Polster enam-vähem paigas hakkame katust paigaldama. Raamistikuga saime poisiga hakkama, loodan et katusega ka.
   
Kuna lahtise auto katuse paigalduse kogemus puudub siis loodan et midagi p..... ei keera. Interneti õpetustest sai ainult nii palju tarkust, et taga akna paigaldus tuleb väga täpselt välja, et aken hiljem viltu ei vaataks.
Vasta

Täna sai GAZ A-ga 10 km ringi sõidetud. Mootor läks ilusti käima ja jõudu on küllalt aga edasi nii libedalt ei läinud. Kõigepealt jama siduriga, mis oli kinni jäänud pikast seismisest. I käik sisse, starterit, käima, pidurdus ja sidur lahti. Võttis põhjast aga nõuka aegse inimesena auto alla ja hooba lühemaks ning sidur ok. Pidurid tuli ka ühe kaupa peale keerata. Said enam vähem aga vajavad veel peenhäälestust. Sõites tuli ammuseid aegu meelde tuletada, kui onu GAZ 67-ga ja hiljem GAZ 51-ga ringi sai kärutatud - käiguvahetusel alt üles topelt sidur ja ülevalt all sorts vahe gaasi ka vahele. Muidu ikka käigu vahetus sujuvalt ei toimi. Õli ei leki, loiku all ei ole, kõik tuled töötavad, spidomeeter ka, laadimine toimis ja signaal ajas hirmsat joru. Suunda tuli käega näidata, kuna Gaz A-l sellised vidinad puudusid. Sõites üle 50 km/h tuleb mingi vibra sisse. Pole ka midagi imestada, auto ju igast ilmakaarest kokku kogutud juppidest kokku pandud. Siduri pedaali vajutamisel teeb ka mingit imelikku häält. Kahtlustan, et see vibra tulebki kusagilt siduri kandist, sest vibrama hakkab teatavatel mootori pööretel ka I ja II käiguga. Samas kohapeal gaasi andes mootoril mingit vibra ei ole. Võibolla tahab ka rohkem sissesõitmist saada.
Vasta

Suured kuumad ja sellega kaasnevad puhkused selja taga ja tuli ka endal jalad kõhu alt välja raputada ja üritada millelegi lõpuks joon alla tõmmata. Kõigepealt üldisest. Headmeelt teeb, et viimase 48 tunni jooksul siia foorumisse jälle  paar uut projekti tilkunud. Bedfordist ei tea ma midagi, lihtsalt jään huviga ootama, mis tast siis saab aga Vana Mosse on hingelähedasem asi. Oli see ju kunagi mu äiapapa esimene auto, ostis ta Leningradist, seistes paar aastat elavas järjekorras. Palun mitte seda sõna-sõnalt võtta, aga kohapeal peeti nimekirja ja vahel pidi ka füüsiliselt kohal käima. See selleks, nüüd natuke ka GAZ A-st. Viimased päevad sai tegeldud katuse panekuga. No see oli üks rist ja viletsus. Aga võtame järjekorras. Esimeseks asjaks on puust detailide katmine riide ja nahaga. No see on see kergem osa ja internetis küllaltki hästi näidatud, kajastatud.
   
Katus koosneb neljast tükist, millest kaks on omakorda mitmest tükist kokku õmmeldud. Esimesena läks paika tagumine tükk, millega suurt pusimist ei olnud. Saime ilusti hakkama. Siis esimene riba, mis takistab vee sisseimbumist katuse ja esi klaasi vahelt. No sellega saime ka hakkama. Ja siis katus ise. Seniajani on närv must. No ei istunud kuidagi. Kahtlustan, et see Amerikaanlaste töö ka kõige parem ei olnud, sest kui ühelt poolt õmblust on nahk ilusti pingul, siis teisel pool kotis. Venitasime, kuumutasime, tegime sada imet ja lõpuks hakkas looma aga ega ma päris rahule ei jäänud. Vahepealsetest jamadest jäid ka pildid tegemata, lihtsalt tuju polnud selleks. No lõpptulemus siis selline.
   
   
Taha seina tuleb veel aken paigaldada.
 Ega sellega veel jamad ei lõppenud. Külg kardinad ka vaja panna. Omal ajal sai kõik selleks vajalik tellitud. Nüüd kotist välja asju võttes selgus kurb tõsiasi, mingi neeger oli vajaminevaid trukse ja muid vidinaid pannud küll oma äranägemise järgi. Mõnda asja kamaluga, mõned hoopis panemata.
Truksidel isaste ülekaal võrreldes emastega nelja kordne. Kardinate esiosa kinnitus detaile, mida peab olema 14, kotis ainult neli. Lihtsalt sõnu ei ole.
Ostetud ka asjad enne koroona aega. 
 Vahepeal närvide rahustuseks sai juhi instrumendid komplekteeritud. Need käivad Juhi istme alla ja mis ongi ainus panipaik sellel autol.Kui panna sinna ka demonteeritud külgkardinad, ega siis millekski muuks seal ruumi eriti pole. No pudeli saab vast panna.
   
   
   
Käigukasti nupp ka jõudis kohale. Kartsin küll, et Vene kast ja USA nupp, kas ikka käivad kokku. Ei mingit probleemi. Esi numbri kinnitused ka küljes. Puuduolev vaakum toru kojameestele, aga sellele veel vaja koonused otsa teha. Uste sisemiste avajate alus seibe tellisin/maksin nelja eest, saadeti kahele.
   
   
Eks kuidagi tuleb need viimased probleemid ka ära lahendada, siis võib sellele projektile joone alla tõmmata.
Vasta

Vahepeal natuke jälle vett merre voolanud aga mina siblin ikka nagu kana takus. Jama ikka nende külg kardinatega. Tuli välja, et külg kardinate kinnitus detaile müüdigi mulle ainult need, mis auto külge kinnituvad ja neid pooli, mis kardinate külge lähevad, polegi. Mis kõige hullem, saada ka pole kõiki sorte. vaja on 4 erinevat sorti. e-buy-s pakutakse ühte sorti aga ka ainult 3 tk. Vaja aga 12 ühele autole.
https://www.ebay.com/itm/114904435277?_t...%7Ciid%3A1
Ega midagi, tuleb edasi otsida ja nii see auto hind muudkui kasvab, sest tegu pole odavate vidinatega.
Vasta

Kas ostmisel mingit garantiid pole?
Kitaist tellides müüja enne raha ei saa kui kaup on kliendi käes ja klient kaubaga rahul.
Tellisin sealt kunagi digi nihiku, tuli katkise katteklaasiga, ekraan iseenesest töötas.
Müüja saatis mulle tasuta uue, vana võisin ka endale jätta.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

https://www.macsautoparts.com/model-t-fo...694-1.html

kas sealt ei saa siis?
Vasta

(11-08-2021, 20:51 PM)tõnn Kirjutas:  Kas ostmisel mingit garantiid pole?
Kitaist tellides müüja enne raha ei saa kui kaup on kliendi käes ja klient kaubaga rahul.
Tellisin sealt kunagi digi nihiku, tuli katkise katteklaasiga, ekraan iseenesest töötas.
Müüja saatis mulle tasuta uue, vana võisin ka endale jätta.
 Kahjuks kaevata pole kellelegi. Müüjal ilusti kirjas, et külgkardinatele kinnituvaid vidinaid komplektis ei ole. 

https://www.mikes-afordable.com/product/USC7000L.html

Isegi ei mäleta, kas pöörasin sellele tähelepanu, sest jupid sai tellitud üle kahe aasta tagasi.
Täna kui müüjaga vestlesin, väitis ta, et neid külgkardinate vidinaid pole keegi kunagi tellinud, sest neid nii kui nii ei kasutata. Autod küll komplekteeritakse ära, sest muidu jäävad inetud augud. Ma ei tea, kas GAZ A-d olid kõik nende külgkardinatega varustatud. Vene kliimas oleks loogiline, et olid. Muidu tuiskab talvel lund täis. Kas nendega ka sõita sai on omaette teema. Mingit soojendust ju autol ei ole. 
Igatahes lubas see Mikes-a-fordable mees mind aidata aga pidi kõva pähkel olema. Loodan, et õnnestub midagi kokku ajada.
Vasta

Vast tohin siia panna pildi enda vanavanaisast, kes sõitis Tartus 30-ndatel taksot. 

Lugesin kogu teema läbi, aga olen segaduses. Mõnede detailide järgi oleks nagu tegemist GAZ-iga (varuratas pole esikoopa juures), aga esistange on jällegi kumerustega? Iluvõrest ei saa hästi aru, kas on GAZ või Ford?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(22-11-2021, 01:00 AM)tooming Kirjutas:  Iluvõrest ei saa hästi aru, kas on GAZ või Ford?
Pole ei üks ega teine. Tundub hoopis 1927. a.  Chevrolet Capitol AA Touring olevat.

[Pilt: 1927_Chevrolet_Capitol_AA_Touring_BGC77.jpg]

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Lõpuks said viimasedki otsad kokku tõmmatud ja auto komisjonist ka läbi aetud. Originaalsus siis 98,45%. Originaalsus pea 90 aastase auto kohta väga hea. Vigu õieti polnudki. Paar valet kruvi ja komisjon leidis, et 90 aastat tagasi polnud sinine värv nii sinine ja vanadelt piltidelt ei leitud ühtegi elevandiluu värvi velgedega autot ja muidugi auto põhi mul üle tehtud kivikaitsmega. Kapoti nurgad ka jäid kummist, kuigi ksf. Sidorov kunagi juhtis tähelepanu, et peavad nahast olema. Lihtsalt ilu mõttes jätsin kummised. Homme lähen võtan mustad numbrid välja ja reedel pean juba Pärnus naise õe tütart pulmas sõidutama. Pärnu viin auto loomulikult treileril. Mõjub vanakese tervisele paremini. Mitte kuidagi ei meeldi talle see meie tänapäevane bensiin, kuigi lisan tiba kahe taktilise mootori õli.
   
   
Vasta

(18-07-2022, 19:23 PM)Formika Kirjutas:  Mitte kuidagi ei meeldi talle see meie tänapäevane bensiin, kuigi lisan tiba kahe taktilise mootori õli.
Pliiasendajat võiks ka lisada. Mul oli kunagi töö juures üks KAZ-120 mootoriga (=ZIS 120 mootoriga, ainult et Kutaissis tehtud, see vana hea ZIS/ZIL/KAZ R6) reserv-tuletõrjepump, tollele sai pandud, mootorile näis igatahes meeldivat.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(18-07-2022, 19:23 PM)Formika Kirjutas:  ....
Mitte kuidagi ei meeldi talle see meie tänapäevane bensiin, kuigi lisan tiba kahe taktilise mootori õli.

Ilus.

Milles see mittemeeldimine väljendub?
Vasta

Raisk, 6+. Au ja kiitus. Palju siinmail selliseid üldse on?
Vasta

(19-07-2022, 08:49 AM)stern100 Kirjutas:  Raisk, 6+. Au ja kiitus. Palju siinmail selliseid üldse on?
Musta numbriga GAZ A-d Eestis rohkem ei ole. Üks tugevasti ümber ehitatud A peaks veel registris olema. Ühtekokku kulus 4,5 aastat ja lugematul hulgal töötunde. Kõige raskem oligi kere. Muuga oli lihtsam. Võrreldes GAZ M1-ga, mis tegelikult hilisem mudel jällegi lihtsam taastada.
Vasta

Esimene sõit tehtud. Naise õetütar sai mehele pandud. Autoga ei mingeid probleeme. Pulma ansambliks oli Väikeste Lõõtspillide Ühing. Nemad said ka väikese reklaamiklipi oma koduleheküljele.
https://www.facebook.com/watch/?v=344298687908122
Ja mulle ka pilt mälestuseks.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne