14-07-2018, 14:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2018, 14:10 PM ja muutjaks oli viplala.)
Seega kui vändaotsa panna istuma mees, ei tohiks mootor isegi käima minna, sest nullist jõudu üles saada on võimatu ja starter ei suuda ka piisavalt pöördeid tekitada, et kineetiline mängu tuleks. Aga see selleks, ju ta peab ikka õige olema.
Nüüd teine küsimus mis siit välja koorus on see, et võttes näiteks 10 kw el mootori, ja eeldame, et mootori ankru mass on 50kg, siis kui mitu nm annab see mass juurde pööretel 1000rpm?
E: krt, ikka ei saa hing rahu
Juhul kui rekka mootor toodab 1500rpm juures 1000nm vända otsast, siis see ju ongi 1000nm, ei vähem ega rohkem. See tähendab, et meetrise talaga suudab rekka mootor liigutada raskust 100kg, 1500 rpm juures? Jätame need ülekanded ja sillad mängust välja.
Nüüd teine küsimus mis siit välja koorus on see, et võttes näiteks 10 kw el mootori, ja eeldame, et mootori ankru mass on 50kg, siis kui mitu nm annab see mass juurde pööretel 1000rpm?
E: krt, ikka ei saa hing rahu
Juhul kui rekka mootor toodab 1500rpm juures 1000nm vända otsast, siis see ju ongi 1000nm, ei vähem ega rohkem. See tähendab, et meetrise talaga suudab rekka mootor liigutada raskust 100kg, 1500 rpm juures? Jätame need ülekanded ja sillad mängust välja.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!