06-08-2018, 22:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2018, 20:16 PM ja muutjaks oli motamees.)
Sai soetatud selline mänguasi. Eks ma kasutan ka seda lelu vahest. Praegu aga läheb kogu aur tutvumise peale. Saaks sõita ka, aga sellega pole kiiret. Kui uudishimu rahuldatud, eks siis jõuab.
Esialgu tekkis "hunnik" probleeme ja küsimusi.
Osad lahenevad "iseenesest" ära. Näiteks ei saanud üldse uksi lukku. Mitmed mehed proovisid võtmega keerata, aga ei õnnestunud. Siis tuli sõber ja keeras esimesel katsel, kõlas "plaks" ja keik uksed kinni. Õnnek kõõlusin ma sealsamas kõrval ja panin tähele, et tema hoogsal võtme sissepanemisel läks see millimeetri jagu sügavamale. Pesin õliga sneprid läbi ja nüüd saab uksed kenasti lukku.
Teine ehmatus oli airbägi tuli. Ei ta algul põlenud, ei põlenud paljud valgustused armatuuris. Võtsin siis ükshaaval pirnid läbi ja vahetasin vajalikud välja. Panin tähele, et ka õhupadja tule pirn oli must. See ei saa ju nii olla, kuna ei tohi pidevalt põleda. Kontrollimisel selgus, et mu kahtlused said kinnitust. Asjad kulgesid oma rada ja leidsin ühe plastikust hoidiku. Ei teadnud mina, kuhu see käib.
Googel abistas. Käib istme all ja toetab istme juhtmeid. Seal aga selgus, et üks juhe (ohurihma pinguti pauk) oli huvitaval kombel jäänud ilma pistikuta, otsad olid kenasti kokku tinutatud ja kahanevaga kaetud. Mingil hetkel tuli idee vaadata juhtme polaarsust. No värvid olid kunde istmega erinevat pidi. Vahepeal jäi asi katki, kuna pidin käima Riias. Teepeal aga mõlgutasin mõtteid. Koju tulles lõikasin juhtmed läbi ja vahetasin polaarsuse ära. Ja voilaa, turvapadja tuli kustus ära.
Praegu on mul üleval kaks küsimust. Mis kontrolllamp on temperatuuri näidiku allosas (kollane)? Ülekuumenemise oma on üleval, punane.
Teine küsimus on kaitsmete ja releede kohta. Mis kaitsmend on pildil ringi sees? Ka ringiga tähistaud releede kohta pole manuaalis sõnakestki. Nagu näha, on tegu kapotialuse kaitsmeplokiga.
Eks küsimusi ja pajatusi tuleb veel, kõike korraga es jõua.
No jutualusest ka üks pilt.
Esialgu tekkis "hunnik" probleeme ja küsimusi.
Osad lahenevad "iseenesest" ära. Näiteks ei saanud üldse uksi lukku. Mitmed mehed proovisid võtmega keerata, aga ei õnnestunud. Siis tuli sõber ja keeras esimesel katsel, kõlas "plaks" ja keik uksed kinni. Õnnek kõõlusin ma sealsamas kõrval ja panin tähele, et tema hoogsal võtme sissepanemisel läks see millimeetri jagu sügavamale. Pesin õliga sneprid läbi ja nüüd saab uksed kenasti lukku.
Teine ehmatus oli airbägi tuli. Ei ta algul põlenud, ei põlenud paljud valgustused armatuuris. Võtsin siis ükshaaval pirnid läbi ja vahetasin vajalikud välja. Panin tähele, et ka õhupadja tule pirn oli must. See ei saa ju nii olla, kuna ei tohi pidevalt põleda. Kontrollimisel selgus, et mu kahtlused said kinnitust. Asjad kulgesid oma rada ja leidsin ühe plastikust hoidiku. Ei teadnud mina, kuhu see käib.
Googel abistas. Käib istme all ja toetab istme juhtmeid. Seal aga selgus, et üks juhe (ohurihma pinguti pauk) oli huvitaval kombel jäänud ilma pistikuta, otsad olid kenasti kokku tinutatud ja kahanevaga kaetud. Mingil hetkel tuli idee vaadata juhtme polaarsust. No värvid olid kunde istmega erinevat pidi. Vahepeal jäi asi katki, kuna pidin käima Riias. Teepeal aga mõlgutasin mõtteid. Koju tulles lõikasin juhtmed läbi ja vahetasin polaarsuse ära. Ja voilaa, turvapadja tuli kustus ära.
Praegu on mul üleval kaks küsimust. Mis kontrolllamp on temperatuuri näidiku allosas (kollane)? Ülekuumenemise oma on üleval, punane.
Teine küsimus on kaitsmete ja releede kohta. Mis kaitsmend on pildil ringi sees? Ka ringiga tähistaud releede kohta pole manuaalis sõnakestki. Nagu näha, on tegu kapotialuse kaitsmeplokiga.
Eks küsimusi ja pajatusi tuleb veel, kõike korraga es jõua.
No jutualusest ka üks pilt.