29-08-2018, 09:10 AM
Nonii, eile siis sai elekter ka ühendatud ja voilaa - tõuks ärkas ellu . Esimese emotsiooni põhjal julgen väita et 250 W on sellisele liikurile isegi vaata et liiast. Kole kiireks kisub sõit , ma ei kujuta ette miks peaks panema rattale 750 W või üle 1 kW. Aga see ilmselt maitse küsimus
Puudusena peab märkima pidurit. See kummitüki vastu rehvi surumine kannaga pole ikka see mis pea 100 kg mehe koos rauast tõuksi raskusega seisma paneb, pidurdab ta küll kuid kole pikka maad selleks vaja ja kui seisma jääb siis on selline hais nagu keegi põletaks vanu rehve. Ilmselt tuleb kogu pidurimajandus ringi mõelda. Lülituse tahaks jätta kannaga kuid ratta külge peaks paigaldama ilmselt ketaspiduri.
Muus osas käitub tõuks igati kenasti. Poritiibade alla serva needin ilmselt (sisse poole) pisikesed alumiiniumist vinklid, needid teevad minu nägemuse järgi välimust lahedamaks ja ka tiiva alumist serva jäigemaks.
Puudusena peab märkima pidurit. See kummitüki vastu rehvi surumine kannaga pole ikka see mis pea 100 kg mehe koos rauast tõuksi raskusega seisma paneb, pidurdab ta küll kuid kole pikka maad selleks vaja ja kui seisma jääb siis on selline hais nagu keegi põletaks vanu rehve. Ilmselt tuleb kogu pidurimajandus ringi mõelda. Lülituse tahaks jätta kannaga kuid ratta külge peaks paigaldama ilmselt ketaspiduri.
Muus osas käitub tõuks igati kenasti. Poritiibade alla serva needin ilmselt (sisse poole) pisikesed alumiiniumist vinklid, needid teevad minu nägemuse järgi välimust lahedamaks ja ka tiiva alumist serva jäigemaks.