El. tõuksi projekt
#21

(27-08-2018, 11:39 AM)Virko Kirjutas:  ... Seega esimene emotsioonist pähe karanud/tulnud on reeglina vististi õige.

Joonise peal on esikahvli ettesõidunurk kenasti õige, aga tegelikus elus ... võib juhitavusega probleeme tulla.

A igati tore projekt. Muudab tänavapildi hästi huvitavaks. Taolisi eriprojekte võiks rohkem olla, millele järele vaadata. Muidu sõidavad ainult leksused ja pentlid, mille pärast väga kaela vaevama ei hakka.
Vasta
#22

https://silodrome.com/wp-content/uploads...ubb-3.jpeg

Heh....
Lenks tundub olevat kere sisse peidetud. Sõnatu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#23

Koht kuhu jalg toetub, peaks olema selline liivapaber, kust märjaga jalg maha ei libise. Igasugu metallid ja ja muud libedad pinnad võivad märjaga tõuksi omaniku enda kodarad ohtu seada.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#24

(27-08-2018, 22:50 PM)motamees Kirjutas:  
(27-08-2018, 11:39 AM)Virko Kirjutas:  ... Seega esimene emotsioonist pähe karanud/tulnud on reeglina vististi õige.

Joonise peal on esikahvli ettesõidunurk kenasti õige, aga tegelikus elus ... võib juhitavusega probleeme tulla.

A igati tore projekt. Muudab tänavapildi hästi huvitavaks. Taolisi eriprojekte võiks rohkem olla, millele järele vaadata. Muidu sõidavad ainult leksused ja pentlid, mille pärast väga kaela vaevama ei hakka.

No ilma mootorita olen proovinud sõita, keerab ilusti. Isegi mu 12 aastane plika sai sõidetud. Hetkel ma mõtlen mis valemiga kaotada pleki kõmin porikoobastelt. Ilmselt katan sisepinnad pihustatava MS polümeeriga. Helide summutamiseks mõeldud pinnakate on jube raske. Tarime ise seda maale seega tean Smile. MS i nake on metalliga hea ja kummi sarnane kate peaks ka müra maha võtma. Mis puutub tuledesse siis ostsin küll 2 kroomitud LED tuld, see aga ei välista ideed et toksin vasest neile uued kestad. Vask igati meeldiv materjal liivakotil kumeraks koksida. Paar taldrikud endale grillimiseks mõeldud majakesse olent teinud ja oli lihtsam kui eeldasin. 
Vasta
#25

(27-08-2018, 23:20 PM)Virko Kirjutas:  MS i nake on metalliga hea ja kummi sarnane kate peaks ka müra maha võtma... 

Ma ei tea, mis see MS on, äkki on mms varjatud reklaam. Igastahes ei tundu olema see ehitusvaht. Mul aga tuli just ehitusvaht kohe silme ette, kui mürasummutusest rääkisid. Kerge ja moodustab "sändvitsi", mis viib kõminat alla.
Vasta
#26

(27-08-2018, 23:33 PM)motamees Kirjutas:  
(27-08-2018, 23:20 PM)Virko Kirjutas:  MS i nake on metalliga hea ja kummi sarnane kate peaks ka müra maha võtma... 

Ma ei tea, mis see MS on, äkki on mms varjatud reklaam. Igastahes ei tundu olema see ehitusvaht. Mul aga tuli just ehitusvaht kohe silme ette, kui mürasummutusest rääkisid. Kerge ja moodustab "sändvitsi", mis viib kõminat alla.

Ehitusvaht imeb vett ja lõpuks on raskem kui pigimatt.
Vasta
#27

(27-08-2018, 23:33 PM)motamees Kirjutas:  
(27-08-2018, 23:20 PM)Virko Kirjutas:  MS i nake on metalliga hea ja kummi sarnane kate peaks ka müra maha võtma... 

Ma ei tea, mis see MS on, äkki on mms varjatud reklaam. Igastahes ei tundu olema see ehitusvaht. Mul aga tuli just ehitusvaht kohe silme ette, kui mürasummutusest rääkisid. Kerge ja moodustab "sändvitsi", mis viib kõminat alla.

Nu kuna ma tarnin furgoonide tootjatele materjale siis olen selle teemaga enam kui kursis Wink
MS pole mikit muud kui kõnepruugis liim-hermeetik. Neid liigub turul polüuretaani, Modified Silan polüoksüpropüleeni või siis hübriidina mis on omakorda polüuretaani ja MS segu. MS eelised on lihtsalt 0 % kahanemine, hea nake ning hea UV kindlus. Viimane omadus pole mulle oluline hetkel.
 MMS inimesed lähevad kahjuks minu arusaamadest mööda, nii nagu ka lapiku maa mehed.
Vasta
#28

(28-08-2018, 08:39 AM)klemm Kirjutas:  
(27-08-2018, 23:33 PM)motamees Kirjutas:  
(27-08-2018, 23:20 PM)Virko Kirjutas:  MS i nake on metalliga hea ja kummi sarnane kate peaks ka müra maha võtma... 

Ma ei tea, mis see MS on, äkki on mms varjatud reklaam. Igastahes ei tundu olema see ehitusvaht. Mul aga tuli just ehitusvaht kohe silme ette, kui mürasummutusest rääkisid. Kerge ja moodustab "sändvitsi", mis viib kõminat alla.

Ehitusvaht imeb vett ja lõpuks on raskem kui pigimatt.
Ehituses kasutatakse elementide tootmisel reeglina vahu süstimise mitte liimimise tehnoloogiat. Ja süstitakse polüuretaani. See saadanas aga tõesti imeb vett kui kurat. Polüstüreen, mida liimitakse aga ei ima. Selline 8-9 m furgoon millel seinas polüuretaan ning meeldiv leke katuses, võib paari aastaga olla kenasti 300- 400 kg raskem.
Vasta
#29

(27-08-2018, 23:20 PM)Virko Kirjutas:  
(27-08-2018, 11:39 AM)Virko Kirjutas:  mis valemiga kaotada pleki kõmin porikoobastelt

Selle vastu aitab kõige lihtsamalt igivana ventilatsioonitorude vaigistamise tehnoloogia - kergelt rist sisse valtsida. Ükskõik milline pinnakate peab summutamiseks ikkagi suht paks olema, see aga lisab kaalu. Kaal on aga elektrisõidukite suurim mure alati.
Külgkorvil katsetasin, töötab Smile
Ei mingit kuminat.

   

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#30

Mulle pakuks huvi, et mis mootorit sa kasutasid kiiruga vaadates ei jäänud kohe silma. Endalgi suur hulk 18650 akusid kõrvale pandud, võiks ju miskit neist meisterdada.
Vasta
#31

(28-08-2018, 13:05 PM)omaenergia Kirjutas:  Mulle pakuks huvi, et mis mootorit sa kasutasid kiiruga vaadates ei jäänud kohe silma. Endalgi suur hulk 18650 akusid kõrvale pandud, võiks ju miskit neist meisterdada.

Käiku läks rummusisene mootor. Mis siis minul kasutatava toitepingega (36V) peaks andma 250W abimehe sõitmisel. Aku lasin koostada Akukeskus OÜ l. Kas sai halb või hea ei tea enne öelda kui tõuks liigub elektri abil. Hetkel lihtsalt pole aega edasi nokkida.
Vasta
#32

teed need kavandatud ristid sikega ja on kaks ühes lahendus.
väljanägemine ja vaikus.
Vasta
#33

(28-08-2018, 21:22 PM)diesel Kirjutas:  teed need kavandatud ristid sikega ja on kaks ühes lahendus.
väljanägemine ja vaikus.

Jõudsid ette. Just sedasama tahtsin soovitada. Kui sikemasinat ei ole, siis saab ka liivahunnikus nüri meisliga asjast asja.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#34

Nonii, eile siis sai elekter ka ühendatud ja voilaa - tõuks ärkas ellu Smile. Esimese emotsiooni põhjal julgen väita et 250 W on sellisele liikurile isegi vaata et liiast. Kole kiireks kisub sõit Smile, ma ei kujuta ette miks peaks panema rattale 750 W või üle 1 kW. Aga see ilmselt maitse küsimus Smile
Puudusena peab märkima pidurit. See kummitüki vastu rehvi surumine kannaga pole ikka see mis pea 100 kg mehe koos rauast tõuksi raskusega seisma paneb, pidurdab ta küll kuid kole pikka maad selleks vaja ja kui seisma jääb siis on selline hais nagu keegi põletaks vanu rehve. Ilmselt tuleb kogu pidurimajandus ringi mõelda. Lülituse tahaks jätta kannaga kuid ratta külge peaks paigaldama ilmselt ketaspiduri.
Muus osas käitub tõuks igati kenasti. Poritiibade alla serva needin ilmselt (sisse poole) pisikesed alumiiniumist vinklid, needid teevad minu nägemuse järgi välimust lahedamaks ja ka tiiva alumist serva jäigemaks.
Vasta
#35

Kas see mootor elektrilist pidurdust ei võimalda ehitada - lülitatakse ümber generaatoriks + vastav reostaat ahelasse?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#36

(29-08-2018, 09:17 AM)Walter Kirjutas:  Kas see mootor elektrilist pidurdust ei võimalda ehitada - lülitatakse ümber generaatoriks + vastav reostaat ahelasse?

Tasub sedapidi mõelda küll. Elektripidur on kaunikesti krehvtine asi. Pealegi ei kulu kasutamisel.
Vasta
#37

(29-08-2018, 09:39 AM)v6sa Kirjutas:  
(29-08-2018, 09:17 AM)Walter Kirjutas:  Kas see mootor elektrilist pidurdust ei võimalda ehitada - lülitatakse ümber generaatoriks + vastav reostaat ahelasse?

Tasub sedapidi mõelda küll. Elektripidur on kaunikesti krehvtine asi. Pealegi ei kulu kasutamisel.
Idee on enam kui meeldiv aga minu pisike pea seda teostada ei oska kahjuks.
Vasta
#38

(29-08-2018, 10:08 AM)Virko Kirjutas:  Idee on enam kui meeldiv aga minu pisike pea seda teostada ei oska kahjuks.
http://www.yourelectrichome.com/2012/08/...otors.html
praktilisi skeeme on netis palju, kindlasti pakub keegi ka bolt on lahendusi.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#39

(29-08-2018, 11:36 AM)Walter Kirjutas:  
(29-08-2018, 10:08 AM)Virko Kirjutas:  Idee on enam kui meeldiv aga minu pisike pea seda teostada ei oska kahjuks.
http://www.yourelectrichome.com/2012/08/...otors.html
praktilisi skeeme on netis palju, kindlasti pakub keegi ka bolt on lahendusi.

No sellel mootoril on veel ka kiiruse andur jms mudru sees, kokku läheb sinna 5 juhet. Ma ei oska öelda kuidas käitub kontroller kui ma + ja - reostaate vahele suskan. Millegipärast ma arvan et ise seda tegema ei hakka. Esmalt uurin kas analoogsele mootorile on midagi sellist paigaldatud/võimalik paigaldada.
Vasta
#40

Sul on järelikult ilma harjadeta mootor. Kõige mõistlikum oleks sel juhul kasutada kontrollerit, mis toetab regeneratiivset pidurdamist. Saab ka reostaatidega, aga neid peaks siis 3 tk olema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne