab. Viimasel konel juba 100 000 täis ilma probleemideta. 
Kui varem oli autodel kirjad peal, et biodiisli ja muu surrokaadi tankimine omal vastutusel mis vabastab masina ka automaatselt garantiist siis nüüd on need kirjad ära korjatud ja autod muutunud karnivoorideks.
Nagu "Russkij dizel" ,kõik mis enam vähem põleb läbi läheb.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kuna uus töönädal on alanud ja meil siin foorumis palju ametnikke  lauavalvajaid, siis et igavus tulla ei saaks ja ülemusele tarka töönägu teha pakun lugemist.   Seal ka palju arvude ja protselntidega opereerimist jne.  Head arutelu

Parimat  h2rra

https://fp.lhv.ee/forum/free/120978

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

https://tvplay.tv3.ee/laser-10340758
Selle valguses tahaks küsida et milleks see jama?
Vasta

Autol oleks vaja natuke heitgaaside näitusid "kohendada", CH ja CO madalamaks saada. CH oli lubatud 100 asemel natuke üle 200 ja CO oli vaid mõni sajandik üle lubatu. Aga see oli ka kõik, mida välja andis pigistada, paremaks enam ei saanud. Äkki proovin Aspeniga enne kui katalüsaatorit vahetama hakata. Peaks paagi võimalikult tühjaks saama ja siis mingi 10 L Apsenit sisse panema (u. 30 eur). Mingi loogika justkui ütleb, et kui kütusesegu liiga rikas on, siis tekib CH ja CO (ülemäärast õlikulu ei ole) ja selles suhtes Aspen ei pruugi päästa. Segu koostise reguleerimine ei ole mu auto korral teemaks, praegu on parim mida kätte saab. Samas aga erinevad kütused on natuke erinevate tihedustega ja erinevate lisaainetega ja ühte võib koguseliselt/kütteväärtuse poolest grammike vähem sisse minna ja ongi äkki näidud paremad. Ülevaatusel oli sirkligei 98 sees, eks see on selline vähe rammusam jook ka, auto käitumisest juba natuke aru saada. Selles mõttes ei välistaks seda, et kui juba mõne teise 98 (või koguni 95) sisse paneks, saaks neid näitusid grammikese allapoole. Siiski aga sisemuses põleb soov teada saada kuidas Aspen asja mõjutab. Kui ära teen, annan teada. Rolleyes
Vasta

(30-09-2019, 23:30 PM)veix__ Kirjutas:  Autol oleks vaja natuke heitgaaside näitusid "kohendada", CH ja CO madalamaks saada. CH oli lubatud 100 asemel natuke üle 200 ja CO oli vaid mõni sajandik üle lubatu. Aga see oli ka kõik, mida välja andis pigistada, paremaks enam ei saanud. Äkki proovin Aspeniga enne kui katalüsaatorit vahetama hakata. Peaks paagi võimalikult tühjaks saama ja siis mingi 10 L Apsenit sisse panema (u. 30 eur). Mingi loogika justkui ütleb, et kui kütusesegu liiga rikas on, siis tekib CH ja CO (ülemäärast õlikulu ei ole) ja selles suhtes Aspen ei pruugi päästa. Segu koostise reguleerimine ei ole mu auto korral teemaks, praegu on parim mida kätte saab. Samas aga erinevad kütused on natuke erinevate tihedustega ja erinevate lisaainetega ja ühte võib koguseliselt/kütteväärtuse poolest grammike vähem sisse minna ja ongi äkki näidud paremad. Ülevaatusel oli sirkligei 98 sees, eks see on selline vähe rammusam jook ka, auto käitumisest juba natuke aru saada. Selles mõttes ei välistaks seda, et kui juba mõne teise 98 (või koguni 95) sisse paneks, saaks neid näitusid grammikese allapoole. Siiski aga sisemuses põleb soov teada saada kuidas Aspen asja mõjutab. Kui ära teen, annan teada. Rolleyes

Sellise napilt üle piiri on minu kogemuses olnud autod millel on katalüsaator tühi/vahelt ära. Teadmata konkreetset autot siis ikkagi on järgnevad kontrolliastmed: 1. Küünlad ja nende  juhtmed. (vahetada). Õhufilter (vahetada).
Vasta

Katalüsaator on küljes ja tühi ei ole, aga töövõimes võib juba kahelda (pole ka originaal).
Õhufilter sõitnud 72000 km, küünlad 79000 km, eks oleks aeg vahetada neid küll.  Sad Siiski kardan, et sellest ei piisa heitgaasi heaks saamiseks kuna igal aastal on olnud pingutamist, et normaalsed numbrid kätte saada. Aga proovida võib, enne need ära vahetada ja siis heitgaasi test teha.
Vasta

(01-10-2019, 08:22 AM)veix__ Kirjutas:  Katalüsaator on küljes ja tühi ei ole, aga töövõimes võib juba kahelda (pole ka originaal).
Õhufilter sõitnud 72000 km, küünlad 79000 km, eks oleks aeg vahetada neid küll.  Sad Siiski kardan, et sellest ei piisa heitgaasi heaks saamiseks kuna igal aastal on olnud pingutamist, et normaalsed numbrid kätte saada. Aga proovida võib, enne need ära vahetada ja siis heitgaasi test teha.

Sellise läbisõiduga peaks küünalde vahetus näidud normi viima (kontrollida uute küünalde sädevahe vastavust auto nõutavale).
Vasta

õhufilter ilmselt ei kuulu sõiduautolikku suurusklassi?
Vasta

Uus õhufilter (70t km ühe filtriga?) , Cirkli kütte asemel midagi muud (krooning või alexela) ja maantee peal korralikult ämblikud välja peenestada.
Ja siis otse TÜV-i
Ühe piiripealse näiduga masinal ülevaatuse onu ise pakkus, et võtame õhufiltri testi ajaks üldse välja, ja täitsa toimis Smile
Kui ajuga juhitav mootor saab abi ka mootori temp anduri petmisest (või tasuks kontrollida, kas see ajule üldse täpset signaali edastab)
Vasta

70000 õhufiltri vahetamiseta või 7000?
Vasta

me ei tea mis autoga tegemist on.79000 välp on tavaliselt plaatina ja iriidium küünaldel. tava küünlad on 25 max 30 tuhat välp
Vasta

Trükivigasid ei ole, õhufilter on sõitnud 72 000 km ja küünlad 79 000 km. Sõiduautoga tegemist ikka. Kruusateid üldiselt väldin (mure õhufiltri pärast on seejuures kõige väiksem põhjus). Eelmine kord sai küünlaid vahetada u. 65 000 km pealt, seekord läks siis natuke rohkem, ei ole absoluutselt probleemi. Tegu ei ole ka mingi praeguse aja "mängu"autoga, vaid 90-ndate, keskmisest veidi suurema mootoriga masinaga. Cool Kuna aeg niikuinii käes, siis õhufilter ja küünlad said vahetatud, heitgaas põhimõtteliselt sama ikka. Küünalde marki ei tea, mingid mitme elektroodiga normaalsed asjad ikka, mida auto mudeli ja mootori koodi järgi pakuti. Kuna vahepeal sai tangitud paak täis, aga seda autot on praegusel hetkel juba väga harva vaja kasutada, siis ilmselt Aspeni proovimine langeb siiski ära kuna ilmselt ma ei sõida enne kordusülevaatuse aega poolt paakigi ära. Läheb siis katalüsaatori vahetamiseks.
Vasta

küünalde teemat ma ei jaga, aga kui filter pole mingi giga-mega pindalaga rekka oma, siis ilmselgelt on ta sellise läbisõiduga minetanud valdava enamuse oma õhu läbilaskmise võimest.
Vasta

Lasi läbi kõik mis vaja oli, ka maksimumvõimsust kasutades. Uue filtriga näidud ei muutunud. Rolleyes
Vasta

3 elektroodiga peaks olema nn. tavaküünlad.välp soovitavalt max 30 tuhat.
Vasta

Võimalik, et ongi sellised. Kunagi varem kui peale 65 000 km sõitmist läksin vahetama, mainiti ka, et võiks sagedamini vahetada, aga nagu näha- õppust ei võtnud, sõitsin hoopis veelgi rohkem. Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne