Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Lappasin vanad teemad läbi, kus on rooste eemaldamisest juttu olnud, aga kuna aeg on vahepeal kõvasti edasi läinud siis uuendaks teemat.
Kuidas käituda pindadega kuhu roostele terasharjaga ligi ei pääse või kui siis ainult osaliselt. Liivapritsi olen välistanud kuna Nissani plekk on juba sündides nii õhuke, et selle lainesse ajamise riski ei võtaks. Kere üldine seis on tegelikult väga hea, aga paar probleemset kohta siiski on. Nähtavale jäävatest pindadest lanzeronid umbes 1/5 ulatuses ja poolraam.
Ise olen plaaninud:
1. terasharjaga puhtaks nii palju kui vähegi saab,
2. siis roostemuundur Florin RS ;
https://puhastusained.eu/e-pood/roostemu...florin-rs/
aga kuidas edasi ? Kas roostemuunduri peale võib panna epokrunti või panna hoopis kahekomponentne happekrunt ?
Või on vanadel kaladel mingi kolmas moodus olukorra lahendamiseks ?
Allpool pilt kojameeste alusest veerennist, kuhu on päris lootusetu sisse pugeda, aga see ka kõige hullem koht. Auku kusagil sees ei ole, ilus ühtlane roostes pind
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(26-08-2018, 09:02 AM)stihl Kirjutas: Hapekas käib ikka otse puhtale metallile, kui muundur vahel, siis pole temast mingit tolku.
Ja tänapäevased epokrundid sisaldavad juba ise kõiki vajalikke aineid.
Ja eks nii käibki, et enam vähem lajtine rooste maha kraapida, kui just kogu seda kremplit lahti ei viitsi lõigata.
Pärast peab lihtsalt 100% veenduma, et vee äravooluavad ikka töötavad, seal on varem bassein tekkinud ja sellepärast ka rooste.
Kas mingit vanakoolimat muundurit pole enam saada? See on kuidagi jube hüper-super vegan ja kui sisse kogemata juua, siis vast inimeselegi kahjutu... (taimeekstrakt???)
.
Sain ma nüüd õigesti aru: roostest puhtaks nii palju kui saab, siis roostemuundur ja siis epokrunt ?
Millist muundurit kasutada? sisse ei joo ja peale ei hammusta
nii et võib see kangemat sorti olla vabalt..
Hetkel paistab, et värvida saab alles detsembris, kas ainult epokrundi all võib (garaazis) nii pikalt värvi oodata?
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,808
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Kui on oht liivapritsiga plekile haiget teha siis võib proovida ka soodapritsi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 378
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Kui epot palju panna siis pärast ei karesta seda enam. Epot on mõistlik kasutada kas :õhukese kihina (eeldab peale korralikku kuivamist karestamist), või kanda peale 1-2 h ootamist pinnavärv ehk märg märjale tehnika.
Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Mis nimelist roostemuundurit "vanad kalad" kasutavad ?
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 117
Teemad: 0
Liitus: May 2009
Maine:
2
* Ei kipu ära kuivama. Või õigemini öeldes võtab kuivamine üüratu aja. *
EPO ei kuivagi, vaid polümeriseerub. Kõvendit tuleb õigesti panna ja töötemperatuur - toatemperatuur või kõrgem. Karestamine ei ole probleem.
Postitused: 1,395
Teemad: 19
Liitus: Apr 2007
Maine:
46
EPO ga jah peab õigesti ümber käima. Siis on ta väga hea abiline kuna sisaldab endas ka roostetamise vastaseid aineid. Aga kui kõvendiga eksid(eriti vähemuse poole) saab jah nalja. Eriti kui oled peale tuisanud väga paksu kihi seda. Eks erinevatel tootjatel on ka tiba erinev see asi. Nagu eelpoolgi mainiti siis temperatuur peaks olema 20+
Kui teha nii nagu peab/vaja,siis pole midagi hullu karestamisel.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
29-08-2018, 22:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2018, 22:07 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
Plaanisin kasutada epo krundina sellist toodet:
http://www.xn--autovrvid-z2a.ee/brunox-r...l)&kat=124
siin pole ise midagi doseerida.
Kusjuures jutu järgi justkui ei peakski roostemuundurit enne kasutama.
Oskab keegi seda kiita - laita ?
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,458
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(29-08-2018, 22:33 PM)zazik Kirjutas: (29-08-2018, 22:06 PM)spitfire Kirjutas: Plaanisin kasutada epo krundina sellist toodet:
http://www.xn--autovrvid-z2a.ee/brunox-r...l)&kat=124
siin pole ise midagi doseerida.
Kusjuures jutu järgi justkui ei peakski roostemuundurit enne kasutama.
Oskab keegi seda kiita - laita ?
Mulle tuttav maaler väga kiitis seda, kasutasin ka isuzu põhja all. Lahtine rooste maha ja brunox otsa. Väljaspool läks muidugi veel mastiks kõige peale. Tundub, et sinna ta pole päris õige või sai teda vähe, igatahes paaris kohas on kerge roostekuma nagu näha alt.
Salongis seespool aga toimib hästi. Vahepeal olid põrandavaibad päris märjad, aga plekile pole jälgegi tekkinud, täpselt sama pilt nagu talvel oli. Nii et otsese soola ja sodi eest kaitstud piirkondadesse julgen soovitada.
Vaatasin mida teised foorumid selle toote kohta on kirjutanud. Sama toode on nii spray pudelis kui ka pintsliga toimetamiseks. Seal soovitati just seda pintsliga varianti, ilmselt pintsliga saab lihtsalt paksema kihi. Kuigi seda reklaamitakse kui epo krunti , tundub mulle tema käitumine pigem roostemuunduri laadne. Kui midagi paremat ei leia, siis raskesti ligi pääsetavad kohad nagu uste sisemus (mis näeb välja sama rebane seest kui ülemisel pildil) katan ilmselt selle Epoxy Brunoxiga.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,395
Teemad: 19
Liitus: Apr 2007
Maine:
46
See on ühe komponentne EPO. Omadustelt (peal püsivus ja kaitsevõime) nõrgem kui 2 komponentne nagu nendega ikka. Samas kindlasti parem kui mitte midagi. Korralikult mitu kinti peale ja toimib. Me kasutame ka 1K EPO-t näiteks väiksemate läbilihvi kohtade peal,et mitte otse metallile materjale kanda.
Kui omale teed,siis katsu ikka võimalikult puhtaks saada alt. Ja roostemuunduriga soovitaks ikka üle pintseldada korra. Pärast lahustiga puhtaks ja krunt peale.
Näide elust ka: Ehituse käigus lasin enamus konstruktsioonist mis nii öelda kas maa sisse või kohe betooni peale jäi üle
2K EPO-ga. Mingi hetk sai muudatusi tehtud ning laiskusest teised osad lastud üle 1K EPO-ga. Mõlemast nelikanttorust sai mingid üleliigsed otsad ära lõigatud ja õue jalust ära visatud. Oli vast eelmise aasta septemberi lõpp. Nüüd juulis viisin vanarauda sodi ära ja jäid need krunditud jupid silma. 1K EPO-ga jupil oli näha,et mõnest kohast juba kisub pruunikaks. 2K EPO-ga veel midagi näha polnud. Jupid vedelesid siis kogu sügise vihmade käes ja talvel lume all ning kevadel sulasid vaikselt välja
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 695
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
14
Tervist.
Mille poolest see va ortofosforhape mittesoovitav on , mingi keskkonnamõju , või kehv resultaat tulemuseks ?
Postitused: 442
Teemad: 27
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Oot, kas keski siin väitis, et fosforhape on saatanast?
Postitused: 695
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
14
Ei või väita , jutus oli _ ei sisalda fosforhapet ... .
Keemiatööstus areneb , keemikud leiutavad loodusele leebemaid kemikaale , kuidas nende tõhusus on ? Motamehe läbiviidud roostetõrjevahendite testi praeguse aja mikstuuridega pole keegi korranud , ilmselt .