Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.

kui ta peale välja suremist kohe käima läheb,siis ei saa suurem viga olla. juhe sappa ja masinaga sõitma
Vasta

(29-10-2019, 10:42 AM)motamees Kirjutas:  Ma vahetasin ära klapi, mis survet reguleerib. Oleks ka vahetanud anduri (mis on latil), aga sinna ligipääs oli liiga halb ja ei näinud kontrollorgani vahetuse mõtet.

Ometi võib just valetav andur käskida autol rõhku vähendada ja selle tõttu ka maha sureb.

Ilma arvutita oled Siil Udus...
Vasta

Aga Siil nägi udus igasugu huvitavaid asju...
Jõudsin niikaugele, et tõin Berlingo tõstukile. Huvitav oli see, et 20km sai sõita ainult kolme restardiga. Kodus tõstukil kuulasin stetoskoobiga paagi pumba häält. Neli väljasuremist ei jätnud mulle enam muljet, et paagi pump oleks õhtal.
Täna panime arvuti jälle taha. Huvitav oli see, et mootori tuli oli "hirmuga" ära kustunud ja arvuti ei näitand suurt midagi. Käivitasime tüki aega, aga mootor välja ei surnud. Vahetasin igaks petteks ära paagipumba relee ja läksin proovisõidule...
Sõitsis kenasti 10km ja siis äkki lõi tule põlema ja mootor seiskus. Kolme restardiga koju tagasi ja arvuti taha. Info üle peab mõtisklema...

       

Mõned tegevused on edaspidiseks plaanitud.
Vasta

Kuidagi väga erinevad vead, kas need andurid jooksevad kõik kokku ühte kaablikimpu või pistikusse?
Ehk on hiir närinud kaableid sealt kust nad salongi sisenevad?
Vasta

Ei tea kas aitab aga kas aju pistikud on kuivad ja puhtad? Bensiini mootoriga berlingodel hakkab lekkima roolivõimu surveandur ja õli ronib aju pistikusse. On olnud küll teise margiga, millel hakkas jahutusvedeliku temp andur lekkima pistikusse, mis edasi ronis ajuni ja hakkas samuti väljasurema teatud liigutustega.
Vasta

Tuleb millegipärast meelde see, kuidas erinevate veidrate probleemide nagu mitte käivitumise ja armatuurlaua elluärkamine kui võti lukust väljas ning välja lülitumine esimeses astmes... Põhjuseks oli nagu esinduse tehnik hoobilt arvas - käigukasti pealse massijuhtme jätku omavaheline oksüdeerumine. Tõsi, see polnud Berlingo aga kõik mis toimus oli nagu ulmefilmis ja kohati ebareaalne aga noh... Prantslaste elekter ongi hingega tehtud.
Vasta

Neid lekkivatest anduritest õli kuratteabkuhu sattumisest on olnud läbi aastakümnete. Tuleb meelde üks juhus 80ndate Escortiga, mille käigukastiõli tegi sohvri varbad märjaks. Mureks oli tookord ummistunud kastituulutus.
Täpselt samamoodi võib suvalisest andurist tulevas rüüsis olev juhe suvalist mahla kurat teab kuhu kanda ja mõistata siis....
EDIT: kirjaviga

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Nendest veakoodidest võiks mootori seiskumist põhjustada vaid latirõhu kadumine, kas lahtiste pistikutega (kütuseklapp, õhulugeja, latirõhuandur) jääb mootor tööle? NB, katsetamine omal vastutusel, kõrgsurvepoole avariiklapp saab tõenäoliselt eksperimendi käigus valu...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(02-11-2019, 01:40 AM)Laurts Kirjutas:  ... kas lahtiste pistikutega (kütuseklapp, õhulugeja, latirõhuandur) jääb mootor tööle?...

Ükshaaval proovides, jah.
Vasta

Ega hiljuti mootorit survepesuriga pestud? Võib tekitada ka huvitavat nagu aastaid tagasi saksas üleujutuse ajal uppusid autod.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kahes ahelas on juhtmestiku häda.  Kas need on kontrollitud? MAF  oma on kriitiline.

Kas mootori metallosa ja aku miinusklemmi vahele pistetud krokojuhe mõjutab käitumist?
Vasta

Mootori pesin siis, kui ostsin. Rohkem pole pesnud.
Mootori massi teemat ei uskunud, kuna starteri jaoks jagub ju uhkelt. Igaks juhuks aga panin pirni massiks vahele. Massi puudusel oleks pirn põlema hakanud, mida ta ei teinud. 
Juhtmete vaatlemisel eripärasid ei märganud. Kõik tundub nagu korras olema peale selle, et masin mind näkku n*****. A tema karistamiseks sõidan mõni aeg limusiiniga ringi.
Vasta

Kütuse surveklapi julgen nüüd välistada. Täna võtsin sõitva masina pealt klapi ja panin sinna Berlingo vana klapi. Hiljem pistsin sõitva masina klapi veel Berlingo peale. Sõitev masin sõitis edasi ja Belingo juperdab ikka.
Katsetused/uuringud jätkuvad mõne aja pärast.
Vasta

Sarnane probleem oli Partneriga. Kõrgsurvepump ei saanud piisavalt voolu peale. Mingi maa sõitis ja siis seisis. Jne.
Vasta

(05-11-2019, 10:35 AM)hobiautod Kirjutas:  ... Kõrgsurvepump ei saanud piisavalt voolu peale...

Kas jutt käib kütusevoolust või elektrivoolust? Ilmselt oli sul 1,9 mootor ja seiskamise klapp ei saanud voolu?
Saatsin täna aju kirurgi kätte. Mitte enda oma, vaid auto oma. Äkki on mõni külmjoode kuskil.
Vasta

(05-11-2019, 11:55 AM)motamees Kirjutas:  
(05-11-2019, 10:35 AM)hobiautod Kirjutas:  ... Kõrgsurvepump ei saanud piisavalt voolu peale...

Kas jutt käib kütusevoolust või elektrivoolust? Ilmselt oli sul 1,9 mootor ja seiskamise klapp ei saanud voolu?
Saatsin täna aju kirurgi kätte. Mitte enda oma, vaid auto oma. Äkki on mõni külmjoode kuskil.

 Sarnane viga saab siin ka olla, ainult et antud auto puhul siis ei saa näiteks aju voolu korralikult.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

1.9 jah. Ikka elektrivoolu.
Viga oli laadimises nii naljakas kui see ka ei tundu.
Vasta

Tsitaat:Saatsin täna aju kirurgi kätte. Mitte enda oma, vaid auto oma. Äkki on mõni külmjoode kuskil.
Ei usu, et viga selles. Pigem ikka kas kõrgsurvepump kulunud või pihustid kulunud või siis etteande pump jukerdab.  


Tsitaat:Engine problems and advice:
My 2.0 or 2.2 HDI cuts out under full load, what is wrong with it?
There are several fault conditions at which the ECU is programmed to shut down the engine. The most common cause of this is due to the fuel pressure demand not being met: If the fuel pressure measured is more than 250 Bar below the requested set point, the ECU will shut down and store a fault code (P0230).
This can happen when the fuel pump is worn out (usually on high mileage cars) or the injectors are leaking fuel through. Other conditions at which the engine will be shut down for 10 seconds are when the fuel pressure regulator duty cycle reaches 97% or if the fuel pressure drops at a rate of higher than 1000 bar per second. This causes a shut down as the ECU will think there is a fuel leak.
99% of the time this problem can be fixed for free by removing the fuel pressure regulator from the right side of the fuel pump and giving it a clean. (Be careful to avoid damaging the O-rings with your cleaning fluid. Also the two Torx screws holding in the fuel pressure regulator are made of a very soft metal. Be sure to get your tool square on before attempting to loosen.)
Another common problem on the HDI is the low pressure lift pump. This can become blocked up or worn and fail to supply enough fuel to the high pressure pump. If you're having problems, get in touch and we will advise on the best course of action.
Mul sama mootoriga berlingo ja selline viga, et sooja ilmaga käivitub hästi, kuid niipea, kui õhutemperatuur läheneb nullile, siis vajab  pikka ketramist, et käima saada. Ilmselt siis pihusti(d) lekivad või pump kulunud. Mõtlesin, et nüüd on jälle õige aeg Xado test ära teha ja vaadata, kas annab kõrgsurvepumbale ja pihustitele vähe vunki juurde.
Vasta

Viimasel postitajal soovitan kontrollida klapivahed üle esimesena
Vasta

Tsitaat:Viimasel postitajal soovitan kontrollida klapivahed üle esimesena
 HDI on hüdrotõukuritega. Klapivahesid sai reguleerida vanal heal 1.9 td-l.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne