04-11-2019, 13:14 PM
(03-11-2019, 23:56 PM)Marko Kirjutas: Differ muutub sel hetkel kiirendavaks reduktoriks, seega momenti poole vähem.
Märkus õige, et koonushammasratastega vabadifri difri mõju pöördemomendile sõltub rattavõllide pöörlemissageduse suhtest senimaani, kuni mõlemaid kinni hoitakse. Elik praeguses rakenduses ühte poolt pidurdatakse ja teine pool on maakera küljes kinni. kui üks poolpeaks õhku tõusma (ükskõik, kas maakera kohale või maakera sees endale pesa kaevates), ei tooda ka mootor enam rohkem momenti.
Kui difri ülekanne on 1:2, siis see võib olla nii kaks korda aeglustav (ja momenti vastavalt tõstev) või kuni "otseläbi" (ja seega momenti vastavalt mitte muutev). Ühe rattavõlli seiskumisel takistuse tõttu hakkab teine pöörlema kahekordse kiirusega. Teine juht ei saa kuigi pikalt esineda, kuna soffer lendab tivoli pealt lihtsalt minema, kui ta pole just pukki kinni seotud