Keevitus VDG-303
#81

Lüliti osas leidis lõpuks Tartus asuv Cedo lahenduse. Ainuke koht, kus saadi aru, et mis on selle lüliti tööpõhimõte ja kuidas asi konkreetselt töötab.
Lahendusena pakuti välja CEA Maxi 505 lüliti. Sellel siis samuti 3 jämereguleerimise astet pluss siis veel 0 asend.
Selline ta siis on võrreldes vene omaga. Kuna Maxi 505 500A keevitus, siis lüliti ise ka varuga minu toimetamisteks, kannatab 40A.
   
Vasta
#82

Natukene jälle vanakesest juttu.
Esiteks hakkas keevitusele tehtud ratastega alusraam järjest rohkem rebaseks minema. Eks eelmine kord sai kiirelt miskit valmis tehtud ja roostele sisuliselt värvitud.
Uuesti kõik lahti. Mõnda kohta tugevdusi juurde ja siis liivapritsi.
Seejärel otsustasin tsinkimise kasuks. Plussiks peaks olema see, et kui saabki juhusliku kõksi kuskile raami pihta, siis ei hakka roostetama.
Tsinkimise kohalt läksin muidugi sellega alt, et ei tellinud passiveerimist. Ilma selleta aga värv ei taha peale hakata. Võimalus oleks muidugi liivapritsiga õrnalt karestada pinda, aga sellega väheneks ka tsingikihi paksus.
Nii et värvimise plaan jääb ära ja ega tal nii ka viga ei ole.
Raam oli mul paar päeva vihma käes ja nüüd tekkinud miskine valge jahu taoline ollus peale. Ilmselt tsingi rooste. Oskab keegi soovitada, millega võiks üle tsingikihi lasta, et vältida valge kihi tekkimist?
Niipalju uurimisega sain targemaks, et algul ongi kogu see asi aktiivne ja tuleks hoida kuivas ja hästi ventileeritud ruumis mõnda aega.
Allpool piltidel näha detailid pärast tsingivannist läbikäimist ja siis kokku pandud käru.
Kokkupannes selgus, et üks rehv ka omadega õhtul, traadid väljas. Õnneks üks kaasfoorumlane aitas hädast välja ja müüs korraliku Stella ratta.
Järgmisena plaan kaotada ära see etteandekohver keevituse pealt ja saada kompaktsemaks asja.
Õnneks keevituse sees on ruumi lahedasti ja mõningase sobitamise näol mahuvad nii etteveomootor, kui ka traadipool ilusti sisse ära.
Lisaks jäi vene foorumeid lugedes silme ette üks skeem, mille peale ringi tehes on võimalik sest keevitusest kätte saada 550A. Eks seda pean veel targematega arutama, kuidas magnetvõimendi need muudatused üle elab.
Paraku jääb nüüd jällegi asi seisma teadmata ajaks, kuna puhkus sai selleks suveks läbi.
Keegi moderaator võiks vist selle teema Vaba või Nokitseb allla tõsta, kuna asi jäänud vanast Tehilisest veel siia Klassikalise Auto Ekspluateerimise alla.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                               
Vasta
#83

Kellegil äkki hea traadikeevitus olemas, aga traadi etteveo süsteem ise katkine, nõrk vms.
Jäänud üle sellest projektist CEA korralik nelja rulliga etteveosüsteem, juhtplaat, gaasiklapp ja traadipooli hoidik.
Ehk siis kogu CEA WF4 etteandekohvri sisu. Kohvri korpust enam alles pole, kuna oli plaan istudada need jubinad VDG sisse ja teha asja kompaktsemaks.
Tähtsamad parameetrid:
1) Traadi kiirus reguleeritav vahemikus 0.5-20 m/min
2) Saab kasutada keevitustraate läbimõõduvahemikus 0.6 kuni 2.4mm. Kaasas rullikud 0.8-1.0 ja 1.2 traadiga toimetamiseks.
Rohkem andmeid siit:
http://www.cedo.ee/index.php?page=130
Kogu komplekt heas töökorras ja reaalselt 6-7 15Kg traadipooli läbi lasknud.
Suvalise keevituse külge ühendamiseks kaasas ka toiterafo. Vaja on vaid juhtplaadi taha ühendada 48V tõmbemähisega kontaktor keevituse trafo juhtimiseks.
Hinda küsin esialgu 100.- kanti, kuid eks annab rääkida ka, sest kaua ta ikka riiulil seisab.
Veel on pakkuda VDG-st järgi jäänud alaldussildasid. Kui kellegil näiteks huvi oma vahelduvvoolu keevitus alalisvoolu omaks teha.
Asjad asuvad Põlvamaal, Palutaja külas. Huvi korral PS.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne