IŽ 2715-011 1986 HendrikR
#1

Teeks siis siia ka teema ära Smile
Auto pärineb aastast 1986, algusest peale üks omanik(eraisik). Kere on nagu pärl, kuid mõlke on omajagu. Ostsin ta Jõgevamaalt Kuristalt, enne mind oli seisnud paar aastat katuse all. Eelmine omanik oli saanud töö kaudu ostuloa piruka ostuks, haruldlane juhus.Täpset läbisõitu ei tea, aga kuhugi sinna 100 000km kanti küündib, teatud kohtades on originaalvärv alles kuid auto üle värvitud. Sisu on korralik va juhi iste mis igati ribadeks. Nagu Moskvitšiga ikka, sai varuosi omajagu kaasa Big Grin  Plaanin teha ülevaatuse, siis tegeleb keretöödega. Järgmiseks suveks ideaalis valmis Wink
[Pilt: 011168651162474.jpg]
[Pilt: 01116865173807e.jpg]
Kütusefilter(pärineb jutu järgi lennukilt)
[Pilt: 0111686519a69fc.jpg]

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#2

Praeguse seisuga tuleklaasid vahetatud, kõrvalistuja esituli vahetatud ja resonaator sai ka uus pandud. Lennukifilter läks riiulile tolmu koguma, asemele läks tavaline filter koos voolikutega. Oleksin vägagi huvitatud igasugu releedest ja punasest/mustast 412 sisust Smile Kogun vaikselt raha uute rehvide jaoks ja velgede värvimiseks. Iluvõre sai samuti uue kuue. Rooliotsade plastikud vahetada veel, nipetnäpet veel ja katsetab ülevaatust Smile

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#3

Üks tähtis detail sai uue kuue
[Pilt: 011186275314916.jpg]

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#4

Nagu projektidega ikka, tegutsedes lähevad aina suuremaks... Kui ostsin, mõtlesin ah vahetan õlid ära ja sõidan. Millega asi lõppes, ikka sellega et kaalun mootorile kap remondi tegemist Big Grin Vahepeal õnnestus saada punased istmed ja polstrid pirukale, roolikate, kanginupp,raadio jne. Samuti sain kauaoodatud garaaži, kiirendab ehk asjade kulgu Big Grin Varutud on ka uute tagapidurite jaoks silindrid,klotsid ja vedrud. Kui kellegil on pakkuda kroomitud keskkapsleid(2140 omad), üht kilbinagaga ja kolme suvalist mossevelge utiilrehvidega,IŽ RP-4 releed ja DAAZ karpale õhukopsikut, siis võite pakkuda Wink
[Pilt: 01120323517a4e5.jpg]

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#5

Kas need algusaja reg numbrid on nii hästi säilinud või kuidas need nii ilusaks saadakse?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#6

(07-04-2019, 13:07 PM)Laurts Kirjutas:  Kas need algusaja reg numbrid on nii hästi säilinud või kuidas need nii ilusaks saadakse?

Lasin üle värvida, käsitööna valminud ja Jarmo tegi, foorumis täitsa tegutsev inimene.

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#7

[Pilt: 0112045517623c9.jpg]
[Pilt: 0112045539f117d.jpg]
[Pilt: 01120455259c403.jpg]
[Pilt: 011204553725db8.jpg]
Nahahooldus tehtud, kõlbaks nagu sisse visata juba... Big Grin

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#8

Vanasti oli selle nimetus termatiin , tänapäeval lihtsalt kunstnahk , vakstu  Wink
Kunagi nooruspõlves teatas ka üks poiss , et nende 013 on sees nahksisu , 10a naerdi pärast takka Big Grin
Vasta
#9

(21-04-2019, 21:22 PM)ryan Kirjutas:  Vanasti oli selle nimetus termatiin , tänapäeval lihtsalt kunstnahk , vakstu  Wink
Kunagi nooruspõlves teatas ka üks poiss , et nende 013 on sees nahksisu , 10a naerdi pärast takka Big Grin

Kui juba anaalseks minna, siis tegemist on siiski dermatiiniga:

http://eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=dermatiin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#10

Vahepeal on ilusad ilmad olnud,soosivad autoehitust Big Grin Mootor sai kerge sisepesu: topeltõlivahetus,lisaks sai kõik kanalid brake cleaneriga läbi uhatud, karteripõhi puhtaks pestud ja tihend vahetatud, õlifiltri kopsik samuti. Tundub et õlivahetustega koonerdati omal ajal... Samuti sai jahutussüsteem läbi pestud, aiavoolikud välja vahetatud lõdvikute vastu. Piduritorude vahetusega olen algust teinud, uued tagumised silindrid on küljes, esimesed saavad uued mansetid ja tolmukatted ja õhutusniplid. Kui saab trumlid ja piduripleki värvimisse saadetud ja kätte ka, siis läheb suuremaks komplekteerimiseks. Uuenduskuuri läbis ka DAAZ karpa(teised düüsid, uued tihendid), uued küünlad koos juhtmetega, uus paisupaak jne.
Ja lõppu üks abipalve: kui kellegil on uuematüübi Iževski PUNASEID esimesi istmeid,anna teada,pakun oma praegused punased vahetuseks. Samuti oleks vaja antenni(Lada oma sobiks ilusti), süüteluku ümber olevat kummi, raadioümbrist.
Veljeproov
[Pilt: 0112125805b98dc.jpg]
Karteripõhi
[Pilt: 01121258077bf68.jpg]
Läikivad veljekapslid sai ka hangitud
[Pilt: 0112141321a292a.jpg]
Mootoriruum hakkab tasapisi ilmet võtma, brake cleaner ja pintsel teevad imesid Smile 
[Pilt: 011214133123206.jpg]

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#11

Pakun, et eelmine omanik ostis selle auto siiski pisut kasutatuna (algselt võis ju tööauto olla). Kooperatiivide ajastul (nii u. 1988-89) hakkas neid juba vähehaaval erakätesse sattuma (Evald Roomal e. Onu Eskimol nt. oli), rubla aja lõpul võis juba põhimõtteliselt igaüks omale veoauto soetada. Pole küll kuulnud, et keegi 1986. aastal tuttuue piruka omale oleks saanud. Uut universaal-Volgatki reeglina ei saanud (kui just väga eriliste teenetega seltsimees polnud). Tõsi, nõukaajast mäletan ma küll ühte Mosse 433, mis nägi kaugemalt välja nagu 427, aga oli kahe uksega. Taha, rihveldatud külgedele olid aknaavad sisse lõigatud, tagaiste oli ka nagu üks Mosse tagaiste ikka, aga tagumisi uksi polnud keegi keresse saagima vaevunud  Big Grin.  Oli see eraauto või mõne asutuse arvel, seda paraku ei tea. Tartus Kaunase Puiesteel ühe maja juures oli vahel näha.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#12

(23-07-2019, 10:15 AM)Mossemees Kirjutas:  Pakun, et eelmine omanik ostis selle auto siiski pisut kasutatuna (algselt võis ju tööauto olla). Kooperatiivide ajastul (nii u. 1988-89) hakkas neid juba vähehaaval erakätesse sattuma (Evald Roomal e. Onu Eskimol nt. oli), rubla aja lõpul võis juba põhimõtteliselt igaüks omale veoauto soetada. Pole küll kuulnud, et keegi 1986. aastal tuttuue piruka omale oleks saanud. Uut universaal-Volgatki reeglina ei saanud (kui just väga eriliste teenetega seltsimees polnud). Tõsi, nõukaajast mäletan ma küll ühte Mosse 433, mis nägi kaugemalt välja nagu 427, aga oli kahe uksega. Taha, rihveldatud külgedele olid aknaavad sisse lõigatud, tagaiste oli ka nagu üks Mosse tagaiste ikka, aga tagumisi uksi polnud keegi keresse saagima vaevunud  Big Grin.  Oli see eraauto või mõne asutuse arvel, seda paraku ei tea. Tartus Kaunase Puiesteel ühe maja juures oli vahel näha.

Ma sattusin eelmise omanikuga rääkima mingiaeg, jutt oli muutunud veidi võrreldes ostuhetkega Big Grin Oli olnud metsamajandi ajal tema isiklik tööauto

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#13

(23-07-2019, 10:15 AM)Mossemees Kirjutas:  Kooperatiivide ajastul (nii u. 1988-89) hakkas neid juba vähehaaval erakätesse sattuma (Evald Roomal e. Onu Eskimol nt. oli), rubla aja lõpul võis juba põhimõtteliselt igaüks omale veoauto soetada.

Mäletan veel,et esimene veoauto mis erakätesse läks Viljandis- GAZ-52 paakauto. Kes selle sai ja kustkohast,on meelest läinud. Sellest räägiti aga kindel pole kas see ka tõsi oli.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta
#14

Kuna vaba aega on nüüd (liiga) palju, siis sai natuke aega pühendatud pirukale, suurem jagu aega läks aga Sierra komplekteerimisele
Ühele DAAZ 2101-le sai uus eluvaim sisse puhutud rem. komplekti näol. Karpa on peal aga käima pole veel panna jõudnud... Big Grin
Suuremaks tööks on sidur. Ükshetk sidur enam ei toiminud, siis otsuseni kaua ei läinud: kõik laiali ja uus. Kuna kuratteabmillal seda vahetati, siis lihtsam on uus panna. Esmalt sai kast ja sidurikoda puhtaks tehtud, kohe näha et maamehe auto. Lahti võtmine oli vist ikkagi mõistlik: survelaager läbi ja ketas hooratta külge kinni kleepunud. 
Auto pukkide peal
[Pilt: 0112368027ac71d.jpg]
Kast enne pesu
[Pilt: 0112368029f0d5d.jpg]
Sidurikoda seest
[Pilt: 01123680034b5d6.jpg]

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#15

Õhtud mööduvad produktiivselt
[Pilt: 0112381923da00f.jpg]
Asi sai kokku. Vahetatud sai ka vända tagumine simmer, siduri survelaager,ketas, töösilinder ja hoovastiku ja kangi pukse sai asendatud. Lisaks ka hulganisti puhastamist ja kuivanud pori seest välja kaevamist Big Grin
[Pilt: 011238192942631.jpg]

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne