Opel Kapitän
#81

Kes ütles, et magavale kassile hiir suhu ei jookse Smile  Üle hulga aja sai jälle mõned jupid koju tassitud. Esiukse kolmnurk klaas,   sidurikojad, klapikambri kaas ja kaks mootori küljeplekki, poolik karterituulutus "punn", käigukasti kaas koos käigukangiga, nukk võll, üks sidurikoja alumistest plekkidest ja üks eriti bling numbri alus ( kroomitud). Ports kolbe ka aga need vist pole selle masina omad (82,5 mm)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta
#82

Koos eelmises postituses näidatud jurblitele tassisin ära ka ühe peaaegu komplektse mootori (jagajat, bensiini pumpa, karbussi jne väiksemaid vidinaid küljes pole ja mis seisus on sisu pole ka hetkel teada)  ja ühe bloki koos blokikaanega millel klapidki veel küljes. Mõlemad blokid on ilmselt kunagi lõhki külmanud ja läbinud reanimatsiooni. Lisan ka pildid väljastpoolt nähtavate reanimeerimise tulemustega Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#83

Vahepeal üks küsimus ka. Kunagi räägiti, et Pärnus keegi taastas selliseid purukskülmunud blokke. Nüüd küsides ühe ja teisekäest, et kes ja kus, öeldakse, et oli küll keegi aga mis tast saanud ei tea. Oskab keegi kosta miskit?
Vasta
#84

Kas see inimese-otsing tähendab, et lõpuks hakkavad ka päriselt mingid projekt-tööd peale?
Ning masina kontseptsioon on paigas jne?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#85

Kui plaanis tööd hobikorras natukene korraga teha ja arvestades üsna meeletut keretööde mahtu antud masina ja kere korral kui originaali hakata jälgima, siis mina hakkaks töödega juba vaikselt pihta.
Aega keretöödeks jääb kokkuvõttes alati puudu ning ühelt maalt tuleb lihtsalt piir tõmmata, kus tulemusega ise rahul ollakse ja järgmine koht ette võetakse. Aga sellise projekti puhul on kindlasti kvaliteedi ja enda närvide, vaimse tervise jaoks parem kui asja vaikselt nt. 5 aastat teha, selle asemel et plaanida 5 aasta pärast teha keretööd 5 kuuga ära.

Aga enne sellist investeeringut ajaksin mina vähemalt auto dokumendid korda või teeks 100% kindlaks, et selle pärast ka arvele saab.
Vasta
#86

Ma püüaks kere kasutuskõlbulikuks rotiks saada. Ja seejärel mingi kasutuskõlbulik veermik/tehnika lisaks. Kuna ümberehitus soosib nüüd päris autode ehitamist endile. Kuniks kere on suur küsimärk, pole erilist mõtet kulutada energiat ja raha mingi kordjubalapitud mootorilaadse toote lappimisele. A see pelgalt minu idiootlik arvamus.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#87

See magav kass lösutas ikka üsna pikalt diivanil ennem kui hiir suhu jooksis... Big Grin 

Kõige tähtsam on ikka osade kogumine,teha saab alati!

T.
Vasta
#88

13piisab: otseselt autokallal töö alanud pole ja ilmselgelt ei alga veellähemal ajal. Mootoritarka otsin sellepärast, et natuke konsulteerida, et mida ja kuidas ja kas üldse neid blokke taastada saab. Kuna mootoriosas tundub olevat nn. kriitiline mass ületatud siis mõtlesin, et äkki kannatab nendest asjadest midagi kokku panna. Kontseptsiooni osas niipalju, et ilmselgelt musa numbripeale seda masinat taastada oleks .... Smile siis esialgu on mõte, et autokülge läheks võimalikult palju originaal osi  aga välimuselt saaks temast sõjamasin II MS aegadest Smile Naljaga pooleks, et siis võib frontlaini üritustel kaasa lüüa. Kehakaalu poolest võiksin vabalt Gõringit etendada ja peale lahingut meestele raudriste rinda pista Smile 

mossepower: Seda kas arvele saab või mitte sai mõniaeg tagasi uuritud ja tookord väideti, et saab. Samas see polnud ametlik jutt ja peale seda on seadused ka pisut muutunud seega enne kui üldse midagi tegema hakkan siis uurin asja uuesti. Ja mõte ongi hakata tegema asja jupihaaval.

DevilDeville. Rotikaid on aegajalt tore vaadata aga mingi fänn ma pole seega rotikat temast minuajal ei saa.

Talupoeg: See magamise osa oli pigem nagu metafoor. Diivanil lõsutamist on viimasel ajal ikka suhteliselt vähe ette tulnud Smile
Vasta
#89

Wehrmachti staff car oleks minu arvates kaa kõige vingem ja lihtsam.

Piltidel on mõned küll natu teise kere variandiga autod. Aga vahet pole...

[Pilt: 1b790e4a101597fe173c374f54bd207e-armored-vehicles.jpg]


[Pilt: stock-photo-opel-kapitan-saloon-car-besi...2-7925.jpg]


[Pilt: Opel-Kapitaen-7.jpg]

[Pilt: Bild00016-1.jpg]

[Pilt: images-11.jpg]

[Pilt: 18588777-899878846818885-8568744468578133724-o-1.jpg]
Vasta
#90

(01-10-2019, 22:29 PM)grahv Kirjutas:   Seda kas arvele saab või mitte sai mõniaeg tagasi uuritud ja tookord väideti, et saab. Samas see polnud ametlik jutt ja peale seda on seadused ka pisut muutunud seega enne kui üldse midagi tegema hakkan siis uurin asja uuesti.
Sel teemal on siin foorumis kuskil arutelu. Oli mingi kaelakukkunud kindlustusest jutt. Veniv restaureerimine, enne seda arvele võetud auto. Ma ei suutnud seda kiirelt leida, aga point oli tookord selles, et ksf indreksirk küsis, et miks võtta arvele kuhi seibe. Ma vastasin, et seepärast, et pärast väga suure töö tegemist olla täiesti kindel, et endale teed. Indrek jättis tookord kommenteerimata.
Ma ise ei teeks mitte ühtegi taastamiseks nimetatavat tööd autol, mis pole minu nimel.
Ehk on mõtteainet.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#91

Just just. Sinult ma selle mõtte tegelt saingi. Sellel viimasel pildil on on taastamistöö, vähemalt esiosa vaadates, väga kirvega tehtud.
Vasta
#92

(01-10-2019, 23:09 PM)grahv Kirjutas:  Sinult ma selle mõtte tegelt saingi. 

Rõõm kuulda, et mu rumalatest mõtetest vahest kellelegi abi ka on.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#93

(01-10-2019, 23:09 PM)grahv Kirjutas:  Just just. Sinult ma selle mõtte tegelt saingi. Sellel viimasel pildil on on taastamistöö, vähemalt esiosa vaadates, väga kirvega tehtud.
Kui selline mõlkis ja veidi loppis viimistlus on "reaalse" sõjamasina korral veel kuidagi õigustatav ja vastuvõetav, siis veel erilisem tase on olnud antud masina suht. tunde järgi cabrioks lõikamine kupeest (vt. katuseosa erinevus esiaknast ülevalpool originaali ja käesoleva masina vahel).

Aga ka viimane on natuke arusaadav kuna võrreldes reaalse sõjaga, kus kõik oma peanuppu, oma keha ning jäsemeid üldjuhul maksimaalselt kaitsta tahavad, siis on reenactment korral vastupidi - kõik tahavad maksimaalselt pildis ja videos olla ja see võib välja kukkuda üsnagi matrosovlaste kangelasnäitemänguna. Selles vaatevinklis oleks ka täiesti arusaadav, et miks käesoleval juhul on Opelil katus maha saetud.

Aga igaljuhul paksu rahakotti ja edu teemaaluse masinaga!
Vasta
#94

Õhtust!
Kellel isu vaadata siis täna oli näha ETV-s "Rannahotellis" Opel Kapitäni.  Toungue
T.
Vasta
#95

Peaks ka täitsa kõnealusele autole sobiv mootor olema Wikipedia andmetel:
https://www.osta.ee/opel-super-6-mootor-137818646.html
[Pilt: 1_1_62315535.jpg]
Vasta
#96

Tundub küll õige asi olevat. Tänan Mossepower. Eks hoian silma peal, iseasi milliseks see hind kujuneb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne