28-06-2018, 14:01 PM
(28-06-2018, 13:36 PM)stihl Kirjutas:No tee mulle siis 15000.- eest GAZ M1V8 ära. Käiguosa on valmis. Kere on vaja teha. Liivaprits, keevitustööd, pahteldamine, värvimine. Ma ei võta neid numbreid laest. Aastat poolteist tagasi otsisin oma mustale ZIM-le pahteldajat, värvijat. Nõudmised olid kõrged. Pakkumised olid 12-15 tuhande vahel. Viisin auto Ukrainasse. Sellest võib lugeda minu ZIM Faetoni postitustes paaril viimasel lehel ja näha pilte sellest tööst. 2 meest pahteldasid autot KAHEKSA kuud, et täita minu kvaliteedi nõudmised. Hr Stihl pole vist ühtegi autot, millel on palju ümaraid vorme ja eemaldatavaid detaile peenviimistlenud . Ma ei ehita tava autot. Kui tahad näha, mis ma nõuan, tule vaata nt. GAZ 23 või GAZ 2424 ja siis räägime edasi.(28-06-2018, 12:20 PM)Formika Kirjutas: Kaasfoorumlane Stihl pole vist viimasel ajal autode restaureerimis tööde hindadega kursis. 15 000.- €-ga saab tänapäeval ainult väga heal tasemel pahteldus ja maalri tööd tehtud koos materjalidega.
Kaasfoorumlane Stiihl on väga hästi autode restaureemimistööde hindadega kursis, sest ta ka ise igapäevaselt teostab neid.
Aga kui kaasfoorumlane Formika kuskil end lõhki soovib maksta, siis kaasfoorumlane Stihl kätt ette ei pane.
Ja kui mõni automaaler tõesti kujutab ette, et 15000 maksab tema kuu-paari töö, siis soovitab Stihl tal pe...se minna sest antud alal ikkagi sellist palka ei teeni.
Selleks on teised võimalused. Aga Formika kombel töömeeste seast just need kõige pätimad üles leida - no selleks peab ikka annet olema.
.