Postitused: 67
Teemad: 1
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Nii vähe kui mina olen (isehakanud) esindustes käinud, siis mitte kunagi ei ole pidanud defekteerimise eest üle 3h maksma. Korraliku esinduse eelis ongi see, et kui mõistus otsas on, siis laoriiulilt saab juppe võtta ja vigu välistada kuni lõpuks on viga käes- kui neil selleks terve päev kulub, siis see on nende sport.
Postitused: 1,376
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(16-11-2019, 11:17 AM)saarlane87 Kirjutas: Nii vähe kui mina olen (isehakanud) esindustes käinud, siis mitte kunagi ei ole pidanud defekteerimise eest üle 3h maksma. Korraliku esinduse eelis ongi see, et kui mõistus otsas on, siis laoriiulilt saab juppe võtta ja vigu välistada kuni lõpuks on viga käes- kui neil selleks terve päev kulub, siis see on nende sport.
Ju siis Motamees on sellise "spordiga" ise kokku puutunud, kus hoolimata eeltööst esinesid mingid asjaolud mistõttu töö oli oodatust keerukam. Ning lubatud hind oli väga säästu pakkumine ja loodetud kasust jäi vaid töörõõm ning õppetund.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Kas Berlingodel on olemas ka sellist reguleeritava intervalliga kojameeste releed, et lükkad kojameeste kangi korraks intervalli peale ja siis tagasi nullasendisse ning ootad milline tundub olema paras intervall ja siis lükkad intervalli asendisse tagasi ja hakkabki selle "selgeks õpetatud" intervalliga tööle? Mingil sarnasel kaubikul olen kogenud sellist asja, aga võibolla ka ei olnud Berlingo.
Postitused: 2,267
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
64
17-11-2019, 01:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2019, 01:23 AM ja muutjaks oli
Janka.)
Olen sõitnud belingoga, millel kiirustundlikud kojamehed. Iseõppivatest ei tea midagi.
Ja just tollel tekkis säherdune viga, et mootori tuli säras armatuuris, jõudu polnud ja käivitus ainult paela otsas vedades. Lõpuks, läbi mitmete telefonikõnede kodumaile, raalisid eestimaised mehepojad välja, et etteandepump töötab kuis parajasti tuju on. Prantslaste endi teenindus sellest veast jagu ei saanudki.
Postitused: 1,808
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(16-11-2019, 13:44 PM)raulp Kirjutas: Omale kavatsen sellise asja osta, kui käivitusviga süveneda kavatseb.
https://www.vidaxl.ee/e/8718475826804/di...cles_Parts
Kas selleks on vaja pihustid maha võtta? CR näit. tuvastatakse pihusti lekked tagasivoolu koguseid uurides, kuidas sellel pajal see võimalik oleks ei oska öelda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(15-11-2019, 16:40 PM)motamees Kirjutas: ...Sedakord vahetan surveanduri ära. Vaatame, mis saama.
Midagi ei saama. Keik sama.
Soenedes viga süveneb. Võtsin hommikul auto ja 20km peal tegin 2 restarti. Tagasi tulles 30km peal tegin 7 restarti. Umbes nii ka ennem olnud.
Postitused: 536
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
kas kohapeal tiksudes sureb ka välja.jäta paariks tunniks käima ja vaata mis teeb
Postitused: 155
Teemad: 7
Liitus: Feb 2010
Maine:
2
Mota, sul oli vist sama mootoriga masin varuks. Võta sealt andureid ja hakka katsetama. Kõigepealt prooviks väntvõlli andurit.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(18-11-2019, 17:39 PM)sturmbannführer Kirjutas: kas kohapeal tiksudes sureb ka välja.jäta paariks tunniks käima ja vaata mis teeb
Kui "aeg käes", siis sureb ka kohapeal välja.
(18-11-2019, 18:09 PM)raulp Kirjutas: ... Võta sealt andureid ja hakka katsetama...
Nii teengi. Ma ei tea, miks mõni arvab, et juppe ostes ennast vaeseks maksan.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ma proovisin otsida ja ei leidnud siit teemast viidet immole.
mainiks siis, et ühel minu vankril remonditi ligi kolmekümne tuhande eest kõrgsurve pumpa ja igasugu muud peenemat mudru ka.
lõpuks sai abi kui immo juhitav ja kopikaid maksev kütteklapp ää vahetati.
sümptomid olid kahtlaselt samasugused.
Postitused: 774
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
aju õmber visata? kui immoga võti, siis teise auto võtmest immo klots ringi tõsta. Sellega saab välistada ajukahjustuse. Neid ajusid ikka surnud küll eri masinatel. Mingitel oopelitel olid transid, mis seal ükshaaval surid, mõni pooles vinnas mõni täitsa surnud.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(18-11-2019, 18:09 PM)raulp Kirjutas: ... Kõigepealt prooviks väntvõlli andurit.
Visatud, muutusi pole. Minnes neli ja tulles kuus restarti. Lisaks üks tühikäigul seiskumine.
(18-11-2019, 18:38 PM)diesel Kirjutas: ma proovisin otsida ja ei leidnud siit teemast viidet immole...
Immot pole kahtlustatud. Sümptomid pole päris need. Immo jama korral peaks immo tuli põlema hakkama, mitte mootori.
(18-11-2019, 20:31 PM)taavi Kirjutas: aju õmber visata? ...
Aju ümberviskamiseks peab aju ümber häälestama. Niisma teise aju ei nakku.
Renaultil näiteks pole üldse võimalik teist aju külge pookida. Peab uue ostma, mis alles pookimiseks avatud.
Postitused: 1,376
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
18-11-2019, 21:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2019, 21:38 PM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
Vana malli 1,9 turbodiislist ei ole huvitatud? Kui käima saad siis ei jää lambist seisma vähemalt. + kauba peale tagavara käigukast koodid jne.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 155
Teemad: 7
Liitus: Feb 2010
Maine:
2
Siis pole muud, kui katsuda kuidagi katsetada paagisisest pumpa. Kuna selle vahetus on omajagu tööd, siis äkki kuidagi saad jälle doonormasinat ära kasutada.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(18-11-2019, 21:37 PM)Tegelane5 Kirjutas: Vana malli 1,9 turbodiislist ei ole huvitatud?...
Tänan, ei.
(18-11-2019, 22:01 PM)raulp Kirjutas: Siis pole muud, kui katsuda kuidagi katsetada paagisisest pumpa...
Eks ma jõuan lõpuks pumbani ka. Oleks juba ammu teinud, aga panin just paagi täis ja praegu pole võimalik sellega tegeleda. Enne proovin veel mõnda pisiasja. Pisiasju saan teha.