30-11-2019, 09:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2019, 09:33 AM ja muutjaks oli ivoalaska.)
Sellele süüte välja keeramise trikile on lihtne seletus. Nimelt sureb ilmselt pill välja, kuna mingi parameeter ületab kriitilise piiri või mingi info läheb kaduma auto juhtploki jaoks ( vahet pole, kas mõne vigase komponendi, kehva ühenduse tõttu juhtmestikus jne ) ja süsteemi kaitseks suretatakse masin välja. Nüüd süüte välja keeramisel ja uuesti sissekeeramisel teostab juhtploki omadiagnoosis süsteemide kontrolli ja kuna enam seda kriitilist piiri ei eksisteeri, siis laseb autol käivituda. See omadiagnoos, koos kõikide sõlmede kontrolliga toimub iga kord, kui te autol süüte sisse keerate.
Ma pumpa isiklikult ei kahtlustaks, sest vigane pump ja ka pihustid annavad kõige rohkem tunda just siis, kui anda neile koormust ehk maakeeli näiteks vajutada lapats põhja ( see pole muidugi universaalne tõde ). Ühtlase sõiduga lambist välja suremine sellele justkui ei viita. Muidugi võib ju proovida järgmine kord autot piinata ja jälgida kas joonistub välja mõni muster.
Ma pumpa isiklikult ei kahtlustaks, sest vigane pump ja ka pihustid annavad kõige rohkem tunda just siis, kui anda neile koormust ehk maakeeli näiteks vajutada lapats põhja ( see pole muidugi universaalne tõde ). Ühtlase sõiduga lambist välja suremine sellele justkui ei viita. Muidugi võib ju proovida järgmine kord autot piinata ja jälgida kas joonistub välja mõni muster.