Auto ymberehitus
#41

(13-06-2018, 09:20 AM)Envir Kirjutas:  Juhul, kui otsad on faasitud ja õmblus on korralikult läbi sulatatud, mida siis need lapid juurde annavad? Lihtsalt teoreetiline küsimus...

Ei tea ja ei viitsi ka solihull@landroverexperience.com-i vms. pealt küsida.  Big Grin Big Grin Big Grin

Ja krt seda teab, mis lapid või mis paksusega see "pingekondensaator" sinna külge praadis.
Vblla nagu kunagised inseneridest karbivahetajadki, et vääname sõiduautole 3mm plekist karbid, siis "jääb tugevam ja ei roosteta kohe läbi".

.
Vasta
#42

Aus vastus. Respect

See pingekontsentraatori näide räägiti mulle koolis. Olevat relss raamile külge lastud.
Vasta
#43

(13-06-2018, 09:36 AM)stihl Kirjutas:  
(13-06-2018, 09:20 AM)Envir Kirjutas:  Juhul, kui otsad on faasitud ja õmblus on korralikult läbi sulatatud, mida siis need lapid juurde annavad? Lihtsalt 

Mul tehti kunagi metsaveo Scania 1.7m keskelt pikemaks. Keevitama toodi üks somm kes tuli kohale oma elektroodidega. Kõrvetas jupi teist raami vahele ots otsaga ja ei mingeid paikku. Nägin veel pikalt seda punast ninaga autot liikumas. Ei läinud ta pooleks ega midagi.

.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#44

Metsavoe alguaegadel sai toodud soomest ninaga Scania 111, 6x4,mis oli enne olnud kraana ja mille raam kover nagu monikord kraanadel juhtub. Raami sirgendamiseks sai paha koht kovasti sooja,aga läks paika ja sai väga hea. Ei paiganud seda kohta,neil mone koha peal topeltraam.   Tostukite paikamisel lapitamisest ei pääse ja loomulikult diagonaalomblustega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne