PP24 relee
#1

Tervist seltsimehed.
Mure selline,et mossel 403 lõpetas laadimis relee koostöö generaatoriga.Panin PP102 asemel peale PP24 aga laeb ainult kõrgetel pööretel.
Kas on võimalik relees midagi muuta,et hakkaks juba tühikäigul laadima?
Vasta
#2

(09-09-2019, 23:44 PM)steffuk Kirjutas:  Tervist seltsimehed.
Mure selline,et mossel 403 lõpetas laadimis relee koostöö generaatoriga.Panin PP102 asemel peale PP24 aga laeb ainult kõrgetel pööretel.
Kas on võimalik relees midagi muuta,et hakkaks juba tühikäigul laadima?

Vedru pingust reguleerida. Seal sees 3 releed vist Ei mäleta enam, millise pingust tuli reguda, aga proovi näpuga õrnalt vajutada , siis on näha ampermeetrilt. ( relee, mille kontaktid tõmmatakse magnetjõuga lahti) Ps. Kas ampermeeter ja tema mutrid juhtmete kinnitused on korras? Ei ole kõrbenud? Relee kontaktid puhastada, Mitte liivapaberiga, sest liivaterad võivad kontaktuide vahele jääda.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

Alalisvoolu generaatorid ei laegi tühikäigul. Nad on niimoodi loodud. Või teisisõnu saaks rihmaratase suhte muutmisega laadima küll, kuid siis lendaks suurtel pööretel rootor puruks või/ja kollektor kuluks palju kiiremini. Oleneb olukorrast. Moskvitsi peal olev peaks laadima hakkama ca. 1100 mootori pöördest, nii umbes, kirvega mõõdetult. Just laadimiskünnise ületanult on laadimine muidugi nõrk, aga siiski olemas.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#4

(10-09-2019, 11:38 AM)Wiki432 Kirjutas:  Alalisvoolu generaatorid ei laegi tühikäigul. Nad on niimoodi loodud. Või teisisõnu saaks rihmaratase suhte muutmisega laadima küll, kuid siis lendaks suurtel pööretel rootor puruks või/ja kollektor kuluks palju kiiremini. Oleneb olukorrast. Moskvitsi peal olev peaks laadima hakkama ca. 1100 mootori pöördest, nii umbes, kirvega mõõdetult. Just laadimiskünnise ületanult on laadimine muidugi nõrk, aga siiski olemas.

Minul algab laadimine alles 2500 pöörde juures,mis ongi kummaline.
Vasta
#5

(10-09-2019, 14:31 PM)steffuk Kirjutas:  Minul algab laadimine alles 2500 pöörde juures,mis ongi kummaline.

Jah, nii ei pea olema.
Võis proovida nii - pöörded u. 1600, ühendada juhtmejupiga kokku Я ning Ш klemmid. Laadimine peab tekkima. Kui mitte, peaks viga generaatorist otsima. Abiks tester, sõber vajadusel ja 15cm juhet. Kõik see muidugi eeldab, et juhtmed on terved ja õigesti ühendatud.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#6

Kõrgetel pööretel laeb ilusti.PP24Ampermeeter näitab ühtlast laadimist.
Vana releega PP102 laadimine tuli ja läks,amp.meeter ainult hüples.Lõpuks kadus üldse laadimine.
Homme siis katsetan laadimist keskmistel pööretel. Smile
Vasta
#7

Sain lõpuks õige relee PP102.Laadmine nüüd juba tühikäigul.Võib olla PP24 käib teise alalisvoolu genekaga kokku,millel väiksem rihmaratas!?
Nüüd uus anomaalia bensu pumpadega.Panin uue pumba ja järgmisel päeval jookseb nagu mahlakask SmileSain jälle uue ja kasutamatta ning sellega sama jama.Teine töötas paar tundi.Kas peaksin ise uue membraani tegema?
Vasta
#8

äkki peaks panema sisse bensiini, mitte meie tanklates müüdava bensiinilaadse toote.
Vasta
#9

(26-09-2019, 22:59 PM)honkomees Kirjutas:  äkki peaks panema sisse bensiini, mitte meie tanklates müüdava bensiinilaadse toote.

Biokomponent sööb küll membraane, aga pole küll kuulnud, et ta ühe päevaga need nahka paneks. Kuigi vene kummi kvaliteedi puhul poleks seegi imeks pandav.

Kas pump sai ikka õigesti kokku, ega leke ei või mingist koostamise veast tingitud olla?
Vasta
#10

Peale bio on ses bensiinis miskit muud kanget kraami, mida hakati lisama juba mitu-mitu head aastat tagasi. See pole sealt mitte kuskile kadunud ehk siis teisisõnu - bensiini solgitakse endiselt, kuigi paberid ja sertifikaadid on teoorias korras. Nii et lõpetage vingumine sel bio teemal ja keskenduge sellele "millelegi muule", sest väljastpoolt Eestit ostetud bensiin millegi pärast ei söö kütusesüsteemide detailisid, kuigi bio kogus on 10% ja see väide tugineb isiklikule praktikale.
Vasta
#11

Mõlemad pumbad ostsin uutena.Seisnud loomulikult u.kindlasti 20aastat kellegi garaaziz.Välja nägemine oli tõesti uuema poolne.Tundus et lahti pole käinud.
Vasta
#12

(27-09-2019, 14:33 PM)steffuk Kirjutas:  Mõlemad pumbad ostsin uutena.Seisnud loomulikult u.kindlasti 20aastat kellegi garaaziz.Välja nägemine oli tõesti uuema poolne.Tundus et lahti pole käinud.
403/407/408 kasutamata bensiinipumbad on nüüdseks pigem juba ikka 30-40 aastat riiulil seisnud. Kumm võib ka seismisega vananeda, nii et membraan on oma elastsuse ajaga kaotanud ning nüüd kasutades hakkab pragunema ja bensiini läbi laskma.
Analoogne olukord on vene ajast säilinud kasutamata simmerling tihenditega, mõni on nii plastmassiks läinud, et kasuta või valuvelje tsentreerimisrõngana kui mõõt sobib.
Mina uuriks siinkohal veneautojuppide poest tänapäevast membraanimaterjali, v. näiteks suuremat membraani, millest sobiv välja lõigata.

Ja kokkupannes kindlasti jälgida, et pump saaks kokku kruvitud-pingutatud nii et membraan on tööasendis-hoob alla surutud.
Vasta
#13

Minu teada vanadel klaaskupliga pumpadel oli mitu kihti immutatud vakstu moodi kollast värvi membraanid. Kuummist nagu ei mäleta sellistel.  membraanide koostamisel tule kindlasti mutri alla ka vask, või alumiinium seib tihendiks panna ja kõvasti kinni.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#14

(27-09-2019, 18:06 PM)h2rra Kirjutas:  Minu teada vanadel klaaskupliga pumpadel oli mitu kihti immutatud vakstu moodi kollast värvi membraanid. ...

just, ja mitte ainult klaaskupliga pumpadel. Ausalt öeldes ei teistsuguseid membraane näinudki, st uuemal ajal pole vaja olnud näppida, viimati ikka 1990-ndate keskel ja siis ka sellised 1970-ndate masinad (mosse ja volga mootoritega).
Vasta
#15

Relee teema sujuvalt üle läinud bensiinipumba teemaks. See selleks. Olen ka ise juba mõned aastad hädas bensiinipumba membraaniga. Probleemid algasid, kui vene päritolu  95 tuli asendada meie tanklakettide omaga. Alul 95, eelmise aaasta kevadest 98. Mootor Gaz 24, igapäevases kasutuses ei ole, nn metsaauto. Membraanide tööiga ca 2 kuud. Katsetanud nii nõukaaegset  mitmekihilist, kui ka Akuandis ja Rebellas pakutavat. Nii musta, punast kui ka punakaspruuni värvi. Vahet pole. Ca kaks kuud ja jälle bensiin tuiskab pumba jala avast. Vene katkisele mitmekihilisele panin hädaolukorras vahele kaks kihti kasvuhoonekilet ja see kombo töötas peaaegu aasta.
Vasta
#16

Ostsin täna volga poest uue membaani.Volga rem.komplekt oli.Sellest kannatas teha.Praegu peab CoolHomme jälle väike sõit.Eks nuusutab ja vaatab homme Smile
Sellest pingutamisest ei saanud sotti.Kas membraan peab olema alla tõmmatud kui korpust kinni tõmban?Mina panin membraani sisse siis kaan peale ja kruvid kinni.Vedru lükkab membraani ülesse kui kaane peale kruvid.Nii tegin mina.
Vasta
#17

(27-09-2019, 23:58 PM)steffuk Kirjutas:  Ostsin täna volga poest uue membaani.Volga rem.komplekt oli.Sellest kannatas teha.Praegu peab CoolHomme jälle väike sõit.Eks nuusutab ja vaatab homme Smile
Sellest pingutamisest ei saanud sotti.Kas membraan peab olema alla tõmmatud kui korpust kinni tõmban?Mina panin membraani sisse siis kaan peale ja kruvid kinni.Vedru lükkab membraani ülesse kui kaane peale kruvid.Nii tegin mina.
Vahet pole, on ta all või ülemises asendis. Peaasi, et kinni keeramisel ei oleks membraan keskel.
Vasta
#18

(28-09-2019, 07:52 AM)pat1 Kirjutas:  
(27-09-2019, 23:58 PM)steffuk Kirjutas:  Ostsin täna volga poest uue membaani.Volga rem.komplekt oli.Sellest kannatas teha.Praegu peab CoolHomme jälle väike sõit.Eks nuusutab ja vaatab homme Smile
Sellest pingutamisest ei saanud sotti.Kas membraan peab olema alla tõmmatud kui korpust kinni tõmban?Mina panin membraani sisse siis kaan peale ja kruvid kinni.Vedru lükkab membraani ülesse kui kaane peale kruvid.Nii tegin mina.
Vahet pole, on ta all või ülemises asendis. Peaasi, et kinni keeramisel ei oleks membraan keskel.
Membraani allatõmbamise kohta saab täpsemalt lugeda siit varasemast ksf. h2rra postitusest: Postitus
Aastaid tagasi oli endal analoogne probleem, 2 korda panin pumpa uute membraanidega niisama lauapeal kokku ja hakkas üsna pea lekkima, kolmas kord sai hoob all tehtud ja see peab siiani.

Aga membraanimaterjali juurde tagasi tulles on tegu minuarust kummeeritud (sünteetilise) kangaga. Kui membraan vanadusest väga rabedaks läheb siis on näha kuidas kummikate tükkidena kangalt maha hakkab kohati tulema.

EDIT: Leidsin ka video 403/407/408 bensiinipumba remondi kohta, 23ndal minutil hakkab jutt kuidas ülemist ja alumist osa liitvaid polte pingutama peab käsihoob allavajutatud asendis:
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne