03-11-2019, 22:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2019, 13:16 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Differ ei pea tingimata momenti pooleks jagama - kui üks pool on blokeeritud, siis lähebki kogu mahapandav (mis ei pruugi olla kogu mootori poolt maksumumis toodetav 40 Nm) ühele poolele.
Siinkohal olgu meelde tuletatud, et lahtine differ teeb pöördemomendi alati pooleks: täpselt nii vähe, kui on vaja ühe ratta ringikeerutamiseks, läheb ka teisele poole. Ehk kui üks pool on õhus, ei ole ka teisest vedajat (ega mootori koormajat, öelgu ülekandearvutus, mida tahes).
10 kNm on õige teoreetiline number küll kogu difrile. kummalegi rattavõllile siis maksimumis pool sellest. Palju roomik aga maha suudab kleepida, on suure ringi küsimus.
Donn, palju ukerdise plaanitud eluskaal on?
EDIT: halb sõnastus parandatud, loodetavasti üheseltmõistetavamaks.
Siinkohal olgu meelde tuletatud, et lahtine differ teeb pöördemomendi alati pooleks: täpselt nii vähe, kui on vaja ühe ratta ringikeerutamiseks, läheb ka teisele poole. Ehk kui üks pool on õhus, ei ole ka teisest vedajat (ega mootori koormajat, öelgu ülekandearvutus, mida tahes).
10 kNm on õige teoreetiline number küll kogu difrile. kummalegi rattavõllile siis maksimumis pool sellest. Palju roomik aga maha suudab kleepida, on suure ringi küsimus.
Donn, palju ukerdise plaanitud eluskaal on?
EDIT: halb sõnastus parandatud, loodetavasti üheseltmõistetavamaks.