Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
Targad ja ilusad ja austet vanatehnikaspetsialistd. tegelen oma nimetatud kaubikukese tagapiduritega, heas usus sai tellitud ja vahetatud tagapidurisilindrid, , üks neist nimelt lekkis pisut, Uued aga ei pidurda piisavalt(ülevaatusel selgus) . Peapumba mansetid said samuti uued pandud. Õhutanud olen meeletult. Üks kahtlus on, et uued silindrid on pisut suurema läbimõõduga. Kas selles ei või kogu mu probleemi olemus olla,et pump, mis mõeldud väiksema läbimõõduga silindreid toitma, ei jaksa lihtsalt suurema läbimõõduga silindrites piisavalt survet tekitada?
Postitused: 10,871
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Või et üleüldse töötab.
Ülevaatusenumbrite saamiseks võib ülalmainitu omal vastutusel ka tühjaks tõsta, kuid teel tühjalt sõites võib nii ebameeldivaid hetki kogeda. Millest meie ahastavate pealkirjade alt lugeda saame. Ehk see vidin ei ole asjata süsteemis.
Postitused: 1,856
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(23-07-2018, 10:32 AM)motamees Kirjutas: (23-07-2018, 10:27 AM)hullmaks Kirjutas: ... Üks kahtlus on, et uued silindrid on pisut suurema läbimõõduga...
Suurem silinder = suurem jõud.
Sama pedaalivajutuse juures (e. sama liigutatava vedeliku mahu juures) liigub suurem silinder väiksema teepikkuse väljapoole elik tagaklotsid ei pruugi üldse trumlini jõudagi et pidurdamist alustada. Soovitaks kontrollida kas said tõesti suuremad silindrid taha ning alustaks õiges mõõdus silindrite paigaldamisest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
ei ole ei abs ei pidurdusjõu regulaatorit, vähemalt seal mitte, kus otsida oskasin
Postitused: 321
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Ma eeldan, et sellel trummelpidurid taga. Alustada võiks kõige lihtsamast, ehk kas oled reguleerimismutrist pidurid trumlite vastu keeranud? Mõnikord on seda vaja teha mitu korda vaheldumisi piduripedaali tallamisega, et tulemus hea saaks. Kui regulli tegemata jätad, siis jääbki pidurdusjõud lahjaks.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Ja me ei tea siiani kas klotsid on õigesti regullitud või mitte? Juhul kui sellest asjast mööda hiilida, võib edaspidisele targutamisele vee peale tõmmata sest see on trummelpidurite A ja O. Seega, kas klotsid on regullitud õigesti või mitte?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,421
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Ma ei tunne konkreetset Nissani mudelit, aga Nissani vanematel pillidel käis tagumiste klotside regull "automaatselt" läbi käsipiduri. Peale klotside vahetust tuleb regulaatorid kässarit sikutades jälle paika saada.
See silindri väike läbimõõdu erinevus mingit erilist rolli ei mängi.
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
esialgu tundub, et klotsid olid küll vastas peaaegu aga ka kolvid suht väljas juba, sai klotsile punkt peale pandud, näis kas aitab. mingi jublaka leidsin, mis võib enesest kujutada mingit pidurirõhuregulaatorit, aga esiti ei hakka veel selle kallale minema, oli lihtalt mingi jublak taha mineval piduritorul vahel, kusagil küljeukse kohal, ja miśki vedru ja kolb võivad seal sees isegi toimetada, vähemalt väline kuju sellist sõlme meenutab. Mis tulu tast on, äi oska välja mõelda, siiani harjunud ikka süsteemidega, kus tagasilla külge läheb kang mis siis vastavalt silla ja kere asendile muudab pidurdusjõudu tagasillale.Ennist pidurid toimetasid, kuniks üks pool hakkas lekkima, siis saigi peapumba mansetid uued pandud ja taha uued silindrid, esipidur toimetab ilusti.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
(24-07-2018, 18:01 PM)hullmaks Kirjutas: mingi jublaka leidsin, mis võib enesest kujutada mingit pidurirõhuregulaatorit, aga esiti ei hakka veel selle kallale minema, oli lihtalt mingi jublak taha mineval piduritorul vahel, kusagil küljeukse kohal
Niimoodi ei saa autot remontida. Mingi jublak, igaks juhuks ei puuduta...
Regulaator EI PEA olema seotud tagasilla kõrgusega. 80ndate Fordid kasutasid isegi ilma vedruta süsteemi, raskus oli õige? nurga all kapioti all tagasilda mineva piduritoru küljes. Ju ta liiga hea aeglustuse korral tagapiduritele mineva õlivoo kinni keeras...
Täpsem info kahjuks puudu, kuna aastaid (kümneid) nendega sõites ei olnud kordagi vaja sekkuda selle seadme toimimisse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.