Jama vabajooksuga
#1

Tere

Reanimeerin vana Minski naistekat. Kõik sai OK, veab ja pidurdab aga pedaalid jooksevad vabajooksuga kaasa ja mitte kergelt vaid vahel jõuga jõnksuga. Lappisin sisse teise vabajooksu ja ikka sama jama, ka kolmandaga kuni läks pimedaks. Muidugi kõik varuosad kasutatud. Millele veel tähelepanu pöörata?
Vasta
#2

втулка заднего колеса
Vaata selle otsinguga pilte, ehk on mõni laager valepidi sees või liiga kinni poodud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

paks määre veab kaasa, aga jõuga ilmselt muidugi mitte.
Vasta
#4

Kett liiga pingul hakkas vanasti kaasa vedama.
Vasta
#5

(25-07-2018, 19:02 PM)georges Kirjutas:  Kett liiga pingul hakkas vanasti kaasa vedama.

Lasin nii keti kui laagrid lõdvemaks ja pühkisin vabajooksult liigse õli maha. ei aidanud.
Võtan nädalavahetusel asja ette ja vaatan kas kusagil mõne rulliku all liigset kulumispesa pole mis pooma hakkaks.
Lihtne mehhaanika aga viimati näppisin veerand sajandit tagasi....
Vasta
#6

Panin jupid lauapeale ritta ja määrasin kulumisastmeid.
Valisin välja enam-vähem õige profiiliga laagripuksid ja käiasin ilmselt liiga sügavale kulunud laagripesa tõttu äranäritud tagajooksu serva sirgeks. Laagripukside tööpinnad olid juba tagurpidi kulunud Sad
Sain ratta normaalselt jooksma ja ka pedaalid ei jookse enam kaasa. Tänud kaasamõtlejatele.
Väike küsimus- kas Eestis ka kusagil vanade vene rataste varuosi müüakse?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#7

(26-07-2018, 18:58 PM)Meelis2 Kirjutas:  Väike küsimus- kas Eestis ka kusagil vanade vene rataste varuosi müüakse?

Vanad vene rattad = mõttetu käsitöö.

Samasugune tagajooks koos velje, tsingitud kodarate, ja rummuga (18 hammast vist) maksab uuena 22€
Väntad edespidi - veab kaasa; väntad tagurpidi - pidurdab. 
Mis krdi juppe sellele veel peaks kasulik olema müüa?

.
Vasta
#8

hiljuti käisin lasnamäelt dunlop ventiile ostmas. sealses butiigis oli igasugu huvitavat kraami. alzheimer küll kahjuks miskit täpsemat enam kommenteerida ei luba. aga tasub vaadata oma silmaga. no ja ostad-börsid-muudsellised pakuvad ka vahel igasugu imelikku kraami.
vabandust, suht kasutu jutt tuli.
Vasta
#9

Vanad vene rattad = mõttetu käsitöö.

Samasugune tagajooks koos velje, tsingitud kodarate, ja rummuga (18 hammast vist) maksab uuena 22€
Väntad edespidi - veab kaasa; väntad tagurpidi - pidurdab. 
Mis krdi juppe sellele veel peaks kasulik olema müüa?

.
[/quote]

Kuskilt googlest hakkas jah silma et tagajooks koos rummuga oli 4,70 euri kui võtad 25 tk korraga.
Aga eks nende ratastega ole ju sama nagu BAZ-bussi restaureerimisega- teisel pool idapiiri pole need mitte vanatehnika vaid igapäevaelu.
Vasta
#10

Kõige mõistlikum on otsida lihtsalt vanu korralikke varuosi, kas siis läbi müügiportaalide või külades vanapapidelt. Kindlasti on inimesi, kes vaidlevad mulle vastu sellel teemal, aga ise olen niimoodi osi saanud ning kõik oma Nõukogude jalgrattad nende originaalidega korda teinud, kusjuures sõidavad ja toimivad nagu aastakümneid tagasi.
Aga räägi, mis varuosi Sul tarvis läheb? Omal on aastatega kogunenud kuuri päris korralik hulk erinevaid osi, küll hammasrattaid, pakiraame, porilaudu, velgi, jookse jms, äkki on mul midagi, mida vajad. Hea on näha, et keegi veel peale minu tegeleb Nõukogude jalgratastega, kuna enamus on ju ikkagi veel vanemate või vastupidi uuemate liikurite peal väljas.
Vasta
#11

(28-07-2018, 01:40 AM)Sigar Kirjutas:  Kõige mõistlikum on otsida lihtsalt vanu korralikke varuosi, kas siis läbi müügiportaalide või külades vanapapidelt. Kindlasti on inimesi, kes vaidlevad mulle vastu sellel teemal, aga ise olen niimoodi osi saanud ning kõik oma Nõukogude jalgrattad nende originaalidega korda teinud, kusjuures sõidavad ja toimivad nagu aastakümneid tagasi.
Aga räägi, mis varuosi Sul tarvis läheb? Omal on aastatega kogunenud kuuri päris korralik hulk erinevaid osi, küll hammasrattaid, pakiraame, porilaudu, velgi, jookse jms, äkki on mul midagi, mida vajad. Hea on näha, et keegi veel peale minu tegeleb Nõukogude jalgratastega, kuna enamus on ju ikkagi veel vanemate või vastupidi uuemate liikurite peal väljas.

Tänan pakkumast!
Konkreetne ratas oli mu teisepoole esimene ratas, vanust ca 40 aastat. See on selleks korraks jälle liikvel ja komplektne ehk tõeline rotikas. Kuigi on majapidamises lisaks ka leedukas ja Ukraina eelistavad kõik millegipärast vana naistekat.
Jupivajadusest paistab et kõige raskem leida keskjooksu e pedaalivõlli juppe, nende tööpinnad on lihtsalt ära kulunud.
Järge ootab ca 30 aastane naistekas, see läheb tööjuurde naistele seenelkäiguks. Kui millestki puudu tuleb siis annan teada.
Vasta
#12

Pedaalivõlle + laagreid teevad hiinlased vene ratastele nagu jõge: näiteks see

Kui keeret pole, tuleks rattatöökotta joosta, et lasta see sisse keerata. 
Paari ratta pärast pole vist mõtet seda omale osta....

.
Vasta
#13

Gaasi 6a on Tallinnas koht nimega Polaver.
http://www.polaver.ee/kontakt

Sisene betooni tänava poolt teiselt poolt on keeruline.
Käisin seal mõni päev tagasi, tal on seal päris palju mujalt mitteleidavat kraami.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#14

Meenus, et mul on üks selline keskjooks koos raami sisse käivate kaussidega (ostetud 90-ndatel), mille detailid on musta värvi terasest. Ei tea kas peaks olema siis tugevam ka, nagu musta värvi terasest poldid on tugevamad? Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne